Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paddo's zijn smartdrugs, de drugs die je legaal in de smartshop kunt kopen."
"Nieuwe testuitslag: 59% Cocaïne 1% Levamisol 3% Caffeïne En een onbekende hoeveelheid Hydroxyzine. Matige uitslag vind ik zelf maar, aangezien m'n vorige 72% Cocaïne was, en bij dezelfde bron vandaan komt. Wel positief dat er maar zo weinig Levamisol in zit, best zeldzaam volgens mij ook. Alleen wel heel raar dat er Hydroxyzine in zit, en helemaal raar dat ze me daar geen % van konden geven. Zou dit misschien komen door dat het minder als 1% aan Hydroxyzine bevat? Wat me verder ook erg opviel aan deze coke was dat ik er een behoorlijke verstopte neus aan overhield.."
"Speed roken BAH!! Dan ben je wel erg ver gezocht. Kheb het ook welles in een speed wiet joint gerookt om te proberen natuurlijk. Sjah je word er zeker wel lijp van, maar snuif dan gewoon flink wat speed en rook dan wat wiet."
"Jah je probeert alles es een keer hea Ik snuif et ook alleen maar."
"xodarap zei: Exort zei: Bommetje duurde natuurlijk wel langer voordat et begon te werken dan als je et snuift. Ik heb 1 keer een bommetje gehad werkte goed alleen de volgende dag wel last van me maag, echt een kut gevoel in me maag. Ik snuif et alleen nog. Klik om te vergroten... En dan krijg je op den duur een kutgevoel in je neus haha Klik om te vergroten... Hahahaa, nou daar heb ik nou gelukkig nog geen last van en de dag erna ook niet ofzo. Alleen bommetje hoef ik echt nooit weer!!"
"Jah maar niet zoveel toch? Het word iig niet opgelost via je maag als je t snuift."
"pacman zei: Radolf wizard of the West zei: Oh bloempje, je mag geen reclame maken voor sites. Staat in de regelementen. Ik ben het er niet helemaal mee eens dat bad-trips aan jezelf liggen. Paddo´s eten is maar af en toe leuk. Zoals ik al elders zei, ik heb 2 van de 3 keer een bad-trip gehad. Geloof me, dat is niet leuk. De tweede keer heb ik het opgelost door alles te op te schrijven wat er in me op kwam, maar alsnog duurde het lang voordat ik er uit was. Ik ben van plan om een topic te plaatsen over bad-trips, waar ik die van mij ook in zet, ik weet niet of die er al is. Een kijken... Klik om te vergroten... bad trips liggen wel degelijk aan jezelf het zijn je eigen gedachten die je klote laten voelen. situatie 1 godverdommeeeeeeee, wat is dit HEFTIG???!?!? ik kan er niet tegen, m'n vrienden zeggen dat ik positief moet denken, "probeer positief te denken" en aan de gedachte zelf dat je positief moet denken ga je al fout situatie 2 whoooooooo veeeeeeeeeeeet !!! dit is echt het allermooiste wat een mens mee kan maken. iets mooiers bestaat er niet situatie 2 bereik je door positief te denken. probeer maar 's na te gaan wat dat inhoud, denken. Klik om te vergroten... situatie 1 & 2 geef ik je gelijk in, maar "ga maar es na wat denken inhoud??" in je paddo trip? paranoia toch. ik ga niet NADENKEN in me trip dat lukt niet eens! je word gek"
"Ik gebruik wel paddo's maar nog geen andere tripmiddelen jah salvia maar ben ik niet mee doorgebroken. Maar ik denk als je moeilijk gaat zitten denken in je trip is niet relax "just gow with the flow" je hoeft niet na te denken"
"Mental Kees zei: Nou ik heb inderdaad gehoord dat het ook een psychedelische werking heeft, maar dat het als je het met grootte hoeveelheden tegelijk in neemt te verglijken is met de werking van amphitamine achtige stoffen (net als bij paddo's e.d.), dan ben je nog wel lijp, maar je word niet moe en je rent jezelf duizend keer voorbij. Veel meer kan ik er niet over zeggen, als je weet wat je doet kun je het idd beter zelf maken. Dan heb je het tenminste puur enzo, maar blijft link natuurlijk, die thuisappotheekpraktijken . Het is een leuke drug als je een keer lekker de "psychonaut" uit wilt hangen. Klik om te vergroten... Eerst heb je et over dat dmt een chemische drugs is nou in 1 keer weet jij ook dat et een psy drug is en weet je in 1 keer alles er over te vertellen zoals "amfetamine 8ige stoffen net als bij paddo's e.d.??????" en dan nog es "dan ben je nog wel lijp, maar je word niet moe en je rent jezelf duizend keer voorbij??" waar de neuk heb je het over?!"
"Pieter210 zei: Laatst 51% sos en 5% levamisol. De dealer zei dat het 80%+ was... De testservice heeft mij overigens aangeraden de sos weg te gooien ivm de levamisol. Ze zeiden dat dit zeer giftig spul is. Hier kan de dealer overigens naar alle waarschijnlijkheid weinig aan doen, men stopt dit er in Zuid Amerika al in... De mongolen Klik om te vergroten... 5% levamisol en dan weg gooien? Ik zie dat je als woonplaats Groningen hebt aangegeven, heb je het daar ook laten testen? Want bij mij zat er tot nu toe elke keer levamisol in tot 10%, en hebben ze nooit geroepen dat ik het moest weg gooien. Ik heb meerdere malen gevraagd hoeveel kwaad het kan, en idd zoals Peptalk al zei, word het pas gevaarlijk bij frequent gebruik. Mijn testuitslagen: 39% coke, 14% fenacetine, 2% levamisol (al van een hele poos geleden) 69% coke, 7% levamisol 59% coke, 6% fenacetine, 10% levamisol (deze bron vertelde me dat het 75% zou zijn ) Wel verdacht van 59+6+10=75 Volgens mij word het ook met levamisol versneden omdat het niet mee uitkookt, en op die manier testen ze waarschijnlijk de puurheid in Zuid-Amerika ipv testlabs zoals hier. Ik heb namelijk ook gehoord dat de levamisol in Zuid-Amerika erin word gedaan. En de fenacetine vaak op een tussenstop op bv de antillen. Levamisol is een ontwormingskuur voor vee, miss wel van de dichtsbijzijnde bewoonde wereld (boerderij) vanaf de coca-plantage in de jungle waar ze een dealtje mee hebben"