Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat doen als alle c op is. Eens goed vloeken, en dan m'n bed in."
"Zo ging het bij mij in het begin ook... Vond het z'n geld niet waard. Ik weet het nog goed want het is niet eens zo gek lang geleden. Daarna had ik een periode van financiële meevallers, waardoor ik af en toe dacht: "Ach, ik kan het betalen, ik haal er nog eentje". Het mentale effect leek ook bij elke nieuwe keer steeds net een beetje beter te zijn... Ondertussen ben ik bezig een lening van 4000€ af te betalen, en je mag twee keer raden waar al dat geld heen is. Ach, het laatste wat ik wil is een ander z'n pret bederven, dus laat jullie niet te hard choqueren door mijn verhaal. Uiteindelijk loopt het toch bij iedereen anders. Het had voor mij persoonlijk alleen handig geweest als ik op voorhand had geweten hoe verslavend dat spul voor mij is, meer wil ik niet zeggen."
"Een lijn leggen is in m'n vriendenkring "werken", het opsnuiven noemen we meestal sniffelen of sniffen. (Martijn noemen we trouwens "Tina Von Schniffen") ^^"
"Hoi... Ik ben nieuw hier, en heb gelijk een vraag. Misschien is ze al eerder gesteld, maar ik vond er in elk geval niks van terug op de eerste drie cocaïne-forumpagina's. Hoe dan ook, de vraag: wat is jullie favoriete cocaïne-nummer? Met "cocaïne-nummer" bedoel ik trouwens niet per sé nummers die over coke gaan, maar gewoon nummers die leuk zijn om te horen als je een lijntje op hebt. Dit zijn mijn nummers, tot nu toe: The Revels - Comanche (Van de Pulp Fiction soundtrack) Muse - New Born (Gaat vrij snel helemaal lossssssssss ) Dillinger - Cocaïne (A knife a fork, a bottle and a cork!) Eric Clapton - Cocaïne (vind ik zelf niet zo geweldig, dit was een suggestie van een andere gebruiker en ik voeg het maar toe voor de volledigheid.) Suggesties aub mensen, kzou graag een cd-tje samenstellen. edit: Jah... en dan kijk je op pagina 4 natuurlijk. :roll: Al bij al ging het daar toch meer over stijlen, ik ben echt op zoek naar specifieke nummers"
"Thanks, goeie tip. Dat ik zelf nog niet aan dat nummer gedacht heb... Past bij de rest van de nummers."
"Ik ook eigenlijk. Raar is dat. Vandaar ook dat ik het ff "in de groep gooi" ..."
"Mja... Ik merk toch een verschil met de meeste nummers die hier genoemd worden, en de nummers die ik leuk vind als ik een lijntje binnenheb. Ik hou er wel van als een nummer ineens helemaal los gaat, in dit geval. En zulke nummers kom ik hier niet echt tegen, behalve breathe van the prodigy misschien. Ach ja, desalniettemin bedankt voor de tips, tis zowiezo leuk om te horen wat anderen hier van vinden"
"Coke in vloeistof gevaarlijk bij 1 gram? Het zou kunnen, maar ik heb er m'n twijfels bij. Volgens wat ik gelezen heb wordt namelijk maar 20% van coke via de maag opgenomen. Dwz: maak een bommetje met coke, en er zal slechts 20% in je bloed terecht komen. Daarom dat ook niemand bommetjes maakt met coke, je moet al een halve gram in je bommetje flikkeren om wat te voelen. Volgens wat ik erover gelezen heb dus... Verder ben ik het er roerend mee eens dat een gram coke in iemands eten gooien een slecht idee is. Het kost veel, smaakt waarschijnlijk erg rubber-achtig, is ongezond, strafbaar, en aangezien het NORMAAL slechts een beetje effect heeft, ook helemaal niet lachwekkend."
"Mja. Als het cijfer dat ik in m'n hoofd heb correct is (Sorry dames en heren, ik ben de bron vergeten... Eén of ander onderzoek in Groot-Brittanië dacht ik) dan kan zo'n 1% van de wereldbevolking psychotisch worden door wiet. Is het daarom een hallucinogene drug? Als je het mij vraagt, niet bepaald. Je beoordeelt een substantie toch niet op het effect dat ze heeft bij slechts 1% van alle mensen? Verder kan ik zeggen dat ik er eentje ben, uit die 1% groep... Vaak geloven mensen niet dat ik voor m'n 21 jaar geen andere drugs dan wiet gebruikt heb, en daardoor zwaar psychotisch geworden ben. Het is nogthans echt wel zo, en ik mag van geluk spreken dat er anti-psychotica bestaan die me er weer bovenop hebben kunnen helpen, en ook dat deze niet al te veel bijwerkingen hebben bij mij. Maar goed, ik ben dus een uitzonderlijk geval. :P Je moet al 100 mensen kennen die zwaar aan de wiet zitten om er ééntje tegen te komen die er psychotisch van wordt, zoals ik."
"Beetje late reactie misschien, maar ik kom hier niet zo vaak... Op de ter ziele gegane website "Rhodium" heb ik vroeger gelezen dat xtc een erg stabiele chemische verbinding is, waardoor het jaren houdbaar is. Aangezien ik deze vraag interessant vind, en "Rhodium" niet als enige bron wil aanhalen, heb ik geprobeerd er meer over te vinden op het web. Forums als deze lijken te bevestigen wat ik al wist, maar op de engelstalige wikipedia pagina voor MDMA -die nogthans vrij lang is- vind ik er dan weer niets over... Jammer. Ik kan je dus geen exacte cijfers geven."