Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je een paar dagen veel smoked en de volgende dag wakker word en als eerste denkt: IK WIL EEN STICK TAAIEN."
"Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop Ik werd jarig in de metro en 3 minuten over 12 stond ik voor Prix, shoppa nog een uurtje open dus vers vers 18 naar binnen. ID uiteraard gecheckt en door de beveiliger 4 gappies gefeliciteerd die daar zaten te chillen. Binnen een lekkere zak s5 haze gekocht, eerst geruikt aan andere wietjes , het was focking chil. De volgende dag waren we half 10 wakker en half 11 zaten we weer in de coffeeshop. Ook toen trots me ID'tje showen en felicitaties ontvangen."
"Logisch: Als je nuchter bent droom je 's nachts als je stoned ben droom je overdag"
"Kadinsky (zit in een steegje het damrak) hebben ze goeie ice hasj en Mellow Yellow (vijzelstraat)"
"Als je een lekkere smaak wilt moet je lemon haze, (goede) orange, kush, silver haze of een ander spang wietje en weinig tabak er door heen"
"Je moet niet gaan zitten wachten op "wanneer word ik stoned, ben ik al stoned, wanneer word ik nou stoned" . Ik zou gewoon als je nog niet lang smoked iets van skunk / blueberry / white widow halen. Ik zou ook zelf draaien dan kun je het best doseren en weet je precies hoeveel tabak en wiet erin zit. Het is ook waarheid dat als je een voorgedraaide joint haalt het goed mogelijk is dat er veel tabak en slechte wiet in zit (of veel blad of gruis ) Maar vooral ": Denk niet wanneer word ik nou stoned. Ga gewoon chillen met je vrienden, beetje praten, lekker smoken en naar mijn ervaringen kan die wiet niet je lichaam uit zonder dat je er een beetje van spaced. maar draai zelf je jonko's, of ga het leren want dan weet je zeker wat er in zit en hoeveel van alles! smoke ze"
"Hallo, ik heb familie in Spanje en ga er dit jaar weer naar toe. Vorig jaar heb ik daar met m'n nicht Spaanse wiet gesmoked, en dat is ook het enige wat ze paft. Gewoon organische, simpele, wietjes. Ik ga met de auto naar spanje en ik wil voor haar een goeie haze meenemen uit Amsterdam. Ik ben vaker met de auto gegaan en nooit gecontroleerd, maar dit kan natuurlijk wel gebeuren. Hebben jullie tips, of ervaringen, hoe ik het het best kan meenemen (een vriend van me zei dat ik het beter in een pot chocopasta kan stoppen) of ik het sowieso beter thuis moet laten? Peace."
"Het kabinet is op dit moment bezig met een nieuwe drugsnota, die ze nog voor dit jaar klaar wouden hebben (of dat gaat lukken is de vraag ) ze hebben vergaderd in september en daaruit bleek weer een compromis tussen de conservatieve tegenpartijen en de realistische voorstanders van het gedoogbeleid. Het compris luid inderdaad een pasjes systeem in alle coffeeshops waar alleen lokale leden mogen komen en dus geen toeristen. buitenlanders. Maar wees maar niet bang, de beslissing is nog niet gevallen en dat gaat vooral in grote steden als Amsterdam nooit werken. Dat kan gewoon niet , overal pasjes en ook nog controle op die pasjes."
"Zazuu. zei: Ga je met je ouders? Klik om te vergroten... Ik reis met m'n vader en zus. M'n familie weet dat ik blow, maar ze weten natuurlijk niet dat ik van plan ben wat mee te nemen."
"Ja man, dat heb ik ook en ik vind het gruwelijk. Echt lachen. Als ik goed stoned ben en dan m'n ogen dicht doe en ga spacen.. dan krijg ik na een tijdje (geen idee wanneer , ik heb nooit tijdsbesef als ik paf) ook die schokken en dan schrik ik op met m'n ogen weer open. Die schokjes horen er soms bij en juist omdat ze zo vreemd zijn vind ik het vet."