Als je wil hallucineren, neem je toch liever een tripje of zo? ![:grin:]()
Patrick a.k.a Spaceface zei:DreamerOfDreams zei:doorspoelen die handel![]()
geduldig wachten op fijne mdma kristalletjes, die dingen kunnen alleen maar tegenvallen lijkt me
Wat een onzin! MDEA is best relax spul, je kan er wel aardig van gaan hallucineren maar daar ben ik juist gek op, dat love geval heb ik al dagelijks van mezelf! Vroeger weleens losse MDEA poeder gehad, na 500mg was ik echt keihard aan het hallucineren, zeker aanrader als je daar van houd.
Angramar Temenos zei:Als je wil hallucineren, neem je toch liever een tripje of zo?![]()
.
Die van mij zijn zilver/grijs.tomz0r zei:Blauwe kruisjes of niet?
Die heb ik ook. Zelfde testreslultaten.
Geen ramp, absoluut niet. MDEA lijkt erg op MDMA. Is alleen wat vager en minder love gevoel. En het werkt korter. Maar toch kan je beter MDMA pillen hebben, tenzij je dit per se wilt proberen.
DreamerOfDreams zei:doorspoelen die handel![]()
geduldig wachten op fijne mdma kristalletjes, die dingen kunnen alleen maar tegenvallen lijkt me
! Vroeger weleens losse MDEA poeder gehad, na 500mg was ik echt keihard aan het hallucineren, zeker aanrader als je daar van houd.Patrick a.k.a Spaceface zei:DreamerOfDreams zei:doorspoelen die handel![]()
Wat een onzin! MDEA is best relax spul, je kan er wel aardig van gaan hallucineren maar daar ben ik juist gek op, dat love geval heb ik al dagelijks van mezelf! Vroeger weleens losse MDEA poeder gehad, na 500mg was ik echt keihard aan het hallucineren, zeker aanrader als je daar van houd.
J0rrit zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:DreamerOfDreams zei:doorspoelen die handel![]()
Bedoel je niet MDA?
J0rrit zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:DreamerOfDreams zei:doorspoelen die handel![]()
Bedoel je niet MDA?
Patrick a.k.a Spaceface zei:Denk dat normale personen wel minder nemen maar in die tijd nam ik ook altijd tussen de 500 - 750 mg MDMA poeder...
Angramar Temenos zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:Denk dat normale personen wel minder nemen maar in die tijd nam ik ook altijd tussen de 500 - 750 mg MDMA poeder...
Hoe erg is je MDMA versneden? :P
! Alle poeder die ik haalde was ook wel vet goede shit, beter als sommige kristallen die ik de laatste tijd heb gehad (die zogenaamd zo puur zijn)...Angramar Temenos zei:Ga je niet gewoon out/krijg je geen hartaanval van 500+ MDMA?
of echt compleet waus maar niet out in ieder geval :P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."