Nou inmiddels ben ik weer terug in de werkelijkheid gelukkig. Ik ben denk ik rond half 4 - 4 uur in slaap gevallen. Ik was heel erg moe. Nou ik ben in ieder geval klaar met truffels (nu echt). Het is zoals ik al eerder tegen mezelf en jullie zei niet mijn drugs..
Eerst begon het lichtjes op te komen maar op een gegeven moment wordt het ZO overweldigend wat ik al beschreef. Ik vind het zelfs moeilijk om dat goed uit te leggen. Dit keer kon ik het nog iets beter controleren dan vorige keren maar zelfs terwijl ik wist dat het over een paar uurtjes over zou zijn vond ik het niet leuk. Ik vond het gewoon echt niet leuk om niet meer in de werkelijkheid te zijn. Het was niet zo kut als vorige keren, dit was de lichtste keer maar zelfs nu vond ik het niet prettig. Ik zal proberen er nog n beetje over te vertellen hoewel ik denk dat het niet echt een waardig tripreport is maar ik zal het een beetje proberen.
We zaten dus eerst op de bank een serie te kijken en zeg maar te wachten tot het in zou slaan. Vriend J had maar een beetje gepakt (godzijdank). Toen ik wat voelde wilde ik dat hier op dit forum gaan schrijven en dat heb ik dus ook gedaan. Het ging toen ineens best wel snel, de veranderingen in de waarneming. Vooral die afstandsbediening die op de tafel werd neergelegd, die bleef nog even wiebelen en dat galmde zo helemaal. Dat alleen al overviel me zo erg. Ook de muziek die ik even aan had gezet tijdens het typen, gewoon 538 was een beetje gek. Omdat dat allemaal zo snel kwam schrok ik een beetje en zette snel de muziek uit en J deed gelukkig de afstandsbediening stil leggen. Nou ik gaf aan dat we de film wel konden opzetten want het trippen was begonnen! We gingen de film snow buddy s kijken omdat die lekker vrolijk was. Het begon met een husky hond die wijze woorden uitsprak en hij zei heel typerend alles komt weer op zijn pootjes terecht. Dat vond ik zo prettig dat ik dat ook weer hier ging neerzetten. Ondertussen kon ik me alweer nergens op concentreren.
Omdat het zo overweldigend was leek het me prettiger om de film in bed af te kijken. Nou zo gezegd zo gedaan. We gingen op bed zitten en ondertussen zag ik ook alles anders. Veel dingen waren groter dan normaal. Als ik aan het typen was werden mijn armen heel lang en er kwamen nog meer dingen in mijn zicht. Mijn concentratie was nog steeds 0 en ik was constant bezig met alles nog proberen te snappen. Ik zei tegen mezelf, dit is toch niet zo erg, je hebt gelukkig niet zoveel gepakt en over een tijdje ben je weer in de werkelijkheid. Maar eigenlijk vond ik het niet leuk dat ik in deze niet werkelijkheid was. Ik heb dan ook een aantal dextro's liggen eten in de hoop dat het wat minder werd.
Ik vroeg aan J hoe hij zich voelde en hij zei dat het wel meeviel. Ik hoopte dat hij zich nog in de werkelijkheid bevond want dan had ik tenminste nog een schakel naar de werkelijkheid. Hij zei dat hij zich redelijk normaal voelde maar een beetje misselijk was. Op een gegeven moment zei hij echter: moet je es kijken, die kraan. Ik zo: wat dan? Hij: ja die ziet er zo raar uit. Ik dacht: shit is hij dan wel aan het trippen ik hoopte dat hij nog in de werkelijkheid was. Ik zei: wat is ermee dan? Hij: ja dat is me normaal nog nooit opgevallen. Nou toen werd ik een beetje geirriteerd omdat ik dacht dat hij ook tripte en ik het juist fijn vond als er iemand was die nog in de werkelijkheid was.
Daarop hebben we nog met een paar mensen gebeld, dat was wel fijn even kletsen met mensen die in de werkelijkheid waren. Ik moest blijkbaar een soort houvast hebben. De tijd ging naar mijn mening niet snel genoeg. Ondertussen hadden we ook weer muziek op gezet, het was wel fijn om 538 te horen want dat was ook weer een schakel naar de werkelijkheid.
Het was niet zo dat ik me de hele tijd zo voelde, maar wel het grootste gedeelte van de trip denk ik. Mijn lichaam was mij ook niet meer zo eigen. Ik wist niet meer goed hoe het zat met dit lichaam. Het voelde niet als van mezelf. Toch wist ik dat het wel van mezelf was en op een gegeven moment vroeg ik me ook af of ik wel goed was voor mijn lichaam. Ik kon me nog herinneren dat we van tevoren alles hadden gedaan wat je normaal doet voor je gaat slapen (lenzen uit, tanden poetsen etc.), dat stelde me wel gerust. Maar ik was bang dat ik verkeerd ging liggen en dat ik dat niet doorhad. Ik zat me af te vragen of ik wel gezond was. J. zei dat ik best gezond leefde. Ik twijfelde of hij dat meende of dat hij het zei om mij gerust te stellen. Ik was van plan om als ik weer in de werkelijkheid was, gezond te zijn voor mezelf. Nu snapte ik dat niet, maar morgen wist ik vast weer hoe ik met mijn lichaam om moest gaan.
Op een gegeven moment was er nog een liedje op wat leek op een soort strijders liedje. Ik zat toen te denken dat iedereen voor zichzelf moet strijden. Ik was ook een beetje te denken aan de liefde en dat de enige zekere liefde is die van je moeder. In mijn geval dan, ik wist dat ik altijd op haar kan bouwen en dat was een fijn gevoel. Het is wel jammer dat je bij romantische liefde nooit weet dat het onvoorwaardelijk is, maar bij de liefde van mijn moeder weet ik dat wel zeker
![:)]()
.
Ik was ook zo verwonderd over het feit dat mensen deze drug leuk vinden
![:confused:]()
. Dat heb ik geloof ik hierboven nog ergens getypt. Ik zat me echt af te vragen wat voor soort mensen dat zijn. Ook vind ik het echt knap dat sommige mensen met die drug kunnen omgaan, want ik kan dat duidelijk niet. Af en toe gaf me het idee dat ik had geconstateerd dat dit niet mijn drug was een opgelucht gevoel. Er waren echt momenten dat ik even los kon laten en in die moment had ik dus het minste last van het feit dat ik aan het trippen was. Maar mijn hersenen bleven maar proberen om alles te ordenen, wat uiteraard niet lukte. Ik heb ook nog filmpjes gemaakt waarin ik dingen naar mezelf zei. Die ga ik straks nog maar een keer luisteren. Nou dit is voornamelijk wat nog in mijn hoofd zit van gister. Misschien dat ik nog een aanvulling maak als ik die filmpjes heb geluisterd, maar voor nu vind ik het even goed.
Trouwens echt knap dat mensen zo'n tripreport kunnen schrijven. Ik snap dat dit namelijk niet 1 van mijn talenten is. Nou toch bedankt voor het lezen als je zover bent gekomen tenminste
![:)]()
.