#1
Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe iedereen met stress omgaat en de manier hoe men kan ontstressen.
Maar als je eenmaal bepaalde kopzorgen hebt kun je wel gaan wandelen, mediteren, yoga of wat dan ook maar het is heel moeilijk dan niet met die kopzorgen bezig te zijn, vergt veel discipline.
Sporten of lichaamsbeweging werkt wel positief dat ik ervaar ik zelf wel.
Ik heb prima dagen maar vooral als dingen mee zitten en dat is natuurlijk niet altijd.
Ik ga nog wat meer inlezen en dan een aantal zaken proberen (die druppels wat verhogen) en die Kratom staat me wel aan (ketamine klinkt toch wel wat verslavingsgevoelig en iets te heftig denk ik).
Ik zal mijn bevindingen dan hier laten weten.
In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik leer hier meer als bij menig specialist of huisarts![:)]()
Maar als je eenmaal bepaalde kopzorgen hebt kun je wel gaan wandelen, mediteren, yoga of wat dan ook maar het is heel moeilijk dan niet met die kopzorgen bezig te zijn, vergt veel discipline.
Sporten of lichaamsbeweging werkt wel positief dat ik ervaar ik zelf wel.
Ik heb prima dagen maar vooral als dingen mee zitten en dat is natuurlijk niet altijd.
Ik ga nog wat meer inlezen en dan een aantal zaken proberen (die druppels wat verhogen) en die Kratom staat me wel aan (ketamine klinkt toch wel wat verslavingsgevoelig en iets te heftig denk ik).
Ik zal mijn bevindingen dan hier laten weten.
In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik leer hier meer als bij menig specialist of huisarts