Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeskaline recepten gezocht.

Meskaline recepten gezocht.

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Mental KeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, dit forum komt het meest in de buurt van mijn vraag, deze is namelijk :

Hoe bereid ik Peyote / San pedro, wat is de gewenste dosering en wat is de sterkere soort. En het zou helemaal geweldig zijn als iemand bekend is met een boek met recepten voor meskaline houdende catussen.

Ik weet al dat normaal gesproken Peyote het heftigst is, behalve als je Peroviaanse San Pedro hebt. Ik weet ook al aardig hoe de verschillende soorten eruit zien, maar ik weet niet hoe ik de actieve stof eruit haal en op de juiste manier nuttig.

Ik ben ruim ervaren met andere vormen van psychedelische en andere drugs, en heb ook al veel verhalen over mensen gelezen die voor de PEYOTE Experience zijn gegaan. Het lijkt me leuk om een x te proberen, maar ik wil wel weten waar ik mee bezig ben. Op het internet is het moeilijk om goede literatuur, of een website te vinden met correcte relevante informatie.

Mental Kees.
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
unfortunately kan ik je geen persoonlijke ervaringen of tips oid geven,
wel een site die ik persoonlijk wel betrouwbaar en goed vind. Dit is
http://www.lycaeum.org
best bekend, dus misschien ken je het al, maar iig het zou me verbazen als je daar niet iets zinnigs zou vinden.

ow en nog iets, je zegt dat je redelijk wat ervaring heb met psychedelische drugs, heb je misschien wel eens DMT gedaan?
enzo ja, tell me about it! :grin:
zovan, hoe was het?
hoe kwam je der aan, etc
ben very interrested in DMT nl. :P
M
Mental KeesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hee bedankt voor je antwoord, Ik zal us ff op die site kijken dan vind ik daar vast wel wat. Over DMT weet ik eerlijk gezecht niet zo veel, DMT is volgens mij ook geen psychedelische drug, maar een speed/xtc achtige drug. Ik weet alleen dat ik het niet hoef, het is niet gezond. Dan is het wel zo dat geen enkele drug gezond is, maar dmt schijnt echt een linke drug te zijn. Ik heb het een x gehad in een pilletje met wat andere actieve stoffen en werd daar zo lijp als een deur van, achteraf had ik een hele heftige XTC achtige depressie van 3 dagen. DMT is leuk maar erg link en bestwel heftig, maar das mijn ervaring en ik zal dan ook wel een heftige dosering in die pil gehad hebben...
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm....ik denk dat jij DMT met GHB ofzo door de waar haalt, of zo'n andere chemische dug.

DMT komt oorspronkelijk uit ayahuasca en das een of andere indianen plant ofzo. DMT is juist wel sterk psychedelisch, je krijgt een soort trip als bij LSD :rockband: :openmouth: , alleen veel korter enzo. :smoke:

maar goed, het is dus niet zo heel bekend opzich en dat vind ik wel jammer, want wat ik erover kan vinden op internet is het erg interessant :rockband: :)
M
Mental KeesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pietman zei:
hmm....ik denk dat jij DMT met GHB ofzo door de waar haalt, of zo'n andere chemische dug.
Klik om te vergroten...

hmmmm GHB is toch van die vloeibare shit waar ze oliefanten mee plat spuiten en waarje je kunt overleiden in combinatie met alcohol of bij teveel tegelijk naar binnen werken. ? Ik zal eens informeren vanaaf bij wat vrienden, DMT.... als dat psychedelisch is dan WIL IK DAT OOK !!!!


heheh lol

nou, ff wachten dus, ik zal vanavond even informeren.
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
jah ik heb alleen internet informatie. Ja en een maat van me wilde het ook heel graag, maar die wilde het zelf gaan maken.
En opzich wil ik liever eerst wat meer info, zeker voordat ik het zelf ga maken...

maar goed, het klinkt echt aarskicking cool! :stoned: :rockband:
M
Mental KeesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ik heb inderdaad gehoord dat het ook een psychedelische werking heeft, maar dat het als je het met grootte hoeveelheden tegelijk in neemt te verglijken is met de werking van amphitamine achtige stoffen (net als bij paddo's e.d.), dan ben je nog wel lijp, maar je word niet moe en je rent jezelf duizend keer voorbij. Veel meer kan ik er niet over zeggen, als je weet wat je doet kun je het idd beter zelf maken. Dan heb je het tenminste puur enzo, maar blijft link natuurlijk, die thuisappotheekpraktijken :):). Het is een leuke drug als je een keer lekker de "psychonaut" uit wilt hangen.
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mental Kees, mescaline zit in de cactussen, wil je dat de stof in je bloed komt dan doe het volgende:

Men neme: wat geld, een portomonnee en een fiets.
Stop je geld in je portomonnee, ga naar je fiets en rij naar de smartshop. Koop een cactus (gedroogd) en eet hem op. Eet smakelijk!
En nu wachten maar...

Je wordt er wel misselijk van hoor, maar dat gaat snel weer over!!!
:kots:
d
darkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mental Kees zei:
hoeveelheden tegelijk in neemt te verglijken is met de werking van amphitamine achtige stoffen (net als bij paddo's e.d.), dan ben je nog wel lijp, maar je word niet moe en je rent jezelf duizend keer voorbij.
Klik om te vergroten...

jij bent maf weet je dat .wat een onzin
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#10
dmt is wa veel te zalig

jaja dmt is helemaal ni te vergelijken met lsd ofzo, dmt is echt wel geschift. Duurt maar een goeie 20 min ofzo, dus de piek is nog minder ma tis gewoon veel te zot voor woorden.
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mental Kees zei:
Nou ik heb inderdaad gehoord dat het ook een psychedelische werking heeft, maar dat het als je het met grootte hoeveelheden tegelijk in neemt te verglijken is met de werking van amphitamine achtige stoffen (net als bij paddo's e.d.), dan ben je nog wel lijp, maar je word niet moe en je rent jezelf duizend keer voorbij. Veel meer kan ik er niet over zeggen, als je weet wat je doet kun je het idd beter zelf maken. Dan heb je het tenminste puur enzo, maar blijft link natuurlijk, die thuisappotheekpraktijken :):). Het is een leuke drug als je een keer lekker de "psychonaut" uit wilt hangen.
Klik om te vergroten...

Eerst heb je et over dat dmt een chemische drugs is nou in 1 keer weet jij ook dat et een psy drug is en weet je in 1 keer alles er over te vertellen zoals "amfetamine 8ige stoffen net als bij paddo's e.d.??????" en dan nog es "dan ben je nog wel lijp, maar je word niet moe en je rent jezelf duizend keer voorbij??" waar de neuk heb je het over?!
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#12
:smoke: he mental ik heb wel een manier ik zal je dat wel ff mailen omdat ik de regels van dit forum niet wil overtreden.
a
allesLid
01-01-2024, 00:00
#13
mescaline, san pedro, peyote

Ik heb laatst in Peru de San pedro geconsumeerd, erg interessante trip! Het was aan de ene kant best wel intens, maar ik kon ook zeer makkelijk normaal overkomen en denken. Met alcohol denk je dat je nuchter over kankomen maar nu was ik het ook echt.Maar niet te vaak geprobeerd hoor,lekker opgegaan in de trip en de optocht die toevallig voorbij kwam. En later lekker met mijn ogen dicht gelegen, het is wel een rustig gevoel, ik had ook helemaal geen negatief naeffect!

Peyote heb ik in Mexico gegeten, was ook leuk maar de smaak is dodelijk en het kotsen is ook minder. Al met al was de Pedro beter!

Recept voor San Pedro: ik had een cactus van ongeveer een kilo,misschien minder. Ik sneed er flinterdunne plakjes van en deed deze in een grotepanmet 2,5 liter kokend water. Het water wordt zeer slijmerig dus blijf erbij, hij kookt gegarandeerd over anders! Ik heb het water een uur laten pruttelen, ik hoor wel dat het ook langer kan, tot 6 uur volgens een local. Toen heb ik het water gezeefd door een doek en de schijfjes uitgeperst door de doek tot een bol te draaien. Het water heb ik weer aan de kook gebracht en in laten koken tot een halve liter vocht. Het slijm is dan gelukkig verdwenen! Je hebt dan een groen vocht in drinkbare hoeveelheid. Ik heb het af laten koelen en in een doorzichtig spaflesje gedaan. Zo kon ik bij het uitschenken de drap die op de bodem vormde achterlaten. Ik had het 's avonds gekomen en s middags stevig gelunchd. Voor de trip nam ik een paar koekjes om toch iets op de maag te hebben. Ik werd even misselijkmaar het was meer een opgeblazen gevoel, ik kon wel thee drinken en heb niet gekotst, na een uur had ik geen last meer van mijn maag!
Succes.

Ik ben zelf wel enthousiast over de cactussen, ik vindt het jammer dat in NL geen mescaline te krijgen is, het lijkt me geweldig om ook eens het pure spul uit een lab te kunnen proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."