Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlbum out now. Lekkere psytrance🔥

Album out now. Lekkere psytrance🔥

4 antwoorden
532 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat vind jij zelf jouw beste nummer?
D
Druggie86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Was in mijn vrije tijd altijd wel met muziek bezig. Laatst een keer een 3 track demo gemaakt en dat op een thuisfeestje met wat vrienden afgespeeld. Het werd goed ontvangen (ook door de middelen) maargoed nu is er dus mijn eerste album. 12 tracks en op alle grote streamingdiensten gereleased. Dacht drop em even hier want lekker album om op te trippen😎

M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oooh! Die luister ik strakjes eens, ben heel benieuwd ^^. De laatste paar keren dat ik psytrance luisterde, kreeg ik ineens de gekke ingeving om mijn elektrische gitaar er over op te nemen. Op 1 of andere manier passen de metal chugs in Drop C perfect bij die sound! Wie weet is dat hier ook het geval, ben alvast benieuwd, maar eerst nog een beetje gaan werken :wink:
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Metalcored00d zei:
Oooh! Die luister ik strakjes eens, ben heel benieuwd ^^. De laatste paar keren dat ik psytrance luisterde, kreeg ik ineens de gekke ingeving om mijn elektrische gitaar er over op te nemen. Op 1 of andere manier passen de metal chugs in Drop C perfect bij die sound! Wie weet is dat hier ook het geval, ben alvast benieuwd, maar eerst nog een beetje gaan werken :wink:
Klik om te vergroten...
Misschien dat de band System 7 je dan wel gaat bevallen. De gitarist Steve Hillage van oa de band Gong tokkelt er vaak goed doorheen met z’n gitaar. https://en.wikipedia.org/wiki/System_7_(band)
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druggie86 zei:
Was in mijn vrije tijd altijd wel met muziek bezig. Laatst een keer een 3 track demo gemaakt en dat op een thuisfeestje met wat vrienden afgespeeld. Het werd goed ontvangen (ook door de middelen) maargoed nu is er dus mijn eerste album. 12 tracks en op alle grote streamingdiensten gereleased. Dacht drop em even hier want lekker album om op te trippen😎

Klik om te vergroten...
Omg dit is zoo fijn om naar te luisteren. I LOVE the voice! Hoe zalig die overgang tussen zang en scream! Hier en daar past er zoals ik al dacht nog een likje gitaar bij en dan is het eerder zoals Poppy dan PsyTrance maar godnondeju goed bezig hoor! Please do let us know wanneer je es gaat draaien! Je hebt er alvast een dikke vette fan bij 🧡

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."