Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spongecola zei: 3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas. Klik om te vergroten... Erg herkenbaar. In mijn omgeving zijn hoeveelheden tussen de 1 en 3 gram ook zeker niet iets om van op te kijken. Drie weken geleden zat ik met vrienden aan de 4-mmc en hadden we een heel lange maar chille nacht/ochtend en ik bedacht me op een gegeven moment dat iedereen door de rustige sfeer de indruk had dat we het rustig aan deden. Ik spreek niet voor de anderen, maar ik bedacht me even later wel dat ik net als jij ook gewoon anderhalve gram erdoorheen had gesnoven. Toen ik het er met een vriend over had, kwamen we tot de conclusie dat het eigenlijk nooit voorkomt als je miauw gebruikt dat je rustig aan doet. De werking is simpelweg precies gemaakt voor de hele nacht doorscheppen (in tegenstelling tot de meeste andere uppers waar matig gebruik veel meer voorkomt). Als ik me niet vergis wordt alles boven de 250mg (correct me if I'm wrong) als 'hoge dosering' beschouwd. Het is dus eigenlijk heel logisch dat als je anderhalve gram op hebt dat je dan zo'n hoge hartslag hebt. Zelf heb ik weliswaar zelfs met zulke hoeveelheden maar heel af en toe een hartslag boven de 100 bpm, maar toch is het compleet logisch dat je hart zo op hol slaat. Zoals jij ook al zegt, 3-MMC/4-MMC is echt overal en dat is denk ik helemaal niet gek. Het is net zo euforisch als XTC, maar minder 'aanwezig' door het oppeppende effect. Hoe geweldig de werking van miauw (4-MMC voor mij) ook is, af en toe vergeten veel mensen, en ik ook, toch dat het daarnaast ook op veel manieren heel slecht voor je is. Mijn advies is dus niet zeker niet om per se minder te gebruiken omwille van je hartslag, maar houd wel in je achterhoofd dat dit spul waarschijnlijk veel slechter voor je is dan we met de huidige kennis ervan weten."
"Goedemorgen iedereen, Afgelopen weekend heb ik met vrienden thuis drugs gedaan en heb het net als normaal prima gezellig gehad. De avond ging grotendeels als normaal (voor 2020-maatstaven dan): rond 21:00 aan de 4-MMC gegaan, tot acht uur 's ochtends op flink tempo en later nog bij een vriend tot de middag gechilld en nog rustiger doorgegaan. Ik had voor mijn doen aardig wat op, maar zeker niet zoveel dat ik echt helemaal van de kaart was. Normaal combineer ik 4-MMC de hele avond met keta, wiet, en soms ook een beetje pep of xtc, maar deze keer had ik de hele nacht vrijwel alleen 4-MMC op. Wel meer dan normaal gesproken, maar heb zeker ook vaker meer gebruikt. Tussen 21:00 en 08:00 had ik iets minder dan een gram op, daarna tot ongeveer 2 uur 's middags nog af en toe een lijntje maar wel een stuk minder en op een lager tempo. 'S middags viel het me op dat mijn knieën een beetje roze-paars kleurden, en toen ik opzocht wat dat betekende bleek dit geen goed teken te zijn. Ben toen maar gewoon gestopt, maar ben wel een beetje geschrokken. Ik had natuurlijk veel op, maar heb al eerder meer miauw op en ook in combinatie met meer drugs en toen heb ik nooit paarse knieën gehad. Vroeg me daarom af of er meer mensen zijn die hiermee ervaring hebben?"
"Spyro zei: Ja, komt vaak voor bij stims. Ook paarse vingers/handen/voeten. Maar is inderdaad niet goed nee. Goed dat je gestopt bent! Klik om te vergroten... Is het vooral een teken dat je 'gewoon' teveel op hebt of dat er echt iets niet goed is? Ik voelde me namelijk verder best prima en heb net als normaal daarna gewoon prima kunnen slapen."
"Spyro zei: Zie het als waarschuwing. Je hebt echt wel teveel gehad. Zo lang alles nu weer oké is, niet te druk maken. Maar let op je doseringen de volgende keer. Liever te weinig dan teveel. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie! Stelt me toch een beetje gerust dat het niet zo heel erg is, maar inderdaad wel een goede reden om even rustig aan te doen en de volgende keer wat minder te nemen/minder lang door te gaan."
"CuriousExplorer zei: Zelfs bij niet overmatig gebruik . 4mmc is een middel waar je mee moet oppassen, ongeacht al de verhalen die je leest. Klik om te vergroten... Zeker met je eens. Aan de ene kant qua effect een ideale mix tussen XTC en speed, maar zeker met een duister randje. Het heeft me zeker goede dingen gebracht, ik ben (waarschijnlijk deels ook door andere drugservaringen) een zelfbewuster persoon geworden. Het laat je zien dat je fantastisch kunt losgaan en op kunt gaan in de sfeer van een avond en tegelijkertijd legt het tijdens gebruik bloot hoe makkelijk je meegaat in onnodig overgebruik. Mede door dit spul heb ik veel meer zelfreflectie gekregen, en dat heeft voor- én nadelen. I guess dat ik dat gewoon even in m'n hoofd moet houden en de tijd neem om rustig over shit na te denken."
"Een df-account is nuttiger dan ik dacht, lol"
"Addrera zei: Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren? Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha Bedankt!! Klik om te vergroten... Af gezien van het feit dat je niet gaat hallucineren van 3-mmc, Addrera zei: Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren? Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha Bedankt!! Klik om te vergroten... Ondanks dat 3-mmc hartstikke leuk kan zijn, zou ik misschien voortaan wat meer informatie opzoeken over drugs voordat je ze probeert. Alle soorten drugs hebben allerlei soorten effecten afhankelijk van dosering, puurheid, je gemoedsstand, etc. Geen enkele substantie heeft één effect. Daarnaast is het sowieso beter als je van tevoren geïnformeerd bent over alle risico's en positieve effecten van drugs die je probeert. Is veiliger, een kleine moeite en ook nog eens interessant om te lezen! P.S.: Nee, van 3-mmc ga je niet hallucineren. Behalve als je minstens een gram in een nacht erdoorheen jast."
"LSD, 2-CB, changa, XTC, MDMA-kristallen, pep, 3-MMC, 4-MMC, keta en niet te vergeten mijn lekkere jointjesvoorraad"
"Afgelopen weekend heb ik voor de vierde keer LSD gedaan. De eerste keer was 200ug in december 2019, de tweede keer 400ug in augustus, de derde keer 100ug begin december. Deze keer had ik met een vriend die het nog nooit had gedaan besloten om 200ug te nemen. Bij ons allebei werkte het om de een of andere reden maar nauwelijks. Ik heb verschillende mogelijke oorzaken bedacht, maar ik kan er niet echt een conclusie trekken. Eerst dacht ik dat ik het te kort geleden al heb gebruikt, maar dat is inmiddels al een kleine 2 maanden geleden en dat verklaart niet waarom mijn vriend precies hetzelfde had. Wat mij waarschijnlijker maar ook niet helemaal zeker lijkt is de manier waarop ik de zegels bewaard heb. Ik had ze ongeveer een half jaartje in alleen aluminiumfolie in een donker kastje liggen. Misschien dat er gewoon teveel lucht bijgekomen is waardoor er misschien nog maar 50 á 75ug werkzame stof op de zegel zat? De derde reden waar ik aan dacht is wat vergezochter, maar ben toch benieuwd of dat misschien wel meegespeeld heeft. LSD is een serotonine-antagonist, en we hadden allebei 2 weken eerder een weekendje op een huisfeestje ons serotoninegehalte aardig uitgeput. Het is dus best aannamelijk dat we nog steeds minder serotonine hadden dan normaal. Is het dan misschien ook moeilijker voor de LSD om goed te werken? Nogmaals, het zijn voor mij slechts beredeneringen en geen harde feiten, dus ben toch benieuwd wat jullie denken."
"inner_search zei: We weten nix an je zegels ? Is het lsd-25 ? Zo ja was ondergedoseerd dan Of zijn het analogen ? 1 slechte vendor mee ondergedoseerd zegels. Of zoals je zegt de opslag. Beter eerst gripzakje (bij voorkeur dwaarna nog vacuüm geseald) en dan op kamertemperatuur uit het licht bewaren. Kast of schuif die je nauwelijks open trekt , of een speciaal stach plekje veilig voor kinderen of bezoek. Klik om te vergroten... Het is LSD-25. Volgens mij is het vaak ovenredig verdeeld over de blotters, misschien dat we een deel van de strip met veel minder zit. En zoals je zegt de opslag was niet bepaald uitmuntend"