Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blijven de sporen om paddo's te kweken nog wel legaal? Op Azarius lijkt het er op dat je ze nog kunt kopen? Ik las vandaag dat je nog wel zelf paddo's mocht kweken voor eigen gebruik."
"Hoi, ik ben hier nieuw, en ik heb een vraagje (duh). Ik heb tot nu toe een 5 keer paddo's gebruikt, waarvan 2x een hele dosis, samen met een vriend die toen ook paddo's had gebruikt (en zijn huisgenoten hielden toen een beetje toezicht of het wel goed ging). Nu wil ik binnenkort weer paddo's gaan gebruiken (mexicaanse, hele dosis) alleen dit keer in mijn eentje, omdat die andere persoon het niet meer wilt gebruiken, en ik veder niemand in mijn omgeving heb die het ook weleens zou willen proberen. Als het nodig is zou ik wel iemand kunnen regelen die dan een oogje in het zeil wilt houden tijdens dat ik het heb gebruikt. Maar wat mijn vraag nu is, is het wel leuk om in je eentje paddo's te gebruiken? en wat zou je dan kunnen doen of kunnen kijken? Ik weet wel dat ik het de vorige keren erg leuk vond om naar de tv te kijken (willekeurig progamma) en dan vervolgens samen in een deuk te liggen om hoe grappig die mensen er wel niet uit zagen. Alleen ben ik bang dat ik in mijn eentje niet zo veel plezier zou beleven omdat ik dan ook geen herkenning heb van een ander persoon die hetzelfde heeft gebruikt. Iemand tips?"
"Bedankt voor jullie reactie's. Wat is een benzo? Ik ben nog maar een newbie. Ik denk toch dat ik het maar ga nemen met een ander persoon der bij, die gewoon nuchter is. Dan laat ik het maar op me af komen wat er gaat gebeuren. Ik hoop wel een beetje op een fun-trip, maar filosofische gedeelte kan ook best intressant zijn, zolang ik er maar niet TE ver in ga. Jullie horen het wel hoe het is geweest, volgende week ga ik het gebruiken."
"Hoi! Je zou de paddo's zelf kunnen drogen, dan zijn ze nog heel lang houdbaar. Volgens de smartshop verkoper hoefde ik ze alleen in stukjes te snijden en in het bakje op de verwarming neerleggen, zelf heb ik hier nog geen ervaring mee. Op dit forum staan ook veel andere tips om ze te drogen. Maar ik denk dat 1 dagje langer in de koelkast geen kwaad kan. Ik zou een halve portie nemen als je er nog geen ervaring mee hebt, ik vond de eerste keer een half bakje heftig genoeg. Alleen is de trip van een hele portie heel anders dan een halve portie, en als dit je laatste keer is is het wel leuker om een hele portie te nemen. Je zou ook eerst een halve portie kunnen nemen, en dan een 1,5 uur wachten, als je het niet heftig genoeg vind kun je altijd nog de rest opeten. Thee maken kan, zolang je maar niet direct kokend water op de paddo's gooit. Ik heb zelf 1 keer paddo thee gemaakt. Ik heb toen water laten koken in een waterkoker, even 5 minuutjes heb ik het laten staan, en toen heb ik het water er overheen gegoten (wel eerst de paddo's in kleine stukjes snijden). Daarna heb ik het 20 minuten laten trekken met 2 zakjes thee er bij, en opgedronken."
"Gisteravond was het dan zo ver, ik heb in mijn eentje de paddo's opgegeten, naja, ik heb er thee van gezet, voor de eerste keer, was erg lekker trouwens!! Ik dacht eerst dat het helemaal niet ging werken, maar geleidelijk aan werd het steeds heftiger. Ik was in het begin wel een beetje lollig, vond wel grappig wat er op de tv was. Na een uurtje werdt ik een beetje paranoia en dacht ik dat mensen me in de gaten hielden, maar ergens wist ik ook wel dat dat paranoia gedrag was, dus ik dacht er maar niet meer aan. Tijdje later werd ik helemaal in de bank gezogen en ik maakte me zorgen over vanalles. En de rest van de trip heb ik eigenlijk alleen maar doorgebracht met nadenken hoe ik mezelf nou eigenlijk voelde, ik kwam er maar niet achter, maar uiteindelijk dacht ik dat ik mezelf zo voelde als dat je in de middag wakker wordt gebeld. (ja, vaaaag!) Voor mijn gevoel was de trip best wel snel voorbij, ik heb de tijd niet bijgehouden, maar ik denk dat ik zo'n 3 á 4 uurtjes behoorlijk wazig was. Vind het niet echt voor herhaling vatbaar, misschien wel als ik niet zo dom ben om de volgende keer weer een uurtje van tevoren een hele pizza naar binnen te werken, dan is het misschien wel iets prettiger qua misselijkheid."
"AMSTERDAM - Paddogebruikers kunnen doorgaan met de consumptie van de hallucinerende paddenstoelen, zolang ze die maar zelf kweken. Volgens het Openbaar Ministerie is het verbod ‘primair gericht’ op bedrijfsmatige kweek en verkoop. Amsterdamse verkooppunten en gebruikers hoeven zich voorlopig helemaal geen zorgen te maken, want burgemeester Cohen gaat voorlopig niet handhaven. Gisteren is het paddoverbod van kracht geworden. Het Openbaar Ministerie zegt dat de handhaving zich niet zal richten tegen mensen die kweken of plukken voor eigen consumptie. Uit een rondgang langs smartshops blijkt dat gebruikers massaal op zoek zijn naar doe-het-zelf-pakketten voor de kweek van het geestverruimende middel. De Vereniging Landelijk Overleg Smartshops (VLOS) bevestigt dit beeld, maar geeft ook een waarschuwing af. ,,Thuiskwekers hebben weinig grip op de sterkte, de kwaliteit en dus de uitwerking,’’ zegt woordvoerder Paul van Oyen. Hij hoopt nog steeds dat het verbod van tafel gaat en hoopt dit in een hoger beroep bij de rechter af te dwingen. Vorige week oordeelde de rechter in een kort geding dat het verbod mag doorgaan. Lokale burgemeesters, korpschefs en officieren van justitie moeten de handhaving lokaal precieze invulling geven. ,,De ene gemeente zal zich focussen op smartshops en souvenirwinkels die de paddo’s verkopen. En een andere gemeente zal zich richten op de bedrijfsmatige kwekers,’’ zegt OM-woordvoerder Monique Corten. De Amsterdamse burgemeester Cohen laat weten dat hij voorlopig nog niet gaat optreden. Hij vindt het verbod te vaag. Zijn woordvoerder Mirjam Otten: ,,Cohen dacht dat politie en justitie zouden handhaven en dat hij er geen rol in zou krijgen. Nu horen we via de media ineens dat het OM verwacht dat hij zich er actief mee moet bemoeien. Formeel weet hij daar niets van. Daar moet duidelijkheid over komen. Ook vraagt hij zich af waarom de Voedsel en Waren Autoriteit er niet bij wordt betrokken.’’ De Tweede Kamer drong eerder dit jaar aan op een verbod op het tripmiddel. Dat gebeurde na incidenten waarbij paddo’s betrokken zouden zijn. Zo sprong in Amsterdam een 17-jarig Frans meisje van een brug, nadat ze paddo’s zou hebben gegeten. Bron: AD.nl http://www.ad.nl/binnenland/2815681/Ver ... thuis.html"
"Er zit zowiezo wel nog een beetje THC in je urine. Heb je voor deze periode's veel wiet/hasj gerookt? Zo ja, dan zit er nog wel aardig veel THC in je urine. Succes."
"TrippyShit zei: Je maakt, bijv. een mespunt, warm en prikt een klein gaatje in de fles. Klik om te vergroten... Je zou ook gewoon met een sigaret een gat in je flesje kunnen branden. Dat werkt prima en kost je minder moeite."
"cronos zei: wist niet dat er zelfs gesjoemeld word met weed(in tegen stelling tot speed,coke,...)schandalig!!! Klik om te vergroten... Als je niet oplet wel. Ik las eens een keer in de krant dat iemand werd aangehouden en bekende dat hij veel wiet bij zich had, toen de politie ging kijken bleek het om spinazie te gaan ofzoiets. haha. Ik had vandaag trouwens nog een gesprek met iemand over voorgedraaide joints bij een coffeeshop, daar zou (volgens hem) ook allerlei rotzooi doorheen worden gegooid."
"Bij mij duurde het maar een paar dagen voor dat ik de uitslag wist, gaat best snel dus."