#1
Wat vind jij zelf jouw beste nummer?
Misschien dat de band System 7 je dan wel gaat bevallen. De gitarist Steve Hillage van oa de band Gong tokkelt er vaak goed doorheen met z’n gitaar. https://en.wikipedia.org/wiki/System_7_(band)Oooh! Die luister ik strakjes eens, ben heel benieuwd ^^. De laatste paar keren dat ik psytrance luisterde, kreeg ik ineens de gekke ingeving om mijn elektrische gitaar er over op te nemen. Op 1 of andere manier passen de metal chugs in Drop C perfect bij die sound! Wie weet is dat hier ook het geval, ben alvast benieuwd, maar eerst nog een beetje gaan werken![]()
Omg dit is zoo fijn om naar te luisteren. I LOVE the voice! Hoe zalig die overgang tussen zang en scream! Hier en daar past er zoals ik al dacht nog een likje gitaar bij en dan is het eerder zoals Poppy dan PsyTrance maar godnondeju goed bezig hoor! Please do let us know wanneer je es gaat draaien! Je hebt er alvast een dikke vette fan bij 🧡Was in mijn vrije tijd altijd wel met muziek bezig. Laatst een keer een 3 track demo gemaakt en dat op een thuisfeestje met wat vrienden afgespeeld. Het werd goed ontvangen (ook door de middelen) maargoed nu is er dus mijn eerste album. 12 tracks en op alle grote streamingdiensten gereleased. Dacht drop em even hier want lekker album om op te trippen😎
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."