Zelfs bij niet overmatig gebruik .
4mmc is een middel waar je mee moet oppassen, ongeacht al de verhalen die je leest.
4mmc is een middel waar je mee moet oppassen, ongeacht al de verhalen die je leest.
Zeker met je eens. Aan de ene kant qua effect een ideale mix tussen XTC en speed, maar zeker met een duister randje. Het heeft me zeker goede dingen gebracht, ik ben (waarschijnlijk deels ook door andere drugservaringen) een zelfbewuster persoon geworden. Het laat je zien dat je fantastisch kunt losgaan en op kunt gaan in de sfeer van een avond en tegelijkertijd legt het tijdens gebruik bloot hoe makkelijk je meegaat in onnodig overgebruik. Mede door dit spul heb ik veel meer zelfreflectie gekregen, en dat heeft voor- én nadelen. I guess dat ik dat gewoon even in m'n hoofd moet houden en de tijd neem om rustig over shit na te denken.Zelfs bij niet overmatig gebruik .
Handig hè 😜Een df-account is nuttiger dan ik dacht, lol
Is het vooral een teken dat je 'gewoon' teveel op hebt of dat er echt iets niet goed is? Ik voelde me namelijk verder best prima en heb net als normaal daarna gewoon prima kunnen slapen.Ja, komt vaak voor bij stims. Ook paarse vingers/handen/voeten. Maar is inderdaad niet goed nee.
Goed dat je gestopt bent!
Zie het als waarschuwing. Je hebt echt wel teveel gehad. Zo lang alles nu weer oké is, niet te druk maken. Maar let op je doseringen de volgende keer. Liever te weinig dan teveel.Is het vooral een teken dat je 'gewoon' teveel op hebt of dat er echt iets niet goed is? Ik voelde me namelijk verder best prima en heb net als normaal daarna gewoon prima kunnen slapen.
Thanks voor je reactie! Stelt me toch een beetje gerust dat het niet zo heel erg is, maar inderdaad wel een goede reden om even rustig aan te doen en de volgende keer wat minder te nemen/minder lang door te gaan.Zie het als waarschuwing. Je hebt echt wel teveel gehad. Zo lang alles nu weer oké is, niet te druk maken. Maar let op je doseringen de volgende keer. Liever te weinig dan teveel.
Ik zou het gewoon even links laten liggen.Thanks voor je reactie! Stelt me toch een beetje gerust dat het niet zo heel erg is, maar inderdaad wel een goede reden om even rustig aan te doen en de volgende keer wat minder te nemen/minder lang door te gaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."