#1
mijn 14 jarige nichtje (klein en dunnetjes)
heeft 20mg temazepam genomen.
is dit gevaarlijk?
het was haar eerste keer.
heeft 20mg temazepam genomen.
is dit gevaarlijk?
het was haar eerste keer.
Dubz zei:
Wacky zei:17 jarigen moeten ook niet gebruiken. En al helemaal geen "toezicht" houden op nog jongere kinderen die gebruiken.
Maarja, dat vind ik dan, ik weet het, ik ben ouderwets enzo.
Winehouse zei:klopt,
maar anders doet ze het toch
dus beter onder toezicht van winehouse
![]()
Andrew zei:Winehouse zei:klopt,
maar anders doet ze het toch
dus beter onder toezicht van winehouse
![]()
beter dat ze het gewoon helemaal niet, ook niet onder toezicht van jou, ze is nog veels te jong.
Angramar Temenos zei:Volgens mij snappen de mensen die tegen zijn het niet echt. Dat is een ziekte van zogenaamd volwassen worden: Denken dat je iets kan stoppen door het te verbieden. Moet er altijd een beetje om lachen.
Ja, natuurlijk ben ik tegen dat kinderen gebruiken. Maar als ze toch gaan gebruiken, beter veilig en onder toezicht van iemand met ervaring.
Nieuwtje nog: Ik kreeg zelf op m'n 14'de oxazepam van de psych, voor dagelijks gebruik - tegen het eind van m'n 15'de was dit 150 mg per dag. En ja ik weet dat dat anders is bij mij was het nodig en niet recreatief - maar zo slecht is het niet, buiten het verslavingsrisico.

ja, ze leeft nog;PFlameon zei:20 mg is niet ernstig, verder bovenstaande goeie tip!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."