Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik base al drie jaar regelmatig...vind het gewoon veel lekkerder dan snuiven... de dip neem ik er wel bij..."
"op een gewone avond - niets bijzonders - 1gr voor een feestje/avond uit meestal 2 max dat ik achter elkaar genomen heb (over 2,5 dag) is 5g"
"Als ik te veel coke snuif word ik erg paranoia en denk ik constant dat ik achtervolgd word. Toch wil ik dan nog graag verderfeesten op coke, en met alcohol, xanax, lorazepam neemt de paranoia wel wat af... maar ik vroeg me af of jullie nog andere manieren weten om die negatieve effecten weg te krijgen zodat je toch nog ongeremd kan feesten..."
"thnx voor de tip... had ik zelf nog niet aan gedacht... zal binnenkort eens paar nachtshops bezoeken )"
"ik denk dat als ik er rechtstreeks mee geconfronteerd zou worden ik het niet zal kunnen laten. Het vroeger paar keer opium gebruikt en denk daar nog met veel genoegen aan terug"
"Na 10 jaar intens gebruik ben ik nu (gedwongen) gestopt met coke. Mijn dealer is vertrokken en het is niet altijd even makkelijk om iemand betrouwbaar te vinden die ook goede kwaliteit levert. Anderzijds ben ik ook niet intens op zoek naar een nieuwe dealer, omdat dit misschien een goede kans is om definitief te stoppen. Toch is het niet makkelijk. Ik leef amper 2 weken zonder coke en ik vind alles zo saai nu, ook al hou ik nu veel meer geld over voor andere dingen. Zijn er op dit forum nog mensen met een dergelijke ervaring, misschien ook van Brussel ? Hoe gaan jullie hiermee om ? Ik ben ook niet overtuigd dat deze situatie zal blijven duren. Als ik weer in de verleiding kom, zal ik vlug terug herbeginnen denk ik."
"Bedankt voor jullie reacties. Dankzij jullie opmerkingen heb ik alles eens van een andere kant kunnen bekijken. Dit weekend werd ik echter hypernerveus omdat het al zo lang geleden was en onder het weekend is het sowieso al moeilijker om geen coke te nemen. Ik hield het dus niet meer uit en ben dan maar wat gaan halen bij één of andere Marokkaan. Zoals ik natuurlijk kon denken was de kwaliteit niet zoals ik gewoon was en ik had dus al vlug spijt dat ik heb toegegeven. Maar soms kan ik het gewoon niet uithouden, ik wil niet meer uitgaan zonder coke omdat ik me toch niet amuseer en wil zelfs amper de deur uit. Als ik het echt niet houd dan neem ik een valumpje, maar dat brengt ook maar tijdelijk soelaas. Eigenlijk was alles best zoals het vroeger was, ik was dan wel verslaafd, maar ik functioneerde tenminste normaal."
"Is er iemand die zijn crackpijp wilt verkopen. Vind zo een zelfgemaakt ding maar niets.... Of weet iemand waar ik zo een pijp (liefst glazen) kan vinden?"
"Ik zou wel een nieuwe kopen als ik er één zou vinden. Maar hier in Brussel nog niets gezien...."
"ik vind dat mr decay gelijk heeft. Ik gebruik al 10 jaar en heb nog nooit willen stoppen of problemen met coke gehad. Soms overdrijf ik wat in gebruik, maar dat wisselt dan weer met periodes dat ik minder gebruik. Ik zie net zoals hem maar weinig nadelen, anders zou ik er niet mee blijven doorgaan. En voor op een feestje in combinatie met alcohol vind ik het ook altijd super, zelfs na 10 jaar. Maar mss hangt het wel van persoon tot persoon af..."