Ik ga 1P-LSD als eerste doen en zou de week daarop 2C-B-FLY doen. Zal ik last hebben van een kruistolerantie?
Als advies zou ik zeggen, houd er 2 weken tussen maar zelf zou ik 1 week ook wel genoeg vinden.
Ik ben van plan om eerst 1P-LSD 100mcg te nemen. Is dit een goede startdosis?
Ja, zeker weten. Persoonlijk denk ik dat, als je al wat ervaring hebt op andere tripmiddelen misschien wel iets hoger kan beginnen. 125 of 150. Maargoed, dat is persoonlijk. Een volgende keer hoger beginnen kan altijd nog.
Wat zou een goede startdosis zijn voor 2C-B-FLY?
Ik heb alleen maar ervaring met 20mg 2cb-fly. Nog nooit hoger of lager gedoseerd. Vind dat zelf wel goed te handelen. Zelfs in het openbaar, terwijl ik 1p-lsd toch het liefst in een vertrouwde omgeving ben.
https://drugsforum.nl/threads/naar-de-bios-met-20mg-2cb-fly.65287/
Zijn er bepaalde dingen waar ik zeker moet opletten of vermijden met 1P-LSD en 2C-B-FLY?
Stress situaties of gewoon belangenrijke dingen in het algemeen. En dat je de volgende dag geen verplichtingen hebt, zoals werk, of een verhuizing :P
note: ik weet niet of je regelmatig weed rookt? dacht het niet toch? In het geval van wel, zou het dan pas na de piek doen, in de come-down.
Wat zou het beste uur van de dag zijn om met 1P-LSD te beginnen en met 2C-B-FLY?
Pff geen idee ma, ligt eraan wat je wilt gaan doen, een wandeling over het strand of door de duinen onder invloed van 1 van die middelen is helemaal geweldig maar dag of nacht kan wel een hele andere beleving geven.
Nu qua verschil bijvoorbeeld met truffels is het een totaal ander gevoel wat je vanbinnen beleeft met 1P-LSD en 2C-B-FLY?
Geen idee, ik heb ervaring met 1p-lsd en met 2cb-fly maar niet met truffels of paddo's of 2CB
Zou ik zorgen voor een benzo in huis, ziet dat het richting een bad trip gaat en dat het niet over gaat?
Zijn de meningen over verdeel hier op het forum, Ikzelf heb tegenwoordig het liefst een benzo achter de hand voor het geval dat... Voor iedereen is een bad trip een andere beleving en ikzelf kan nog wel genieten van wat andere mensen een bad trip noemen. Als advies zeg ik: probeer je overal doorheen te werken maar uit ervaring kan ik ook weer zeggen dat dat op 'dat' moment makkelijker gezegd is als gedaan.
Andere muziek, een ander ruimte, even naar buiten, iets geks doen, kan je mood al compleet om doen slaan.
Weten jullie nog een paar tips of dingen die ik tijdens de trips kan doen wat het nog een betere ervaring maakt?
Muziek luisteren, en zo een wandeling door de duinen/strand lijkt mij echt wel super gaaf. (ik heb alleen nog maar ervaring met natuurgebieden/bossen/bomen op 1P-LSD, ja ik ben zo iemand die onder invloed in de nacht het bos inloopt
![:grimacing:]()
) Doe gewoon lekker je ding, plan niet teveel van te voren en laat je leiden door de trip zelf en probeer zoveel mogelijk los te laten van wat je allemaal 'moet' doen.
Damm, nu krijg ik zin om zelf te gaan trippen op 1p-lsd XD