Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD en 2C-B-FLY eerste keer

1P-LSD en 2C-B-FLY eerste keer

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
transformated zei:
M'n pa zegt dat 1plsd een scheet is vergeleken met echte lsd. Want hij heeft in zijn tijd echt lsd gedaan en dat beschrijft wel iets anders dan en 1plsd trip
Klik om te vergroten...
Wat @inner_search zegt. Decennia geleden was LSD vaak veel sterker gedoseerd dan nu. In de hippie tijd bijvoorbeeld lag de normale dosering voor een trip vaak tussen (een echte) 200 en 300 ug in. Dat zou makkelijk verklaren waarom je vader de 100 ug 1P-LSD vond tegenvallen. 1P-LSD is namelijk kort geleden aangetoond LSD(-25) te zijn/worden. (na inname) Het is dezelfde werkzame stof in het lichaam. Volgende keer 2 zegeltjes dan maar? :wink:

Verder nog wel een mooie trip gehad? Ook al was deze aan de zwakke kant voor je?
t
transformatedLid
inner_search zei:
Dosering lag wrs ook ver uit elkaar..
De 1p zal 100ug geweest zijn wrs ?
Mss heeft je pa in de tijd wel 200 of meer gehad..
Klik om te vergroten...
Dat was in australie toen hij in ze 20 jaar was. Het was in een bos verdeeld in 4 stroken maar hij zei dat was pas echte lsd jason en hij zei dat hij toen een halve maan en een superman had gedaan.
8
8️⃣6️⃣Lid
Vroeger was alles beter bla bla bla...

Wat @Mindless al zegt, 1p is een prodrug van echte LSD, de 1p wordt in het lichaam omgezet naar echte LSD. Het komt dus echt op hetzelfde neer wat paps er ook van zegt.
M
MindlessLid
8️⃣6️⃣ zei:
Vroeger was alles beter bla bla bla...
Klik om te vergroten...
Haha ja zo klinkt het wel. :tonguewink:
t
transformatedLid
Mindless zei:
Wat @inner_search zegt. Decennia geleden was LSD vaak veel sterker gedoseerd dan nu. In de hippie tijd bijvoorbeeld lag de normale dosering voor een trip vaak tussen (een echte) 200 en 300 ug in. Dat zou makkelijk verklaren waarom je vader de 100 ug 1P-LSD vond tegenvallen. 1P-LSD is namelijk kort geleden aangetoond LSD(-25) te zijn/worden. (na inname) Het is dezelfde werkzame stof in het lichaam. Volgende keer 2 zegeltjes dan maar? :wink:

Verder nog wel een mooie trip gehad? Ook al was deze aan de zwakke kant voor je?
Klik om te vergroten...
Voor mij was het een leuke trip. Ik stond plots aan de verwarming te draaien terwijl me pa had gevraagd om het licht aan te doen. Het space gevoel had wat weg van een xtc maar beter.
Me pa heeft gister ook een 2cbfly genomen maar dat gaf maar een "boost".
Volgende week gaat hij er 2x 1plsd doen en een 2cbfly.
Ik ga wss 2cbfly op een 1plsd nemen.
Anders was het wel geslaagd voor ik🙂
De mindfucks waren wel soms van wtf😂
Ik sprak ook weer wartaal en criss-cross. Maar ik denk dat er volgende week pas een report je komt. Nu effe me brains laten rusten voor vandaag.
M
MindlessLid
transformated zei:
Het space gevoel had wat weg van een xtc maar beter.
Klik om te vergroten...
Dat is een vreemd effect... Weet je zeker dat je 1P-LSD had? :tonguewink:

transformated zei:
Me pa heeft gister ook een 2cbfly genomen maar dat gaf maar een "boost".
Volgende week gaat hij er 2x 1plsd doen en een 2cbfly.
Ik ga wss 2cbfly op een 1plsd nemen.
Anders was het wel geslaagd voor ik🙂
De mindfucks waren wel soms van wtf😂
Ik sprak ook weer wartaal en criss-cross. Maar ik denk dat er volgende week pas een report je komt. Nu effe me brains laten rusten voor vandaag.
Klik om te vergroten...
Ben je niet benieuwd om goed kennis te maken met LSD? Een goede LSD trip op zichzelf is fantastisch. Als je nu gaat combineren heb je geen idee hoe prachtig een pure heldere LSD trip kan zijn. Zelf weten wat je doet hoor, maar ik zou eerst lekker de dosering wat ophogen en LSD echt leren kennen. :) 150 ug bijvoorbeeld, of misschien nog hoger.

Over 1 week is de tolerantie trouwens misschien nog niet helemaal weg.
t
transformatedLid
We gaan 1cplsd bestellen en we gaan 250ug doen of mss 300 binnen 2 weken
M
MindlessLid
transformated zei:
We gaan 1cplsd bestellen en we gaan 250ug doen of mss 300 binnen 2 weken
Klik om te vergroten...
Waarom eigenlijk niet weer 1P? Die heeft een langere geschiedenis van gebruik en deze is een bewezen pro-drug voor LSD-25.

1CP-LSD volgens mij (nog) niet.
M
MegadudeLid
Nou 1cP-LSD werkt in ieder geval wel. En een psychedelisch middel zou ook nog kunnen werken tegen depressie, leuk hoor. https://nedkad.nl/news/deelnemers-g...esistente-depressie-met-psychedelisch-middel/
t
transformatedLid
Mindless zei:
Waarom eigenlijk niet weer 1P? Die heeft een langere geschiedenis van gebruik en deze is een bewezen pro-drug voor LSD-25.

Klik om te vergroten...
Heb de laatste dagen wat zitten denken en ik ga toch weer 1P bestellen. Dan ga ik voor 200ug. De 100ug was een geslaagde zeker een geslaagde trip dat ga ik zeker niet ontkennen. Zeker het moment dat ik aan het spacen was en dan de muziek, dat was toch wel hemels.
Heb me de laatste dagen wat gedistantieerd van alles om wat nadenken over alles. Zaterdag heb ik dan nog 1P 100ug + 2C-B-FLY 20mg en dan 2 uur later nog eens 25mg maar daar heb ik niet veel van gevoeld. Dus nu weet ik ook dat je toch een 2 weekjes weer moet wachten om weer goed te kunnen trippen want de dag erna is het toch maar om in de vuilbak te smijten.
Zoals je zei ik ga eerst de 1P wat verkennen voor ik weer ga combineren.
i
inner_searchLid
Mindless zei:

Klik om te vergroten...
Mindless zei:

Klik om te vergroten...
Heb een md gemaakt van een 120ug blotter die Ik als sample gekregen heb bij een bestelling.
Mijn ondervinding is dat het iets sneller opkomt dan 1p , en ik neem ook 2ug minder dan met men 1p oplossing (10ug inplaats van 12).
Heb nog 1 blotter 1cp die ik Deze zaterdag normaal ga benuttigen.
D
Druggie86Lid
Hoi transformated,

Begin gewoon met een lage dosis. 2CB-FLY in een lagere dosis heeft ook een leuk effect. Je kunt dan zelfs nog rustig gaan stappen. Een hogere dosering waar je van gaat trippen vind ik zelf een heel relaxte trip. Heel stuurbaar en vrolijk. Zeker een aanrader. Vind het zelf leuker dan truffels. Wat ik zelf leuk vind om te doen onder invloed van 2CB-FLY is gezellig met vrienden chillen, leuke leds aan in veel kleuren en goeie psytrance aan. Sex hebben op 2CB is ook echt een aanrader. Dat gaat je bijblijven...

1p-LSD is wat zwaarder. Als ik dat in neem laat ik me altijd sturen door de trip. De laatste keer heb ik de matrix gekeken. Best apart. Maar overdag is een boswandeling ook heel relax. En zowiezo lekkere muziek. Dark side of the moon vind ik zelf echt gaaf op 1p-LSD.

Nog enkele tips vooral voor 1p-LSD. Als je rookt haal sigaretten. Een peuk draaien is best ingewikkeld dan gezien de visuals. Heb zelf trouwens altijd wel een benzo liggen. Nog nooit nodig gehad maar vind het wel fijn omdat ik dan na de trip beter slaap. En iets te eten na de tijd gaat er meestal ook wel in bij mij.

De belangrijkste tip is uiteraard een goede setting en een vrolijke sfeer van tevoren.

Veel plezier, kijk zelf ook alweer uit naar 2CB-FLY maar ik wil het niet te vaak. Dat speciale wil ik houden.
t
transformatedLid
April zal een tripmaand worden. Ik ga namelijk in april 1P-LSD en 2C-B-FLY voor de eerste keer doen. Nu zat ik met enkele vragen erover.
Zelf heb ik al trip ervaringen op truffels, paddo's en 2CB. Op die 3 drugs heb ik ook al hoge doseringen gedaan en kleinere doseringen.
De trip doe ik met nog iemand. Hij en ik weten alles over elkaar dus hoeven we ons niet in te houden om eens dom te doen omdat we elkaar 100% vertrouwen. Want als er iets meer privé word gezegd blijft het tussen ons.
Heb al aardig wat trip reports over 1P-LSD en 2C-B-FLY gelezen. Maar toch start ik liever ook een topic voor nog meer informatie.
Ik ga 1P-LSD als eerste doen en zou de week daarop 2C-B-FLY doen. Zal ik last hebben van een kruistolerantie?
Ik ben van plan om eerst 1P-LSD 100mcg te nemen. Is dit een goede startdosis?
Wat zou een goede startdosis zijn voor 2C-B-FLY?
De trip zal thuis gebeuren. Is het veilig genoeg, als ik de trip goed ervaar om eens een wandeling te doen op het strand en in de duinen? Ik woon namelijk aan de kust.
Zijn er bepaalde dingen waar ik zeker moet opletten of vermijden met 1P-LSD en 2C-B-FLY?
Wat zou het beste uur van de dag zijn om met 1P-LSD te beginnen en met 2C-B-FLY?
Nu qua verschil bijvoorbeeld met truffels is het een totaal ander gevoel wat je vanbinnen beleeft met 1P-LSD en 2C-B-FLY?
Zou ik zorgen voor een benzo in huis, ziet dat het richting een bad trip gaat en dat het niet over gaat?
Weten jullie nog een paar tips of dingen die ik tijdens de trips kan doen wat het nog een betere ervaring maakt?
Z
ZeelanddudeLid
transformated zei:
Ik ga 1P-LSD als eerste doen en zou de week daarop 2C-B-FLY doen. Zal ik last hebben van een kruistolerantie?
Klik om te vergroten...
Als advies zou ik zeggen, houd er 2 weken tussen maar zelf zou ik 1 week ook wel genoeg vinden.

transformated zei:
Ik ben van plan om eerst 1P-LSD 100mcg te nemen. Is dit een goede startdosis?
Klik om te vergroten...
Ja, zeker weten. Persoonlijk denk ik dat, als je al wat ervaring hebt op andere tripmiddelen misschien wel iets hoger kan beginnen. 125 of 150. Maargoed, dat is persoonlijk. Een volgende keer hoger beginnen kan altijd nog.

transformated zei:
Wat zou een goede startdosis zijn voor 2C-B-FLY?
Klik om te vergroten...
Ik heb alleen maar ervaring met 20mg 2cb-fly. Nog nooit hoger of lager gedoseerd. Vind dat zelf wel goed te handelen. Zelfs in het openbaar, terwijl ik 1p-lsd toch het liefst in een vertrouwde omgeving ben. https://drugsforum.nl/threads/naar-de-bios-met-20mg-2cb-fly.65287/

transformated zei:
Zijn er bepaalde dingen waar ik zeker moet opletten of vermijden met 1P-LSD en 2C-B-FLY?
Klik om te vergroten...
Stress situaties of gewoon belangenrijke dingen in het algemeen. En dat je de volgende dag geen verplichtingen hebt, zoals werk, of een verhuizing :P :laughing:
note: ik weet niet of je regelmatig weed rookt? dacht het niet toch? In het geval van wel, zou het dan pas na de piek doen, in de come-down.

transformated zei:
Wat zou het beste uur van de dag zijn om met 1P-LSD te beginnen en met 2C-B-FLY?
Klik om te vergroten...
Pff geen idee ma, ligt eraan wat je wilt gaan doen, een wandeling over het strand of door de duinen onder invloed van 1 van die middelen is helemaal geweldig maar dag of nacht kan wel een hele andere beleving geven.

transformated zei:
Nu qua verschil bijvoorbeeld met truffels is het een totaal ander gevoel wat je vanbinnen beleeft met 1P-LSD en 2C-B-FLY?
Klik om te vergroten...
Geen idee, ik heb ervaring met 1p-lsd en met 2cb-fly maar niet met truffels of paddo's of 2CB

transformated zei:
Zou ik zorgen voor een benzo in huis, ziet dat het richting een bad trip gaat en dat het niet over gaat?
Klik om te vergroten...
Zijn de meningen over verdeel hier op het forum, Ikzelf heb tegenwoordig het liefst een benzo achter de hand voor het geval dat... Voor iedereen is een bad trip een andere beleving en ikzelf kan nog wel genieten van wat andere mensen een bad trip noemen. Als advies zeg ik: probeer je overal doorheen te werken maar uit ervaring kan ik ook weer zeggen dat dat op 'dat' moment makkelijker gezegd is als gedaan.
Andere muziek, een ander ruimte, even naar buiten, iets geks doen, kan je mood al compleet om doen slaan.

transformated zei:
Weten jullie nog een paar tips of dingen die ik tijdens de trips kan doen wat het nog een betere ervaring maakt?
Klik om te vergroten...
Muziek luisteren, en zo een wandeling door de duinen/strand lijkt mij echt wel super gaaf. (ik heb alleen nog maar ervaring met natuurgebieden/bossen/bomen op 1P-LSD, ja ik ben zo iemand die onder invloed in de nacht het bos inloopt:grimacing:) Doe gewoon lekker je ding, plan niet teveel van te voren en laat je leiden door de trip zelf en probeer zoveel mogelijk los te laten van wat je allemaal 'moet' doen.
Damm, nu krijg ik zin om zelf te gaan trippen op 1p-lsd XD
t
transformatedLid
@Zeelanddude
Ja, zeker weten. Persoonlijk denk ik dat, als je al wat ervaring hebt op andere tripmiddelen misschien wel iets hoger kan beginnen. 125 of 150. Maargoed, dat is persoonlijk. Een volgende keer hoger beginnen kan altijd nog.
Ik zal beginnen met 100mcg. Zoals je zegt kan ik later altijd een hogere dosering doen

ik weet niet of je regelmatig weed rookt? dacht het niet toch?
Wiet rook ik bijna nooit. Dus tijdens de trip zal ik geen wiet roken.

Zijn de meningen over verdeel hier op het forum, Ikzelf heb tegenwoordig het liefst een benzo achter de hand voor het geval dat... Voor iedereen is een bad trip een andere beleving en ikzelf kan nog wel genieten van wat andere mensen een bad trip noemen. Als advies zeg ik: probeer je overal doorheen te werken maar uit ervaring kan ik ook weer zeggen dat dat op 'dat' moment makkelijker gezegd is als gedaan.
Andere muziek, een ander ruimte, even naar buiten, iets geks doen, kan je mood al compleet om doen slaan.
Wel ik kan aan een benzo geraken als het moet, maar tijdens al me trips die ik heb gedaan heb ik een 3x een benzo gebruikt. Zoals je ook zegt zal ik het over me heen laten komen en accepteren wat er gebeurd.

Muziek luisteren, en zo een wandeling door de duinen/strand lijkt mij echt wel super gaaf. (ik heb alleen nog maar ervaring met natuurgebieden/bossen/bomen op 1P-LSD, ja ik ben zo iemand die onder invloed in de nacht het bos inloopt:grimacing:) Doe gewoon lekker je ding, plan niet teveel van te voren en laat je leiden door de trip zelf en probeer zoveel mogelijk los te laten van wat je allemaal 'moet' doen.
Damm, nu krijg ik zin om zelf te gaan trippen op 1p-lsd XD
Hier had ik al wat rekening mee gehouden om niet te veel vooruit te plannen. Zo denk ik niet teveel aan wat er kan gebeuren. Het blijft nog altijd leuk om in the unknown te gaan. Ik wil gewoon het nodige weten voor de trip

Dankje alle sinds voor je antwoorden!
t
transformatedLid
Moet ik de uren voordat ik 1P-LSD neem ook niks eten zoals met truffels of maakt dit niet zoveel uit?
t
transformatedLid
Op aanraden van @Mindless dankje nog eens voor je toffe berichten :wink: :heartsuit:
Ik doe de 1p-lsd en 2c-b-fly met me pa.
Wij hebben al weed, truffels, 2cb en xtc te samen gedaan. Binnenkort komt 1p-lsd en 2c-b-fly er ook bij.
Dus er zullen trip reports volgen door ik en me pa.
M
MindlessLid
transformated zei:
Moet ik de uren voordat ik 1P-LSD neem ook niks eten zoals met truffels of maakt dit niet zoveel uit?
Klik om te vergroten...
Het maakt veel minder uit omdat de meeste (1P-)LSD al via het mondslijmvlies opgenomen wordt.
t
transformatedLid
We gaan al Avatar van James Cameron kijken op 1P-LSD als de trip goed gaat.

Iemand nog ideeën van welke films zeker een aanrader zijn op 1P-LSD?
i
inner_searchLid
transformated zei:
We gaan al Avatar van James Cameron kijken op 1P-LSD als de trip goed gaat.

Iemand nog ideeën van welke films zeker een aanrader zijn op 1P-LSD?
Klik om te vergroten...
Zowat alle tim burton films zijn wel leuk met een psychedelica:grin:
Have fun als je er aan begint :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."