Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe kan dat werken bij sommige mensen hier dan?"
"Ik denk dat het wel mogelijk is, als het tot een bepaald aantal graden komt? Precies weet ik het niet, heb het nog nooit gedaan :P En de geur, ja...wiet heeft misschien wel een sterkere lucht, vind ik dan."
"Hee opa. Volgens mij werkt dat niet. Gewoon slikken. :')"
"Kan je het gewoon opeten? In een vloeitje?"
"Im sorry? I don't understand. I don't know what you mean with PLACEBO."
"Purple Haze. Heerlijk stoned op dit moment."
"Kan iemand mij een goede, sterke hasj soort aanraden? Áltijd als ik hasj rook, lijkt hetalsof ik een sigaret rook o.i.d, dat vind ik dus zonde van mijn geld en tijd"
"Is dat goed spul ja? Is dat duur ?"
"gNuxx zei: hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen. bye Klik om te vergroten... Die vat ik niet ?"
"Do or don't ?"