Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"basecoke heb ik wel eens gerookt uit een pijp, die hit duurde bij mij maar iets van 5 minuten en mijn lippen waren nogal verdoofd, wel grappig voor een keertje maar voor de rest niet echt bijzonder"
"ik heb wel eens bruin gerookt en daarna een lijn coke gesnoven, gevoel was errug nice... werd vet actief had me hele kamer opgeruimt enzo.. :P"
"Ik heb wel eens gehad dat ik door mijn benen zakte op straat door het gebruik van wiet. Mijn maten belden vervolgens een ambulance en er kwam toen ook politie. Toen deze vervolgens tegen me begonnen te praten, zag ik met mijn ogen dicht rode en blauwe kleurtjes (ik lag half knock-out op de grond). Dit kwam doordat ik rood koppelde aan brandweer en blauw aan politie. Brandweer was er niet eens maar in mijn hersenen dacht ik dat wel Een hele bijzondere (maar wel nare) ervaring trouwens. Het heeft wel wat weg van dat synthesie zoals je het beschrijft over "geluid zien". Het lijkt mij dat dit alleen voorkomt door het gebruik van drugs. (??)"
"ik had een keer groene pillen met een €-teken erop, echt heel erg spacen ik ging ff bier drinken en dat smaakte gewoon naar limonade een andere keer had ik blauwe bacardivleermuizen, jeetje die waren ook heftig al mijn spieren spanden zich aan beginnend bij mijn benen en het steeg langzaam omhoog, ik voelde me echt zo sterk als een beer en ook heerlijk spacen"
"pff snuiven van mdma voel je veel minder, je kan het beter slikken"
"hoeveel van die 500 om 10ers kan je er innemen om wat te voelen van codeine?, ik lees hierboven max 4g paracetamol per dag, dus in ieder geval maximaal 8? kheb er wel eens 5 geslikt maar kan me er niets meer van herinneren (lang geleden)"
"hoe zou je het kunnen uitkoken dan? heb je geen linkje ofzo?"
"diazepam met alcohol"
"1-2 mg MDMA per kilo lichaamsgewicht is een goede richtlijn heb ik wel eens gelezen, maarja het verschilt per persoon he"
"Ik heb zelf een paar keer heroine gerookt vanaf zilverfolie (volgens mij ongeveer 3 keer), toen ik mijn ogen dicht deed, zag ik wel rare dingen net als een soort droom maar met geopende ogen was alles normaal (behalve het stonede gevoel natuurlijk). Ook had ik soms dat mijn fantasieën "afdwaalden" net zoals in de film trainspotting waarbij die hoofdrolspeler een agent besteelt van zijn vuurwapen en daarna opschrikt en nog gewoon naast die agent staat zonder dat er wat is voorgevallen. De persoon waarmee ik het gebruikte had deze ervaringen ook. Zijn er andere mensen hier die er gelijkende ervaringen mee hebben?"