#1
GelukkigDat was voor jou lieverd, geen paniek❤️
GelukkigDat was voor jou lieverd, geen paniek❤️
200 mg zou ik gewoon in 2 delen over je sessie.Niemand?
dacht dat jij me toekomstige ex zal worden!Mijn "loge" nam er laatst gewoon 2 na een avondje aan de sos te hebben gezeten. Heb me prima vermaakt moet ik zeggen
Dat was voor jou lieverd, geen paniek❤️dacht dat jij me toekomstige ex zal worden!
Ik gebruik al tijden Vidalista 80mg. 1 pilletje twee dagen plezier... Geen hoofdpijn zoals bij cobra of cenforce sildenafil middelen...Weet niet of dit de goede plek is, maar met onze sex sessie met 3-cmc gaan we soms meer dan 10 uur door. Een cobra werkt bij mij ongeveer 4uurtjes. Is het oke dat ik er daarna nog 1 neem? Of een halve eerst en dan zeg maar paar uur later weer eem halve? Dit gebeurd niet dagelijks maar 1x in de zoveel tijd! Vraag me gewoon af of dat soms wel kan.. want met 3-cmc word die niet hard.. heb het vaker gedaan en voelde me prima maar dacht vraag het nog ff hier.. oh en hij is niet al die uren kei hard.. nog niet eens de helft haha. Dus hij word heel vaak gewoon weer heel slap en dan even een pauze en dan gaan we weer. Dus het gevaar dat hij niet meer slap word heb ik nog nooit meegemaakt. Oh en ja heb gelezen overal op internet raden ze 1 per dag aan. Maar ik wil meer gebruikers ervaringen weten.. belangrijkste is dat ik echt nooit 2 tegelijk neem, altijd minimaal 5uur tussen.
Als je hoofdpijn hebt is het teken dat je overdoseert.Ik gebruik al tijden Vidalista 80mg. 1 pilletje twee dagen plezier... Geen hoofdpijn zoals bij cobra of cenforce sildenafil middelen...
Bij sildenafil producten heb ik het zelfs al bij 50mg.. Wat er in Vidalista zit is Tadalafil, minder nodig dan bij sildenafil voor hetzelfde effect. Ergens heb ik gelezen dat je lichaam maar tot 100mg kan verwerken alles daarboven wordt afgescheiden, dus ja 600mg is enorme overkill...Als je hoofdpijn hebt is het teken dat je overdoseert.
600mg Kamagra zoals hierboven beschreven is overkill en absoluut niet nodig. 🤦♂️😂
Vreemd. Heb er zelf enkel last van bij hoge doseringen.Bij sildenafil producten heb ik het zelfs al bij 50mg.. Wat er in Vidalista zit is Tadalafil, minder nodig dan bij sildenafil voor hetzelfde effect. Ergens heb ik gelezen dat je lichaam maar tot 100mg kan verwerken alles daarboven wordt afgescheiden, dus ja 600mg is enorme overkill...
En nog eens hierop.Bij sildenafil producten heb ik het zelfs al bij 50mg.. Wat er in Vidalista zit is Tadalafil, minder nodig dan bij sildenafil voor hetzelfde effect. Ergens heb ik gelezen dat je lichaam maar tot 100mg kan verwerken alles daarboven wordt afgescheiden, dus ja 600mg is enorme overkill...
de erectie duurt geen 36 uur lolEdit: wat ben je met een erectie die 36u kan duren? (Vidalista, Cialis)
merk aan de 3 dat ze persoonlijk niet allemaaal werken- Taladafil
- Sildenafil
- Avanavil
36u KAN werken. Wel goed opletten he 😋de erectie duurt geen 36 uur lol
hij ij gewoon 36 uur standby o command.
merk aan de 3 dat ze persoonlijk niet allemaaal werken
zo doet tada het perfect ]
en de andere 2 een stuk minder hun best
waar bi andere het omgekeerde
staat niet 36 achter 1 stijf hoor.36u KAN werken. Wel goed opletten he 😋
Dit inderdaad. Natuurlijk niet volcontinu hard, maar heel snel wéér paraat..de erectie duurt geen 36 uur lol
hij ij gewoon 36 uur standby o command.
merk aan de 3 dat ze persoonlijk niet allemaaal werken
zo doet tada het perfect ]
en de andere 2 een stuk minder hun best
waar bi andere het omgekeerde
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."