Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc trip

xtc trip

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Dorian1353Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wie: ik en een vriend
wat: 3 oranje wifi's 220+ mg (allebei 1,5)
waar: een park

Het was meer dan 3 maanden na onze laatste keer xtc en we wilden weer xtc gaan doen dus we hadden het zo geregeld dat we de hele nacht weg konden blijven.
het was 7 uur s' avonds en onze dealer reageerde niet, we waren meer dan een uur bezig geweest om hem te bereiken toen hadden we bedacht dat we eerst ff een paar flesjes water gingen halen en een joint gaan roken (santa) en na een half uurtje reageerde de dealer toch en hadden we het geregeld dus stoned hadden we onze eerste halve genomen (we waren allebei 15 jaar dus een halfje was genoeg) na een tijdje voelden we het eerste effect gewoon praten over hoe goed bevriend we met elkaar waren toen na een paar uur nog een halve toen zijn we naar een park toe gefietst dus we lopen een stukje en ineens schrikken we allebei echt super erg we zagen dus allebei 3 soldaten achter elkaar zitten (het was een hallucinatie, we vinden het nog steeds raar dat we allebei precies hetzelfde zagen) dus wij sluipen de andere kant op en ineens zaten dus overal soldaten, echt overal maar als we er naartoe liepen verdwenen ze en zo ging dat een paar uur door het was echt heel raar we wisten allebei niet dat je van xtc kon gaan hallucineren. dus we dachten allebei dat we misschien verkeerde pillen hadden gekregen maar toen de laatste halve wel genomen maar daar voelden we niks van (het was toen alweer ochtend) toen nog half strak maar brak tegelijk bij de mcdonalds gezeten voor n ontbijt(het was helemaal niet chill haha)

dus we hadden of verkeerde pillen of het kwam door de wiet of we hadden te veel, we hebben nog steeds geen idee..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van teveel XTC krijg je inderdaad dit soort rare verschijnselen, behoorlijk schadelijke acties voor je hersenen in ieder geval. Lijkt me raadzaam om jezelf eventjes in te lezen over verantwoord XTC-gebruik. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat ik wel weethoe het komt dat het een "rare" trip was. 330mg MDMA in je mik op je 15e is behoorlijk veel hoor! Ik weet niet wat je weegt maar 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is een normale juiste doses. Het lijkt mij namelijk stug dat je 220 kg weegt, je hebt namelijk een dosis genomen voor iemand die 220kg weegt. Link!! En dan je leeftijd speelt ook mee. Het is heel slecht voor je om EN zo veel te nemen EN op zo een jonge leeftijd. Mijn advies is om de komende minimaal 3 jaar je in te lezen over verantwoordelijk gebruik van XTC en andere drugs en niet meer te gebruiken tot je minimaal 18 bent. Zeker als je drugs leuk wil houden en zo veilig als het kan. Je hersenen zijn nog erg in ontwikkeling en dit is echt funest voor je brein. Nu merk je dat nog niet maar over een aantal jaar wel als je zo door gaat. Het is up-to-you maar denk aub goed na, zo zonde voor je lijf en leven.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Op vijftienjarige leeftijd moet je er überhaupt gewoon vanaf blijven. Je bent veel te jong voor dit soort heftige ervaringen, want je hersenen zijn nog lang niet volgroeid. Het is simpelweg te schadelijk om nu (al) te gaan gebruiken.

2. Ik zie dat Dunnetjess33 eigenlijk al heeft verwoord wat ik wil zeggen. Je dosering is belachelijk hoog als je bedenkt dat je 15 jaar bent en helemaal geen drugtolerantie hebt. Het is sowieso veel te hoog voor nagenoeg iedereen.

3. Waaorm neem je nog eens 110MG bij als je al staat te hallucineren als een gek? Verre van verstandig. 110MG is voor een hoop volwassen gebruikers, die het eens in de paar maanden doen, überhaupt vaak al genoeg.

4. Je lijkt nagenoeg niks over XTC te weten, dus lees je de komende jaren in en dan weet je er alles van als je straks volwassen bent, waardoor je verantwoord kan gebruiken en je lichaam en geest voor die tijd nog intact is.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sally Tessio zei:
1. Op vijftienjarige leeftijd moet je er überhaupt gewoon vanaf blijven. Je bent veel te jong voor dit soort heftige ervaringen, want je hersenen zijn nog lang niet volgroeid. Het is simpelweg te schadelijk om nu (al) te gaan gebruiken.

2. Ik zie dat Dunnetjess33 eigenlijk al heeft verwoord wat ik wil zeggen. Je dosering is belachelijk hoog als je bedenkt dat je 15 jaar bent en helemaal geen drugtolerantie hebt. Het is sowieso veel te hoog voor nagenoeg iedereen.

3. Waaorm neem je nog eens 110MG bij als je al staat te hallucineren als een gek? Verre van verstandig. 110MG is voor een hoop volwassen gebruikers, die het eens in de paar maanden doen, überhaupt vaak al genoeg.

4. Je lijkt nagenoeg niks over XTC te weten, dus lees je de komende jaren in en dan weet je er alles van als je straks volwassen bent, waardoor je verantwoord kan gebruiken en je lichaam en geest voor die tijd nog intact is.
Klik om te vergroten...


Kan het niet beter verwoorden. :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weinig aan te vullen op wat hierboven is gezegd. Behalve dat 330 mg eigenlijk voor iedereen gewoon teveel is, dat staat los van leeftijd. 1 tot 1,5 mg per kg is een normale dosering.

Wacht gewoon nog even tot je 18 bent met drugs gebruiken, je hebt daarna nog lang genoeg de tijd om te experimenteren. Het remt je ontwikkeling teveel op jou leeftijd en als je dan ook nog eens zoveel gebruikt gaat het bijzondere aan xtc er heel snel vanaf.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sally Tessio zei:
1. Op vijftienjarige leeftijd moet je er überhaupt gewoon vanaf blijven. Je bent veel te jong voor dit soort heftige ervaringen, want je hersenen zijn nog lang niet volgroeid. Het is simpelweg te schadelijk om nu (al) te gaan gebruiken.

2. Ik zie dat Dunnetjess33 eigenlijk al heeft verwoord wat ik wil zeggen. Je dosering is belachelijk hoog als je bedenkt dat je 15 jaar bent en helemaal geen drugtolerantie hebt. Het is sowieso veel te hoog voor nagenoeg iedereen.

3. Waaorm neem je nog eens 110MG bij als je al staat te hallucineren als een gek? Verre van verstandig. 110MG is voor een hoop volwassen gebruikers, die het eens in de paar maanden doen, überhaupt vaak al genoeg.

4. Je lijkt nagenoeg niks over XTC te weten, dus lees je de komende jaren in en dan weet je er alles van als je straks volwassen bent, waardoor je verantwoord kan gebruiken en je lichaam en geest voor die tijd nog intact is.
Klik om te vergroten...

Dit.
D
Dorian1353Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het wel over de hele nacht verspreid dus niet in 1x 330mg en ik ben er zelf ook wel een beetje van geschrokken en heb nu ook al bijna 1 jaar niks gebruikt.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dorian1353 zei:
ik heb het wel over de hele nacht verspreid dus niet in 1x 330mg...
Klik om te vergroten...

Wij ook :wink: 1.5 tot 2 keer je lichaamsgewicht in totaal voor 1 avond is aanbevolen om de schade laag te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."