Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"er zijn zoveel dingen leuker, en beter voor je, dan alcohol alleen, je komt er zo makkelijk aan!"
"ik hou van Drum'n bass: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YFsQyGIZeAA&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YFsQyGIZeAA&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] en dubstep: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cq9D1z8EsgY&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cq9D1z8EsgY&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] ts allebij ziek, vind de oude goede drum'n bass zoals die oude pendulum van hier boven veel spacender en chiller dan Dubstep maar dubstep is gewoon fucking ziek."
"Hier 2 lekkere dubstep nummers, heb het niet zo op benga en zo, geef mij maar die rauwe shit. (ik beide nummers is de drop echt ziek, dus zorg dat je goede subwoofer hebt) [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cq9D1z8EsgY&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cq9D1z8EsgY&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QMcyGLqm0N8&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QMcyGLqm0N8&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"nog een tip: probeer je ouders zoveel mogelijk te vertellen, ik heb al best wat geprobeerd, en ik vertel mijn ouders het ook gewoon allemaal, deels omdat dat gewoon fijner is, en deels dat ze kunnen ingrijpen als het fout gaat, maar mijn ouder pakken het daar in tegen ook echt goed op, ze stimuleren het niet maar laten me gewoon mn gang gaan, en mn pa zegt af en toe; "en zoon, hou je het wel allemaal in de gaten?" waarop ik gelukkig altijd volmondig ja kan zeggen! cheers"
"Die bovenste trip is van mij"
"ach het gaat gewoon goed met nederland, we hebben gewoon een te hoge standaard."
"ja maar het gaat er om, da als zo on straks niet meer voorliegen we over iets anders gaan zeuren, en dan steeds over dingen die helemaal niet belangrijk zijn."
"zoals problemen die eigenlijk persoonlijke problemen zijn ipv maatschappelijke problemen, eh tis trouwens niet dat ik er met ze eens ben, maar als je er zo tegen bent, doe er wat aan, begin een revolutie, ga zelf in de politiek, maar het punt is, we maken ons veel te veel zorgen om problemen die er niet toe doen, die niet belangrijk zijn, nou en dat onze premier eens n keer liegt, gemiddeld liegen we 10x per dag, hij gheeft altijd camera's ed achter zich aan, wat denk je? hij is ook maar een mens."
"Democratie faalt, sommige mensen zijn te hersenloos om te mogen stemmen. als je alleen maar stemt op wie er het vaakst op tv is krijgen we over 10 jaar robert jensen als premier, en wie wil dat nou?"
"Inderdaad andyy, dat heb ik gezegd. en het is ook waar maar alleen met chocola met een cacao gehalte van 78% of hoger oid. vanwege de mao-remmende effecten van cacao"