Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Me too, maar Khat is gewoon een opppeppend middel dat werkt als je op die bladeren kauwt. Dacht dat het hier nog legaal was er is volgens mij zelfs een khat bar waar ze die gewoon verkopen en waar ze met zun allen er op kauwen hehe.. vooral gebruikt door Somaliers daar komt die plant ook vandaan volgens mij."
"Niet doen niet doen niet doen"
"needle, ik heb het gelukkig nooit gebruikt, en zal het ook nooit doen. Lijkt me niks, en ik zie de gebruikers ook echt als junks. Maar goed ik vroeg me af of je gewoon in contact ben gekomen met heroine gebruikers of dat het zeg maar gewoon je vrienden waren van vroeger en beetje met zun alle het slechte pad op gegaan zijn?"
"needlefreak zei: Drazzic zei: needle, ik heb het gelukkig nooit gebruikt, en zal het ook nooit doen. Lijkt me niks, en ik zie de gebruikers ook echt als junks. Maar goed ik vroeg me af of je gewoon in contact ben gekomen met heroine gebruikers of dat het zeg maar gewoon je vrienden waren van vroeger en beetje met zun alle het slechte pad op gegaan zijn? Klik om te vergroten... beetje van alle 2. ik ga nu nog steeds veel om met 2 gasten die ik al ken van kindsaf en waar ik samen m'n eerste joints mee rookte. nu zijn ze beide ook verslaafd aan heroïne/methadon/andere ook coke. maar de meeste heroïneverslaafden ken ik nog niet zo lang als die 2. en ik leer er altijd maar weer bij kennen. Klik om te vergroten... Ja kijk in onze vriendengroep word ook regelmatig drugs gebruikt denk daar aan wekelijks heel veel weed/hasj/polm/alcohol op feesten veel coke, pillen enzo, ghb speed paddo's salvia zeg maar van alles wordt er gebruikt. Maar niemand maar ook niemand heeft ooit heroine gebruikt of is er ook mee in zijn gedachtes gekomen, ik hoop ook nooit dat iemand daar mee aan komt zetten want zoals je al beschrijft dat gaat mis, en ik wil niet negatief tegen jou en andere gebruikers doen, maar mensen die heroine gebruiken zijn voor mij echte junks en wil ik dus eigelijk ook niks mee te maken hebben. Nu vraag ik me af had jij dat ook niet, en hoe ben jij en of je vrienden op het idee gekomen om het eens te proberen? En hoe zijn jullie er de eerste keer aangekomen?"
"natalia zei: hey thnx needle,ben t gewoon kots beu dat iedereen alsmaar over vuile junks hier ,vuile dieven daar...bléééééééééh... Mor ja can't blame them,ik dacht er vroeger ook zo over! ! tot ikzelf... Klik om te vergroten... Ik snap wat je bedoeld, maar ik bedoel junk ook niet gelijk negatief. Je hebt junks en je hebt junks zeg maar. Er zijn die echt leven voor de drugs geen normaal leven meer hebben stelen en alles doen om maar geld te krijgen voor de drugs, en je hebt de "normale" mensen die zich nog goed in de maatschappij kunnen vinden en die gewoon anders mee omgaat. Zoals ik jou reacties lees behoor je vast en zeker bij de laatste. Maar ik krijg bij heroine gebruikers toch snel de eerste groep als beeld van die mensen, begrijpelijk of niet? Ik ken verder niemand die heroine gebruikt , ik ken alleen die junks bij het station enzo. Dus daarom ik zie alleen de eerste groep zeg maar."
"Music junk zei: Ik las dat heroine op zich zelf niet schadelijk is. als je goede kwaliteit heroine koopt, je er bij blijft eten, vitamines erbij blijft slikken, schone naalden gebruikt, je niet al te veel afzonderd van de buitenwereld dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven? Klik om te vergroten... Ja met heroine kan je zeker oud worden."
"Ik drink er ook altijd gewoon net zo hard verder mee word je extra vaag, en extra gaar de volgende dag. Maarja eerste keer zou ik altijd met halfje beginnen, zeker als je niet weet hoe sterk de pillen zijn die je hebt. Er zijn ook pillen van boven de 200 mg en datis wel te veel voor de eerste keer, zelfs als je het vaker doet kan je dan beter een halfje pakken. Je kan altijd bij pakken maar als het eenmaal naar binnen is kan je niet meer terug!"
"Ik ben ook 17, maar ik ben er op tegen, dan gaan er ook kinderen van 14 naar de coffeeshop die er wat ouder uit zien. Gewoon zo laten zo is het goed."
"bij mijn lijstje kan GHB er nu bij, echt relaxt spul! Explosion zal waarschijnlijk niet meer komen."
"Ja heb ik ook vaak, dan ga ik ook vaak nadenken. Voel me leeg en eenzaam. Zit over allerlei dingen na te denken, veel dingen vind ik dan minder en zie het niet mere zitten. Meestal woensdag is het weer helemala goed. Maar wil dnek ik sowieso wat minder doen want vind dat altijd zo kut daarna."