#1
nooit last van eerlijk gezegd! maar ik kan ook best rustig zitten zonder tikken, ook heb ik nooit last van m'n kaken itt mdma. ik denk dat het persoonsafhankelijk is,
Northawke zei:Gebruik je al langer, als ik vragen mag? Ik weet van mensen in m'n omgeving dat het voor kan komen na langdurig gebruik. Ik heb zelf zo'n twee jaar gebruikt in de weekenden en vlak voordat ik stopte begon ik er zelf ook last van te krijgen, maar niet in een extreme mate.
, die continue wakkere status begint me nu toch wel steeds meer tegen te staan. Dat irritante getril is voor mij dus nu duidelijk alleen maar meer een reden om er mee op te houden. Bedankt voor je reactie, heeft me nog meer (echt) wakker geschud! En ik meer denken dat speed je alleen goed wakker houdt........ 
Marla Singer zei:Ik draai al een goed X aantal jaar mee in het circuitje..... Laatste twee/drie jaar in wat extremere mate, laatste driekwart jaar bijna wekelijks met uitschieters van periodes dat ik het dagelijks deed/doe. Merk dat de bijwerkingen steeds heftiger worden en wil nog wel wat langer mee dan vandaag. Momenteel probeer ik dus serieus te kappen met de pep. Lukt nu een aantal weken wel aardig. Val wel soms nog even terug, maar nadat ik dan weer eens drie nachten niet heb geslapen.... Blugh
, die continue wakkere status begint me nu toch wel steeds meer tegen te staan. Dat irritante getril is voor mij dus nu duidelijk alleen maar meer een reden om er mee op te houden. Bedankt voor je reactie, heeft me nog meer (echt) wakker geschud! En ik meer denken dat speed je alleen goed wakker houdt........
![]()
lysergine25 zei:constant wakker blijven is voor heel veel een stoere sport.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."