Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weekje geleden een keer meprylcaine geprobeert. Opzich leuk maar mijn verwachting lag wel te hoog. Iets meer energie en wel lekker vrolijk en zo maar geen rush zoals met cathonine middelen zoals 4mpd of 3mmc. Wel een gigantisch voordeel ook gelijk. Ik kon stoppen en gaan slapen en dat heb ik vooral met 4mpd nooit gehad. Zeker voor herhaling vatbaar op een feestje. Vooral door dat laatste punt. Geen extreem gevoel dat je wilt bijpakken"
"Ok soms leer je wat. Wist ik veel dat wapsex sex onder invloed was. Als ik van 2 dingen wel wat weet is het drugs en sex. Cool kan ik wap dates gaan toevoegen op mijn datingprofiel. Als je een keer compleet trippy sex wil 1P-LSD. Met een goeie vertrouwde bekende. En vergeet vooral geen eetbare bodypaint te halen"
"Parachute springen. Ben dan ongeveer een jaar van de cathoninen af dus dat lijkt me een mooie datum. En voor de rest heb ik echt geleerd dat je een heleboel uit het leven zelf kan halen. Af en toe een benzo voor de nachtmerries en soms wat 1p-LSD. In mijn boekje is dat een leertool en geen drugs. Heeft me meer openstaand naar anderen gemaakt en erg geholpen met mijn arachnofobie ik vind spinnen nu prachtige beesten. Echt die verbaasdheid hoe ze niet over hun eigen pootjes struikelden en in de knoop raakten verwonderde me zo dat ik een week later mijn eerste kocht. Huckleberry spin😂. De schoolbanken weer in duiken en switchen ouderenzorg. Dus qua drugs verandert er niks voor me. Toch vindt ik dat verbod nogal dom en kort door de bocht. Er zijn nog veel natuurlijke uppers die gesu Gesynthiseerd kunnen worden. Mensen stoppen niet zomaar."
"Blijf het raar spul vinden die salvia. Eerste keer waterpijp stormaansteker en x5 extract. Man ik heb door bossen gevlogen. Het middelpunt van het hele bestaan gezien. Allemaal door een soort wit mensachtig vrouwelijk wezen. Gezien dat mijn eerste keer trippen was viel dat heel heftig. Het wekte wel mijn intresse. Na een boel hallucinerende middelen verder te zijn. (LSA, 1P-LSD, truffels, peyote en 2CB-FLY) dacht ik tijd voor salvia. X10 extract puurpijp en stormaansteker. Helemaal niks gemerkt behalve dat mijn muziek best heel lekker klonk. Maar eens even kijken wat mijn favo smartshop aanraad qua sterkte."
"Domste ooit was beginnen met intraveneus nemen van drugs en dan vooral uppers. Heb ik meerdere keren bijna met mijn leven moeten bekopen. Mixen van middelen zoals 3mmc en speed 3mmc en meth. Nu gelukkig 2 jaar van dat spul af en geleerd dat stoppen op een avond ook een optie is met drugs. Hou het vooral leuk en voor af en toe. Je geniet er zo een stuk meer van."
"Vooral aan de voorgeschreven dosis houden. Het kan even duren voor het inklapt. Veel zachte dingen om te knuffelen en dekens voor warmte want je gaat er wel van zweten. Je temperatuur regulatie gaat er een beetje aan. Rond lopen kan een hele ervaring opzich zijn. En vooral genieten. Laat het over je heen komen. Heb de eerste keer een ego dood mogen ervaren en dat was een van de mooiste ervaringen ooit. Zo vrij, zo onbeschreven. Goeie psytrance kan de ervaring wel een stuk hoger trekken. En kleurige lichten. Kan zowiezo dit album aanraden als producer van😊 Geniet en goede reis alvast...."
"Er zijn goede rc varianten te krijgen zoals 1p-LSD en als het werkt moet vooral de regering zichzelf er niet mee bemoeien. Goede info is te vinden en een tripsitter ook wel. Ik ben echt liefhebber van halliciogene middelen maar het is gewoon echt niet voor iedereen geschikt. Ben wel zwaar overtuigd dat het therapeutisch meer onderzocht moet worden. Had zelf al de nodige ervaring met LSD maar had nog steeds arachnofobie. Na een paar kijkdaagjes met een vogelspin heb ik een keer onder invloed van LSD een avond spinnen gekeken en heb nu zelf vogelspinnen. Geen angst meer maar bewondering..."
"Ik kon er zelf bij via een ex. In Ede zit een goeie dierenwinkel met gezonde spinnen en een verkoper met kennis. In den haag heb je avonturia shop. Die hebben ook ene leuke collectie."
"Was in mijn vrije tijd altijd wel met muziek bezig. Laatst een keer een 3 track demo gemaakt en dat op een thuisfeestje met wat vrienden afgespeeld. Het werd goed ontvangen (ook door de middelen) maargoed nu is er dus mijn eerste album. 12 tracks en op alle grote streamingdiensten gereleased. Dacht drop em even hier want lekker album om op te trippen😎"
"Mijn ervaren met dit middel zijn iets minder positief zoals al te lezen in mijn reactie op een post over injecteren... Giga cravings gehad. Totaal alle zelfcontrole en respect verloren door 4mpd. Mijn vaste ROA was door een eerdere 3mmc verslaving al injecteren dus ik had al ruim 2 jaar ervaring met intraveneus injecteren alleen deze cravings waren dus zo heftig dat vol een ader raken de hoofdprijs was maar niet altijd meer lukte. Dit heeft behoorlijke schade achter gelaten en heb een paar keer een OD gehad op dit middel... Anyway na bijna 2 jaar clean te zijn geweest. Cold turkey gestopt met heel veel pijn en moeite met 3mmc werd ik voor het eerst geconfronteerd met een kutsituatie en gezien ik destijds nog aardig wat benzo,s slikte werd ik nieuwsgierig naar 4mpd. Er was op dat moment nu zo,n goede 9 maanden geleden niks te vinden behalve dat het zou lijken op 4mmc en een gratis sample belande zo in mijn winkelmand en van mijn brievenbus direct in mijn arm. Een injectiespuit lag er nog en naalden gezien mijn needleplay fetish ook... Het was het begin van een 3 a 4 maanden aan ellende. Ik zat destijds in een polyamoreuze relatie maar wel LAT en zonder werk dus had te veel tijd om te gebruiken en gebruikte dus ook elk uur dat ik niet daar was maar thuis. Mijn gevoeligheid voor cathonine middelen zou daar zeker in hebben meegespeeld want de eerste weken waren ontzettend lekker. Als een soort natte droom liep ik door het leven. Feesten clubs vrouwen mannen en alles ertussen. Gezien ik pansexueel ben is er gewoon enorm veel keus als je weet waar je moet zoeken. Maar de droom veranderde snel in een nachtmerrie... Paranoïde gedachtes. Spuitbulten waar het pus uitliep. Stinkend zweet wat nog het meest leek op een kruising tussen garnalen en kattepis dus die pret was snel over. Ben niet lelijk en heb een vlotte babbel maargoed ik zag er uit en stonk naar junkie en dan zien weinig mensen je nog zitten. Werd het dan een keer wel feest dan kreeg ik em gewoon niet lang hard genoeg om tot een hoogtepunt te komen. Ze bleven wel komen en ontiegenlijk over the top hard maar dat was vooral na minimaal 24 tot op het laatst 48 uur lang stimfappen... Uiteindelijk na dat mijn relatie op de klippen aan het lopen was met een vrouw die goud waard is(ze wist niks van het gebruik af. Ze had haar vermoedens maar heb altijd gezegd dat het een eenmalige terugval was). Nooit bij hun thuis gebruikt maargoed als je net van een binger van maandagavond tot vrijdagochtend komt gaat de vrijdagmiddag ook niet geheel lekker. De comedown is een hel en op een gegeven moment zorgde dat dus voor nogal wat ruzies en onderlinge conflicten en na een aanval van heel heftige pijnen wou ze dat ik naar de EHBO ging. Dat weigerde ik en toen heb ik alles opgebiecht. Heb nog nooit iemand zo teleurgesteld in me gezien en haar blik en begrijpbare woede staan in mijn netvlies gebrand... Die week besloot ik af te kicken. Alleen thuis. Zonder begeleiding. Zonder toezicht. Met energiedrink bananen en een berg benzo,s. Ben toen van de pyrazolam op de flubro-etizolam(beste fout) overgegaan want uit mijn ervaring met cold turkey afkicken van de 3mmc wist ik dat dit een hele klus zou worden. Dat het zo,n pure diepe hel zou worden had ik ook niet voorzien maar na 2 weken kwam ik er 'clean' uit. Althans de detox dan... Door een goede voorbereiding en een hele begripvolle POH had ik mijn voorbereidingen voor na de tijd getroffen. Vrijwilligerswerk voor de dagbesteding en ingeschreven voor een traject voor ambulante begeleiding na de detox om voorgoed van de drugs af te blijven... Mijn relatie heeft het niet overleefd. Er zat wantrouwen vanuit haar begrijpelijk en vanuit mij door de nasleep van alle gebruik en net voor mijn hulptraject en vrijwilligerswerk begon liep dit op de klippen. Ik wantrouwde iedereen en na nog een domme fout met alcohol en een time-out van twee weken verloor ik alle contact met de werkelijkheid... Ik heb er toen een punt achter gezet en dat ging niet vriendelijk op z,n zachtst gezegd. Heb hun zwaar onverdiend tot op het bot beledigd, ik heb bedreigingen geuit en heeft ze heel terecht een totale contractbreuk geïnitieerd. Heb in de 4 weken tussen detox en opgezet hulptraject 2 keer politie/hulpverlening aan de deur gehad want bleef in een soort waan hangen mede door de nogal zware benzo,s en het compleet verneuken van mijn dopamine en adrenaline release systeem. In een klein dorp waar ik toch al opviel liep ik er bij als een halve gestoorde. Denk ontbloot bovenlijf ijzeren kettingen in omgekeerd pentagram vorm om mijn borstkas gedrapeerd. Leren jas openhangend aan en veel te skinny zwarte jeans. Of zwarte skinny jeans een zwart t shirt inclusief de nog heel zichtbare spuitgaten en grote baphomet/omgekeerd pentagram hanger om de nek zonnebril op en hele dagen behemoth, morbid angel, hellhammer en vader op standje onbenullig aan het luisteren. Satanistische chants en bezweringen prekend en ja in een katholiek dorp met jaarlijkse processie heb je dan zo hulpverlening op je dak... Nadat mijn traject begon is het snel gegaan en ben ik snel weer ben de meeste ellende af. Mijn armen zijn genezen op de donkere plekken na. Achja daar zijn tattoos voor. Ik vond weer eigenwaarde en heb geleerd met dingen te dealen zonder drugs. Op een hele lichte benzo voor het slapen na en mijn voorgeschreven ritalin ben ik er sterker uitgekomen. Door een heleboel werk aan mezelf en een hele goede therapeute. Zit nu op de helft van mijn behandeling en alle cravings zijn weg. Blink uit in het vrijwilligerswerk wat ik doe en heb daarmee een kant van mezelf ontdekt die ik niet verwacht had. De zorg in dus wacht nu op omscholing en ga eindelijk na een heel lang en zwaar verleden vol geweld en ellende eindelijk de toekomst tegemoet wie ik wil... Waarom schrijf ik dit nu van me af. Op dit moment lig ik naast die gouden vrouw wie me in ieder geval de kans heeft gegeven ergens tot iets van een oplossing te komen maar we hebben een heel pittig gesprek gehad waarbij ze allebei, zowel zij als haar man compleet eerlijk zijn geweest hoe het voor hun geweest is. Niets heeft me ooit zoveel geraakt. Een van de weinige mensen die ooit en nu nog voor me klaar staan heb ik als stront behandelt en van alle ellende doet dit nog het meest pijn. Verdiende pijn dat zeker maar moest het even kwijt vooral gezien het dubbele gevoel. De cravings zijn nog steeds weg en deze klap was de laatste. Geen drugs meer voor mij. Maar die vertrouwensband is diep beschadigd vanuit hun kant en dat gaat heel begrijpelijk tijd nodig hebben... Dus pas op met dit middel. Mijn status mag dan wel noob op dit forum zijn gezien ik niet zoveel post maar weet door schade en schande genoeg over drugs. Nog steeds geen fel tegenstander. Cathonine middelen zijn mijn valkuil maar heb echt super avonden op hallucioge middelen gehad, lekkere avonden gespaced op ketamine nOX en opiaten zonder dat er ooit verslaving is ontstaan maar voorlopig houdt ik het even clean..."