Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Van hawaiiaanse kun je zeker hard hallucineren Maar het meest vervelende gebeurde mij laatst, ik kocht een halve gedroogde portie hawaiiaanse, nam het in heb heel goed gekauwt. Ik heb geen 1 keer gehallucineert Maar wel vond ik de omgeving er heel mooi uitzien, en we hebben ook heel veel gelachen want we kwamen de hele tijd niet uit onze woorden :P Hoe zijn colombiaanse? Wil wel een keer proberen"
"buzzy zei: Lees maar ff mijn tripreportje http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4865 Klik om te vergroten... ik zal em eens doorlezen"
"haha inderdaad maar nutsss check je pb's aub."
"Jup^ En ja je kan zeker een leuke tijd hebben met een halve portie"
"Dzy zei: Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo Klik om te vergroten... Ik heb er voor gekozen om alleen maar in het weekend te blowen, is inderdaad veel chiller. Kost minder geld en je bent niet zo brak door de week, wat ook een stuk beter is voor school"
"Haha! Leuk hoor, poker + drugs = lijkt me echt wel wat: een flink lijntje speed nemen, maar ik ben wel een beetje bang dat het te verslavend is. Is dat inderdaad ook een groot risico? BTW Ik neem ook wel eens xtc en daar ben ik niet aan verlsaafd."
"domzel zei: xtc is niet te vergelijken met snuifbare goedjes, zoals met name coke en speed. En het is niet de drugs, maar vooral de gebruiker die moet letten op gemakkelijke verslaving of niet Klik om te vergroten... Ja das waar....maar de ene drug is wel veel verslavender dan de andere, je zit sneller vast aan de smack dan een pilleke, vandaar dat ik vraag, hoe intens is dat met speed? en heb je em zelf geplakt?"
"Fishhead07 zei: needlefreak zei: spliffsnatcher zei: 8 jaar geleden: toen gingen cactussen (cilinders) rond en purperen hartjes, pillen zo groot als het topje van je pink. +- 250mg mdma. Voordeel was dat iedereen ze had en dus geen pep in omloop, iedereen happy en niemand agressfief. Klik om te vergroten... Die goeie ouwe tijd Klik om te vergroten... Klinkt toppie helaas ver voor mijn tijd Mijn beste pilletje zijn rolexjes Op de 2e plek gele hartjes en op de 3e plek blauwe tulpjes. Kutste pillen vaage dollar / klavertjevier pille koste 5 euro per stuk zat volgens mij alleen maar amfeta en rotzooi in maarja ze waren wit gespikeld. Maarja ik was al onder invloed dus mis voelde ik daarom minder ga nog keer halvie nuchter teste maar ik vond het niets XTC Klik om te vergroten... Hoe vond je de gele hartjes? Ik heb er nu 1 van :P Maar vond je serieus rolexjes de beste?? ik vond die echt drie x niks, had er tijdje geleden 3 van genomen en voelde er niet echt zeer veel van Verder ga ik binnenkort blauwe mitschu's proberen(niet de driehoekige) heb er nu ook een paar van liggen. Moet nog even kijken welke ik ga gebruiken voor bij het hippieflippen"
"Fishhead07 zei: Eyezblack zei: Fishhead07 zei: needlefreak zei: spliffsnatcher zei: 8 jaar geleden: toen gingen cactussen (cilinders) rond en purperen hartjes, pillen zo groot als het topje van je pink. +- 250mg mdma. Voordeel was dat iedereen ze had en dus geen pep in omloop, iedereen happy en niemand agressfief. Klik om te vergroten... Die goeie ouwe tijd Klik om te vergroten... Klinkt toppie helaas ver voor mijn tijd Mijn beste pilletje zijn rolexjes Op de 2e plek gele hartjes en op de 3e plek blauwe tulpjes. Kutste pillen vaage dollar / klavertjevier pille koste 5 euro per stuk zat volgens mij alleen maar amfeta en rotzooi in maarja ze waren wit gespikeld. Maarja ik was al onder invloed dus mis voelde ik daarom minder ga nog keer halvie nuchter teste maar ik vond het niets XTC Klik om te vergroten... Hoe vond je de gele hartjes? Ik heb er nu 1 van :P Maar vond je serieus rolexjes de beste?? ik vond die echt drie x niks, had er tijdje geleden 3 van genomen en voelde er niet echt zeer veel van Verder ga ik binnenkort blauwe mitschu's proberen(niet de driehoekige) heb er nu ook een paar van liggen. Moet nog even kijken welke ik ga gebruiken voor bij het hippieflippen Klik om te vergroten... Ja de hartjes vind ik toppie hoor krijg volgende week weer een lading binnen ben er weer doorheen. maarja bij alles verkocht zelf maar 2 gebruikt :P de 30ste weer Ik vond de rolexjes het beste maarja kan ook omdat ik het optimaal ervaarde omdat ik toen 3maande niet had gerbuikt dat het daardoor kwam mis als ik een hartje toen had genome dat ik het zelfde had gevoeld. dat weet ik niet. maar me beste ervaring met xtc was met rolexje. das klote ja als je der 3 neemt en niets voelt als je mijn berichtjes volgt heb je geleze dat ik altijd weinig neem en hem gelukkig altijd voel ik ken die blauwe mitschi niet. afgelopen ben ik alleen tegen rolex en hartjes en tulpjes aangelopen. jameer dat ik die niet groot heb ingekocht die rolexjes. maarja vanaf nu hou ik van elke pil 1 of 2 achter zowieso om te hebben en om nog keer te gebruike als het echt goede pillen zijn. Klik om te vergroten... Nu ook nog eens goed naar de pil kijk, hij is meer oranje/bruin like dan geel :P En ik heb ook gehoord van andere die die gebruikt hebben dat er mda inzit. Zal waarschijnlijk dus wel een andere zijn :P En ik had wel wat gevoeld van rolexjes, maar dat was voornamelijk gewoon energie :P Ik was van 10 tot 2 op een feest geweest, daarna nog naar mijn neven en ik kon daar niet stil blijven zitten :P Zat de hele tijd deuntjes met mn voeten te tappen enzo, ze werden er helemaal gek van :P"
"qinn zei: Azurescens zijn de meest hallicunogene paddo's. kun je gewoon bestellen bij de smartshop. Klik om te vergroten... ja daarover nog, ik had laatst bij happy holland in nijmegen daarom gevraagd maar de man achter de balie zei dat het een slecht jaar is geweest en dat ze er voorlopig niet meer aankunnen komen, waarschijnlijk volgendjaar pas"