Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's: gekke side-effects

paddo's: gekke side-effects

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik lees wel eens over mensen die hallucinerende dingen hebben gebruikt waarna ze denken dat ze bijvoorbeeld kunnen vliegen o.i.d. Nu wil ik in mijn eigen huis een keer paddo's eten, maar aangezien ik in een hoge flat woon... vraag ik me af of dat goed gaat!

Ook hoor ik wel eens dat na het gebruik van paddo's je hele huis een zooitje is. Dat klopt ook wel want ik was een keer bij een vriend en het huis werd langzaamaan afgebroken door ons. Maar we waren gewoon de hele tijd benieuwd naar "het effect" van de visuals als bijvoorbeeld een kussen daar zou liggen in plaats van daar... heel gek.

Hebben jullie wel eens iets meegemaakt waarvan je achteraf denkt van "hoe heeft dit kunnen gebeuren?!"?
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel eens gehad dat ik allerlei shit laat liggen in een speeltuintje of bos, vloeitjes, batterijen, pakje peuken :P Maar je zal niet zo'n mindfuck hebben dat je er heilig van overtuigd dat je kan vliegen en van je flatgebouw afspringt. Of je moet er wel heeel gevoelig voor zijn. Ik heb wel eens gehad dat het me wel leuk leek van een schuurtje af te springen toen ik paddo's ophad, maar ik kon mezelf nog heel goed het verstand inpraten dat ik paddo's ophad en het toch niet zo'n goed idee was :P

En thuis trippen, ja je kan wel eens hebben dat je niet zo snel opruimt maar dat kun je altijd de volgende dag nog doen, maar het lijkt me sterk dat je van alles kapot gaat gooien ofzo.

in ieder geval veel succes en plezier als je het doet!
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand die paddo's op had dacht dat hij kon vliegen.
want je kan nog wel helder denken en je weet nog goed waarmee je bezig mee bent.
ik heb ook net als Eyezblack gehad dat ik van een schuurtje afspringen wou, dat heb ik toen ook gedaan maar alleen maar omdat het schuurtje ongeveer 2 meter hoog was, en dat opzich nog best te doen is :grin:
maar een flat? nee dat zou ik niet doen... en ik denk de meeste mensen ook niet of je moet er erg gevoelig voor zijn.

En wat die puinhoop betreft, dat is meestal wel zo, teminste bij mij.
het is gan gewoon een zooitje met overal chips buile enz.. enz..
En je hebt dan niet egt zin om dinge kapot te maken omdat je gewoon helder in je hoofd bent en nog wel weet wat je doet.

Tip: als je dan tog binne gaat trippe, doe dan voor de zekerheid de deur op slot :grin:
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier in mijn woonplaats schijnt het welles gebeurd te zijn ... iemand die van z'n flat afsprong na het innemen van pyschedelics

weet niet precies wat voor drug
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Herman brood tog ook?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ceko zei:
Ook hoor ik wel eens dat na het gebruik van paddo's je hele huis een zooitje is. Dat klopt ook wel want ik was een keer bij een vriend en het huis werd langzaamaan afgebroken door ons. Maar we waren gewoon de hele tijd benieuwd naar "het effect" van de visuals als bijvoorbeeld een kussen daar zou liggen in plaats van daar... heel gek.

Hebben jullie wel eens iets meegemaakt waarvan je achteraf denkt van "hoe heeft dit kunnen gebeuren?!"?
Klik om te vergroten...

Ik heb twee jonge kinderen en ik verzeker je dat we geen champignon nodig hebben om 10 x per dag ditzelfde effect te bereiken!

Ik denk niet dat je zomaar van de flat af springt trouwens. Voor de zekerheid de ramen en deuren maar sluiten en de sleutel aan de buurman geven?
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
Ceko zei:
Ook hoor ik wel eens dat na het gebruik van paddo's je hele huis een zooitje is. Dat klopt ook wel want ik was een keer bij een vriend en het huis werd langzaamaan afgebroken door ons. Maar we waren gewoon de hele tijd benieuwd naar "het effect" van de visuals als bijvoorbeeld een kussen daar zou liggen in plaats van daar... heel gek.

Hebben jullie wel eens iets meegemaakt waarvan je achteraf denkt van "hoe heeft dit kunnen gebeuren?!"?
Klik om te vergroten...

Ik heb twee jonge kinderen en ik verzeker je dat we geen champignon nodig hebben om 10 x per dag ditzelfde effect te bereiken!

Ik denk niet dat je zomaar van de flat af springt trouwens. Voor de zekerheid de ramen en deuren maar sluiten en de sleutel aan de buurman geven?
Klik om te vergroten...
Als ik de sleutel aan de buurman geef, hoe kom ik dan weer in mijn huis? :P Tenzij hij bij mij thuis is en gewoon mee eet natuurlijk! :)

Maar bedankt voor de tips, ik ga het inderdaad met de deur op slot doen. De eerste keer dat ik paddo's at was ik wel goed bij mijn positieven zeg maar, maar de tweede keer waren ze zo heftig dat ik echt black outs had (net als wanneer je teveel gezopen hebt weetjewel) en momenten dat ik echt even niet meer wist wat er aan de hand was. Ik schijn ook de hele tijd te hebben geroepen van "HUH?? Dit kan helemaal niet!!!" hehehe.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je gaat geen dingen geloven die niet waar zijn, wel kan je logica die normaal wel aanwezig is, ineens ontbreken.
Ik heb zelf de neiging cd hoesjes door het hele huis te versprijden op paddo's maar dat is geen schade en het is makkelijk op te ruimen. Troep maken heb ik nooit gedaan, ook niet in de hele heftige trips.
Wel heb ik met een been op mijn raamrand gestaan en met de andere in de kamer. Ik wist wel dat ik dood zou vallen als ik er uit zou stappen, dus dat deed ik niet, ik wilde gewoon beter naar buiten kijken.
Dit heb ik in geen een andere trip geflikt gelukkig, het was mijn eerste trip, een hele portie hawaiiaanse en ik weeg maar 50 kg, het duurde 10 uur en ik had geen flauw idee wie, waar, of wat ik was, of wat alles was, of hoe ik die zin kon zeggen, want ook woorden waren weg (om ff de intensiteit aan te geven).
Ik heb later wel even sterke trips gehad en het nooit meer gedaan. Maarja. Ik wist wel dat ik niet kno vliegen, ik was gewoon een beetje roekeloos.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo dan, 10 uur :hearteyes:
Da's pas waar voor je geld! :)
Ik heb tot nu toe steeds 3 uur gehad, kwam wel goed uit ook want ik was steeds net op tijd voor de laatste trein (trein moeten halen is niet bevorderlijk voor een relaxte trip moet ik zeggen...)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."