#1
is ether niet dat spul wat ze in die films gebruiken, om vijanden in 1 zucht KO te krijgen?
DJzer zei:Eindelijk heb ik eens tijd gevonden om een topic te maken over iets wat me enorm hard intrigeert, (een goeie dosis relatine helpen ook wel om eens een hoop tekst te schrijven) ik heb ether gebruikt voor een tijdje, (net op tijd gestopt toen) Ik kocht het bij de apotheek, eerst een klein flesje, had het gehoord op school dat iemand ether op een zuikerklontje deed en deed smelten, in zijn mond en dat het een heerlijke drug was, iuk kende toen de gevaren niet, Maar dezelde dag nog nam ik het gewoon uit de medicijnkast bij ons thuis, het werd gebruikt voor de huid te ondoen van lijmresten van pleisters etc.
Ik snuifde de eerste keer bijzonder goed in en viel ter plaatse bedwelmd op de grond, gelukkig was ik alleen en kwam al heel snel terug bij, Die gedachte laat me nooit meer los, Dat gevoel van ether vergeet je niet en je raakt zo snel verslaafd aan dat spul, ik heb het veel gebruikt,het verdooft je helemaal, je mag in je arm snijden, je voelt er geen sikkepit van.
Goed voor de ladies die hun intieme delen willen waxen.. no pain at all, je moet wel regelmatig inhaleren, Ik deed het gewoon op steriel doekjes of watte, je bent helemaal weg van de wereld en je hebt niet onder controle wat je doet. ik at zelf pieren op , kan dat nu nog steeds niet geloven dat ik dat deed.
ik heb helaas ook mensen pijn gedaan omdat ik voelde dat ik de krachtigste mens ter wereld was.
Ik was nog een kind en men probeerde mij het af te nemen en ik was razend,.
Ik zelf zal het nooit meer doen omdat het je hersencellen af breekt, Ik ben nogal vergeetachtig en dromerig, Kort nadat ik ermee was gestopt merkte ikdat ik de onozelste dingen niet meer kon schrijven en moest ik hard nadenken hoe het woord "het", of "de " schreef... Toen was ik echt in paniek, " Helllp, neen dit kon niet" Ik ben dan ten rade gegaan bij een goeie vriend die heel veel van die dingen af wist en die heeft me toen gezegd dat het bijzonder slecht en zeer gevaarlijk spul was... Ik ben er voor altijd afgebleven en gelukkig kon ik na een poosje alles weer terug zoals voorheen, ik zou zeggen, gebruik het eenmaal, gebruik het tweemaal, maar stop tijdig, dan kan het geen kwaad...
Ik zal proberen het niet te lang te maken en overzichtelijk te houden zodat het voor iedereen aangenaam blijft.
Als je reacties hebt of vragen post ze hier gerust (is dit AN?) of stuur pm'ke ofzo.
Ether dus.
Nog niet zo heel lang bekend bij mij als drug. Een halfjaar nu ongeveer denk ik. Ik had er al veel over gelezen en gelezen hoe ongezond dat is, maarja dat is wat ons mens maakt zeker? De uitdaging, de kick, de ervaring.
Uiteindelijk heb ik dat met drie vrienden naar de apotheker geweest achter ether.
Misschien ff tussendoor: gelieve uw kinderachtige reacties van hoe marginaal ether wel niet is enzo voor u te houden. Dat is een andere discussie die ik wel nog eens wil aangaan maar niet voor dit topic bedoeld is.
(fwiew de relatine raast door mij)
Ok terug aangekomen bij ether. Eén van de vrienden waarmee ik gebruikte had ether al eens eerder gedaan. En misschien een tip voor mensen die dit niet weten: inhaleer ether NIET door de neus. Ik weet het verschil niet qua schadelijkheid maar effect zeker wel. Wat u beter kunt doen (ik probeer niemand te overtuigen laat dat duidelijk zijn) is in plaats van een doek voor uw neus te houden:
- een zakdoek nemen
- een beetje ether opgieten
- een vuist maken en de zakdoek erin steken en een ronde maken met wijsvinger en duim
(ok ik ben aan het afdwalen(stuur maar pm, leg ik dan wel eens uit)
Ether dus.
Misschien toch nog dit: ik ben een heel filosofisch persoon dus alles wat ik hieronder schrijf is puur hypotetisch. Ik ben enorm geïnteresseerd in het "meer" (eigenlijk nog maar vanaf ik truffels, ether, salvia enzo gedaan heb)
Wat kunnen we?
Om dit even toe te wijzen aan ether. Misschien herkennen mensen het (waarschijnlijk wel want twee van mijn vrienden denken ongeveer hetzelfde als ik): soms als ik ether gebruik heb ik het gevoel dat ik niet iets van buitenaf gebruik maar iets dat in mijn lichaam thuishoort, iets dat natuurlijk en toch chemisch is.
Mijn eerste standpunt dus:
ETHER IS INNERLIJK, PERSOONLIJK, (IK NOEM HET "HEMELS/misschien zelfs gewoon "MEER"
bij truffels, speed, cocaïne, wiet, Hasj heb ik dat gevoel niet wat ether speciaal maakt voor mij (sounds like addict, ik weet hetmaar kan het niet anders verwoorden)
Maar nu komt het knooppunt van het verhaal (denk ik (ook eens iets om te doen een topic maken met ervaringen relatine maar niet zo stoere verhalen zo hé maar echte diepe discussies)
Aan alle mensen die ether ooit probeerden hebben het wss meegemaakt. DE ETHERHOLE
Gewoon ff helemaal weg zijn om het simpel te zeggen, meestal tussen tien - dertig seconden. Maar terwijl je weg bent lijk je eeuwig weg. Wat zie je dan? Dat is het probleem, meeste mensen kunnen het niet onthouden. Omdat we gewoon iets fantaseren of omdat we het gewoon niet kunnen bevatten. Maar wat ik onthoud is dat ik het "einde" zie. Dat is het enige gevoel dat ik erbij heb. Het "einde", alsof ik iets zie wat ik normaal niet kan maar door ether wel.
Misschien denkt u nu van ja mss is dat gewoon fantasie, iets wat uw hersenen u laten zien, maar mijn vriend die tamelijk ervaren is met ether had een soortgelijk gevoel. Ook het "einde" gevoel. Maar wat nog sterker was dat telkens ik ether opnieuw deed, ik meer zag en vorige dinsdag zag ik de lus zich sluiten. Ik had alles gezien dat ik moest weten. Alleen ik weet het niet meer.
Dusja nu zou ik graag uw reacties hierop horen. Liefst volwassen gesprekken wat ons misschien kan leiden tot een diepgaande discussieAlé ja zeg maar gewoon wat ge ervan denkt, of je dergelijke ervaringen hebt enz..
ik heb nog zoveel te vertellen maarja kheb NU een trein te halen![]()
Dit was het dus zo een beetje. Mijn eerste deftige (hoop ik) post op DF. Hopelijk niet te saai en langdradig.
Google is je vriend, en vraag aan je moeder achter ether. Gegarandeerd dat het bij je thuis wel ergens staat.DrogeHoestCapsule zei:Wat is "Ether" dan? Is het legaal in Nederland? Kun je het krijgen zonder dokterrecept? Wat zijn de effecten want ik snap de post van de TS niet echt?

cripple zei:hmm van ether weet ik niks, maar van fantaseren: een maat van me heeft bewust dromen ontdekt, hij besefft als het ware dat hij droomt en hij heeft de mogelijk om te doen wat hij wil en dat toont wel aan dat het kan miss dat het verdovend effect hierop inspeelt
Dopejoo zei:is ether niet dat spul wat ze in die films gebruiken, om vijanden in 1 zucht KO te krijgen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."