Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nieuwe testuitslag: 59% Cocaïne 1% Levamisol 3% Caffeïne En een onbekende hoeveelheid Hydroxyzine. Matige uitslag vind ik zelf maar, aangezien m'n vorige 72% Cocaïne was, en bij dezelfde bron vandaan komt. Wel positief dat er maar zo weinig Levamisol in zit, best zeldzaam volgens mij ook. Alleen wel heel raar dat er Hydroxyzine in zit, en helemaal raar dat ze me daar geen % van konden geven. Zou dit misschien komen door dat het minder als 1% aan Hydroxyzine bevat? Wat me verder ook erg opviel aan deze coke was dat ik er een behoorlijke verstopte neus aan overhield.."
"Speed roken BAH!! Dan ben je wel erg ver gezocht. Kheb het ook welles in een speed wiet joint gerookt om te proberen natuurlijk. Sjah je word er zeker wel lijp van, maar snuif dan gewoon flink wat speed en rook dan wat wiet."
"Jah je probeert alles es een keer hea Ik snuif et ook alleen maar."
"Jah maar niet zoveel toch? Het word iig niet opgelost via je maag als je t snuift."
"Sjahh het ligt er maar net aan hoe gek je bent hea, als je met mate gebruikt kun je idd veeeeeeeeel plezier met speed beleven, maarjah als jij al over elke dag bebruiken praat zie ik er geen plezier meer in. Dan is het ook je eigen schuld, iedereen die verslaafd er aan is, is zn eigen domme schuld. Ik vind speed zelf heeel erg lekker, denk wel 1 van de lekkerste drugs, gebruik het nu zoon klein jaar en zou er niet eens verslaafd aan kunnen raken moet er niet aan denken zelfs om elke dag verrot te zijn en elke dag zoon dikke lading speed naar binnen te werken gatverdamme!!"
"F@mke zei: Dan ben ik toch maar lekker gek en dan is het toch allemaal mijn eigen domme rotschuld. Ik vertel alleen mijn ervaring met speed omdat Freak daarnaar vroeg en ik hoef verder geen commentaar van jou. Je kent me niet eens dus waar bemoei je je mee. Klik om te vergroten... Hey ik zeg niet dat JIJ gek bent, ik zei tis maar net hoe gek je bent, en als jij zegt dat je gek bent, mij best. En sjahh het is idd je ROTschuld, dat wist je zelf ook wel. Uhm dit is een forum, dus als je geen commentaar van andere mensen wil, wat doe je hier dan?. En nee klopt ik ken je niet eens, uhm om eerlijk te zijn ken ik niemand anders hier op t forum en niemand anders mij en geef ik commentaar op mensen en andere mensen op mij, zoiets heet een forum. Ik zeg alleen tegen je, dat je tanden afbrokkelen en para en dergelijken niet speed moet verwijten want je hebt het aan jezelf te danken. En dat je dus wel plezier met speed kunt beleven als je er goed mee om gaat."
"Sjah, GHB en Alcohol dan vraag je ook om problemen!"
"En??"
"Het is je eigen keus, puur uit nieuwschierigheid of omdat anderen het ook doen. Maar het blijft je eigen keus, dus mensen die verslaafd zijn "het is je eigen schuld!" Ik gebruik zelf ook, maar geen heroine dus misschien vinden jullie dat ik er niet over mee kan praten, dat geloof ik heel graag, maar toch."
"Tis wel het proberen waard denk ik, tenminste wat ik hoor van mensen die et wel hebben gedaan, en die ook welles fout zijn gegaan."