Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDecibel 2010

Decibel 2010

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaat er heen dit jaar? Mijn eerste keer, vorig jaar moeten missen ivm vakantie. Ben benieuwd!

Poster:


Trailer:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oBjK9vKFDUw[/youtube]

Decibel Mainstage
Crypsis
Deepack
Max Enforcer
Neophyte
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Ruthless
Wildstylez
Zatox
Live: Donkey Rollers
MC: DV8
VJ: Vision Impossible

Back2school
Bountyhunter
Buzz Fuzz
Dr. Z-Vago
Dune
Panic
Ruffneck
The Viper
Waxweazle
Weirdo
Live: Da Bulldozer Project
MC: Alee

Euphoria
Alphaverb
Brennan Heart
Coone
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Isaac
Stephanie
Tatanka
The Pitcher
MC: Villain

Hardcore4life
Angerfist
Evil Activities
Hellsystem
Korsakoff
Mad Dog
Nosferatu
T-junction
The Wishmaster
Live: Kasparov
MC: TMC

Remember
Charly Lownoise
Daniele Mondello
Jimmy The Sound
Kai Tracid
Leep
Pavo
Trilok & Chiren
Warmduscher
MC: Jeff.

Pussy Lounge
Bass-D
Darkraver
Francois
Gizmo
Kidd Kaos
Mental Theo
Pat Krimson
Paul Elstak
The Prophet
Yves
MC: Ruffian
VJ: Vision Impossible

Darkness4life
DaY-már
Forsaken is Dead
Ophidian
The Outside Agency
Thrasher
Unexist
Live: Bryan Fury
Live: Noisekick
MC: Dart

1992is4you!
Ghost
Lars
Marcello
Miss Monica
Quadrophonia
Ricky da Dragon
Rob
Stanton
MC: Joe

Up!
Dark-E
Demoniak
Dr. Rude
Mark with a K
Pat B
Q-ic
Royal S
Sjoekoe
MC: Chucky

Refuse
Amok
Andre Frauenstein
Daniela Haverbeck
Miss Djax
Sandy Warez
Sorce
Spark Taberner
Live: Arkus P.

Loudness
Activator
Alpha²
B-Front
Beholder
Chain Reaction
Digital Punk
Luna
Ran-D
MC: Da Syndrome
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga! :rock:

Industrial, Early hc & Jump :hearteyes: :rock:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aanwezig :grin:

Mainstage :grin:
Loudness :hearteyes:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben er ook bij! :)
Zal wel hele dag main worden met uitzondering van de set van Chain Reaction en Angerfist.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nogwel een kaartje voor eventueel, normale prijs.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
Ik heb nogwel een kaartje voor eventueel, normale prijs.
Klik om te vergroten...

bedankt maar helaas, ik moet dr minimaal 4 hebben ik ga niet in mn eentje
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
knolselderij zei:
Lauu zei:
Ik heb nogwel een kaartje voor eventueel, normale prijs.
Klik om te vergroten...

bedankt maar helaas, ik moet dr minimaal 4 hebben ik ga niet in mn eentje
Klik om te vergroten...

Ah ok helaas :(
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aanwezig, vertrek nu :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Boh wat een dik feest weer zeg! defqon is er niets bij.
Kan alleen nie slapen,,, foookt op.
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#10
mikkelk zei:
Boh wat een dik feest weer zeg! defqon is er niets bij.
Kan alleen nie slapen,,, foookt op.
Klik om te vergroten...

Daar had ik nou ook last van pff en om 18.00 voor t laatst gepakt damn :cry:

Maar het FEEST!!!!!! Was helemaal te gek :rock: :hearteyes: :rock: :hearteyes:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog nooit zo naar de klote geweest en iemand van het forum ontmoet!

Harderstyles, het was beestachtig :grin:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Decibel 2010 was echt een super vet feest. En ook zoveel mensen wous, haha :xtc:

En duik zo m'n bed in, heb net als degenen boven me nog een nachtje in te halen, heb nog nieteens een poging tot slapen gedaan want wist al dat dat toch kansloos was :tearsofjoy:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
helaas uitverkocht toen ik n kaartje wou halen anders liepk daar wel rond ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."