Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2cb en ketamine, en 2cb zal wss begin volgend jaar gebeuren, ben benieuwd , hopelijk geen bad trips zoals ik bij paddo's had"
"Dubz zei: Emine zei: mephedrone of xtc, ben er nog steeds niet uit wat ik nou zal nemen maar dat ik me goed ga voelen is iig 1 ding wat zeker is Klik om te vergroten... Heb je die dingen nou nog steeds :P Klik om te vergroten... ja ik moest er in 1 keer 10 kopen, maar goed zo erg vind k dat achteraf gezien niet heb besloten dat het toch mephedrone gaat worden"
"iemand die hier heen gaat??? Qountdown · The Q-dance Awards georganiseerd door Q-dance donderdag 31 december 2009 20:00 - 07:00 Heineken Music Hall Amsterdam Kaarten Voorverkoop startte zaterdag 24 oktober 2009. Kaarten verkrijgbaar bij Ticketonline . Minimumleeftijd 18 http://www.qountdown.nl/"
"ben ik nog niet helemaal uit, heb het nog niet zo vaak gedaan, maar de laatste 2 x toen voelde ik me ook alleen maar onrustig echt niet chill"
"Vigilante zei: Emine zei: ben ik nog niet helemaal uit, heb het nog niet zo vaak gedaan, maar de laatste 2 x toen voelde ik me ook alleen maar onrustig echt niet chill Klik om te vergroten... Dan moet je coke snuiven ipv caffeïne. Klik om te vergroten... Tsjaa krijg je eigenlijk ook grote pupillen van caffeïne??"
"a.s. vrijdag mn 1e keer , denk bijna het laatste wat k nog wil uitprobere, ben heeel benieuwd en heb er erg zin in"
"Hm een deadline voor school.... ik wilde wachten tot de q-dance feestfabriek maar dit is toch ook wel erg belangrijk....... nou ja eerst maar eens zonder proberen"
"Verslag afgerond om 4 uur maar daarna hele nacht wakker gelegen en nu nog niet fatsoenlijk geslapen, nou mijn trek is weer genezen voor voorlopig"
"it'sme zei: Tja, dat krijg je dervan :P Vind drugs nou ook niet bepaald het juiste hulpmiddel voor school Gewoon op tijd beginnen met alles? Dan hoef je geen nachten door te werken. HBO- opleiding en post HBO gedaan, nooit drugs voor nodig gehad (heb het eigenlijk pas leren kennen na het behalen van al mijn diploma's) Klik om te vergroten... Beetje late reactie maarre...ja op tijd beginnen als ik dat nou eens zou kunnen had ik dit niet hoeven doen nee. Maar 'gewoon op tijd beginnen' is helaas een hele opgave voor mij. Maar ja heb nu wel me 3e jaar van HBO gehaald want mijn verslagen zijn goedgekeurd . Voor het 4e laatste jaar ben ik van plan om écht op tijd te beginne met dingen zodat ik deze escape niet meer hoef in te zetten On topic: Zaterdag lekker los in de Q dance feestfabriek maar ontiegelijke trek kan ik nog niet echt zeggen strange...."
"Afgelopen zaterdag had ik een super feestje. Ik heb daarvoor ook een grammetje lekkers gehaald om dat te nuttigen die avond. In de trein alvast 2 puntjes gepakt, vlak daarna nog snel een krentenbolletje met kaas weg gewerkt omdat ik die dag niet super veel had gegeten. Eenmaal op het feest nog 2 puntjes gepakt want ik voelde van die eerste 2 eigenlijk niets. De vriend waarmee ik ging was zijn pillen onderweg verloren dus die wilde ook wel , had ook 2 puntjes gepakt. Nou toen voelde ik wel wat maar ik wilde meer want het was nog niet aanwezig genoeg voor mijn gevoel, mijn vriend had hetzelfde. Dus we pakte 2 goede puntjes bij. Nou toen gingen we lekker en echt heerlijk uit ons dak gegaan daar . Op een gegeven moment was het denk ik 2/3 uur later toen ik zei, kom we nemen nog een klein beetje zodat we 2 uur voor het feest niet moe worden. Ik voelde me geloof ik ook al wat minder energiek dan normaal op speed. Nou zo gezegd zo gedaan, ik dus nog 1 punt bijgenomen en die vriend van mij ook nog wat. Nou had ik dat maar niet gedaan. We gingen terug op de dansvloer en ik begon me steeds misselijker te voelen. Dit gevoel werd zo rot dat ik en mn vriend naar de ehbo zijn gegaan. Daar heb ik me constant heel slapjes, misselijk etc. gevoeld. Uiteindelijk 2,5 uur later (en vele interessante gesprekke met hele vriendelijke mensen die daar binne kwamen :P ) raadden de mensen me aan om toch maar naar de dansvloer te gaan. Ik had wel het idee dat het iets minder aan het worden was en het laatste uur ben ik nog wel redelijk los kunnen gaan. Mijn vraag is dus nu, hoe kan dit ? Er spelen dus wel een aantal dingen mee, zo had ik niet al te geweldig gegeten en ik was een beetje ziekjes (hoesten, beetje verstopte neus). Toen ik dit echter met een vriend besprak zei hij dat je normaal door speed juist niks meer merkt van het feit dat je ziek bent. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk aan de speed zou liggen. Ik koop het eigenlijk al een jaar van dezelfde en heb dit nog nooit gehad. Wel minder goeie en betere kwaliteit, maar niet dat ik er ziek van werd. Degene waar ik het van koop, ga ik ook kennis/vriendschappelijk achtig mee om en hij test het altijd zelf met degene waar hij het van koopt. Dat geloof ik ook wel, hij gebruikt zelf wekelijks. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken , ik ben in ieder geval aan het overwegen om het te laten testen aangezien ik nog wat over heb. Alvast bedankt voor jullie reacties !!"