#1
Ben ook benieuwd, bedenk vast wat dingen om te doen. Maak een playlist, zet wat films of documentaires klaar of leuke boeken, kwasten etc. Veel plezier vast!
Ben benieuwd naar je report![:wink:]()
Ben benieuwd naar je report
Psychedelibee zei:Jammer dat het tegenviel! Laten testen inderdaad, dan weet je precies hoeveel je neemt.
Het kan zijn dat je er wat minder gevoelig voor bent, maar als je maar genoeg neemt zou je wel enigszins moeten gaan trippen.
Overigens vind ik zelf 2C-B niet geschikt voor diepere of meer spirituele trips. Ik vind 2C-B zelf meer een party psychedelica eigenlijk. Zelfs in hoge doseringen vind ik de visuals matig en de diepere inzichten vrijwel volledig afwezig.

Dat verschilt per persoon. Als alleen doen je te heftig lijkt kun je het ook eerst met anderen doen.RupsNooitGenoeg zei:Is LSD voor de eerste keer alleen nemen niet veel te heftig?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."