#1
Dag leuten!
Ik heb gisteren -het moest er eens van komen- voor het eerst coke geprobeerd. De kwaliteit was zover bekend goed. Ik nam snuifjes van rond de 100mg. Het effect was eerst best chill, wel wat ik er van verwacht had. Het effect nam echter snel af, en waardoor ik me een beetje down begon te voelen, somber, zielig...etc. De bekende comedown dus. Maar wat me opviel, was dat mijn hartslag/ademhalig nog niet gestabiliseerd was. Ookal voelde ik het fijne effect niet meer. Toen nam ik nog een lijntje, waardoor het leuke een beetje (niet al te heftig) terug kwam, maar de gespannenheid in mijn lichaam werd meer. De conclusie van mijn eerste gebruik is dus...
..Dat het fijne mentale effect sneller weg ebt dan het gespannen/drukkige van het lichamelijke effect. Hierdoor neemt dat lichamelijke effect nog meer toe als je meer pakt om die mentale comedown op te vangen.
ervaren jullie dit ook zo? hoe houden jullie daar rekening mee als je opnieuw wilt pakken?
Danke!
Ik heb gisteren -het moest er eens van komen- voor het eerst coke geprobeerd. De kwaliteit was zover bekend goed. Ik nam snuifjes van rond de 100mg. Het effect was eerst best chill, wel wat ik er van verwacht had. Het effect nam echter snel af, en waardoor ik me een beetje down begon te voelen, somber, zielig...etc. De bekende comedown dus. Maar wat me opviel, was dat mijn hartslag/ademhalig nog niet gestabiliseerd was. Ookal voelde ik het fijne effect niet meer. Toen nam ik nog een lijntje, waardoor het leuke een beetje (niet al te heftig) terug kwam, maar de gespannenheid in mijn lichaam werd meer. De conclusie van mijn eerste gebruik is dus...
..Dat het fijne mentale effect sneller weg ebt dan het gespannen/drukkige van het lichamelijke effect. Hierdoor neemt dat lichamelijke effect nog meer toe als je meer pakt om die mentale comedown op te vangen.
ervaren jullie dit ook zo? hoe houden jullie daar rekening mee als je opnieuw wilt pakken?
Danke!