Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uh! Volgens mij heb je in de verkeerde hoek je berichtje gezet."
"OtherShore zei: Ja op zich kan zo’n pilletje best “nep” zijn (geen alprazolam bevatten), maar wel een andere (rc) benzo of zelfs een opiaat en dan nog steeds werken als een tierelier 😅 Klik om te vergroten... Tegenwoordig verbaast me niks meer , fabrieken worden door personeel leeg geroofd. Zakken vol en word door gepaast aan straat verkopers. Evenals dat ze van "gestolen" grondstoffen "selfpress" dia , lora , tema verkopen. Knettah als je het mij vraagt maar alsnog een gek in nood die koopt het toch , ja ook ik. Natuurlijk niet verstandig heb het nooit getest maar ook dat werkte wel.. Verder brand ik mijn handen er niet meer aan.. Nederlandse medicijnen en puur alleen op recept.. of het moet een noodgeval zijn.. Maar ook die oostblokse Bensedin etc etc nee never dat ik dat pak. De straat verkopers zijn ook zó goed te vertrouwen 🫣😛."
"Zal erg oppassen met het mixen van bepaalde stoffen hehe, denk dat je met je G eigenlijk vrij weinig zou bereiken in de mix. Zou het eerder zelf doseren over een nacht verdeeld. Snap natuurlijk dat experimenteren spannend is, maar overdoseren of iets in die richting is minder leuk. Dit omdat 10ml over 250ml niet zoveel betekend, en ik denk dat je G naar de bodem zal ver zwakken daardoor zul je überhaupt niet weten welke hoeveel heden je binnenkrijgt in zo een gemixte fles, pas op met combineren. Zelf zou ik liever een paar keer 3ml pakken van die ghb. Je weet dan wat je kan verwachten en wanneer je het hebt genomen en hoeveel je hebt genomen. Blue 69 kan al vrij heftig en trippy/wakeup genoeg zijn als je het hoog doseert, ik ken vrij veel mensen die blue 69 combineren met GHB op festivals en of afters. Laat blue 69 testen bij een van de test servicen in Nederland, of vraag het aan je guy of een bekende hoe je 69 moet doseren, dit is heel anders dan bij ghb!! dan weet je wat je hebt en wat je moet/kan doen! Wél heb je idd de andere liquids : Red Dragon , dit word verkocht met de volgende ingrediënten : MDMA en GHB ( vooral mdma ) Hulk, bevat vaak MDMA en GHB ( vooral mdma ) Zelf vind ik de drugs vrij heftig, en nogal raar te plaatsen heb ervaring met deze liquids, maar vond het behalve de blue 69 niet voor herhaling vatbaar ik pak liever een pil of mdma kristallen. Speed zou je eventueel wel in je drinken kunnen doen maar snap hier niet de clue van, het werkt wel heel snel in maar zal ook het snelste uitwerken. Pillen en MDMA zou je eventueel ook in je drinken kunnen doen. Maar zou het lekker gescheiden van elkaar houden, denk als al die drugs tegelijkertijd inwerken dat je een lekkere knetter schedol krijgt, af te raden dus. Om nog even terug te komen bij de liquids , het schijnen.. Ik durf het niet te zeggen met zekerheid je dealer of wie dan ook zal wel anders zeggen dat het gemaakt word van de restjes van drugs uit het lab. Doegies"
""Pept uw eigen"."
""Hoe meer kippen des te te moeilijk". Een oude vriend van me"
"Vroeger was mijn quote in mijn jong en onbezonnen tijd : "combineren kun je leren". God wat fout 😂."
"Amfetamine Lisdexamfetamine Dexamfetamine Ketamine R , S , RS MXE MDMA GHB XTC 2CB GHB LSD Truffels/Paddo's Hasj/Wiet/Olie etc Nicotine Lachgas Alcohol 3MMC 4FMP 4MMC Cocaïne Blue 69 Red Dragon Hulk Methylfenidaat Clonazepam Temazepam Diazepam Oxazepam Lorazepam Nitrazepam Alprazolam Quiatiapine Promethazine Mirtazapine Amitiptyline Tramadol Lachgas 4FM-A Okey en morgen weer naar de ambulante hulpgroep voor de laatste keer haha, zeg ik nu met een lach (achteraf) Ben blij dat ik dit al 'afgewerkt' heb in me spattige leventje :')"
"Interessant topic Hippie. ik volg. Wetende dat er wel bepaalde anabolen steroïden zijn die de spierherstel bevorderd, je hebt een hele onschuldige bijvoorbeeld ''Anavar'' die bevorderd spiergroei en herstel en heeft enkel tot geen na affecten. Verder bestaat er wel iets van Human Growth Hormone oftewel HGH dit schijnen pennen te zijn..?? Heb hier wel een over gehoord maar weet er het fijne niet van. Verder is het voor mij vrij onbekend terrein.. De chemicus die al deze soorten anabolen steroiden maken moeten ook bepaalde kunstenaars zijn.. poeh."
"annihilation zei: Dit wordt wel afgebroken door je lever dus of dit zo "onschuldig" is zou ik niet zeggen. Klik om te vergroten... Klopt, maar is voor vrouwen gemaakt. En wat er allemaal wel niet dagelijks door je lever word afgbroken... daar is 1 of 3 pilletjes van 10 mg niet zoveel heftigs aan hoor.. Als je combineert met meerdere alcohol consumpties p/w of per dag. Je gebruikt wekelijks/dagelijks (hard) drugs. Ligt er net aan hoe gezond JIJ met je lichaam omgaat. Er stroomt dagelijks zon 2000 liter bloed door je lever he, andere functies van de lever zijn vitamines, mineralen en ijzer opslaan. Ben geen professor hoor.. maar voor een gezonde jongeman/heer is 4 weken op 30mg per dag aan ''geteste" anavar gebruiken vrij onschuldig. Uiteraard zijn bloedwaardes testen een heel goed idee tijdens en/of vooraf altijd slim als je je wél zorgen maakt over bijvoorbeeld een gevoelige lever of dergelijke!"
"Steun en support heb je! Weet me te vinden, je kan mij 24/7 benaderen! Of ik daadwerkelijk 24/7 antwoord , nee maar ik zal je zsm antwoorden en je verhalen aanhoren en je steunen zover ik kan. You can do it! DonkeyGonz"