#1
Ik heb wel goede ervaringen met coke. In combinatie met een borreltje erg lekker. Het duurde wel even voordat ik het effect volledig kon waarderen maar vanaf dat moment kreeg ik ook meer inzicht in de kwaliteit van die coke die ik kocht.
Moet je aan Marvin vragen, die weet heel veel.ligt dat aan mij of ligt dat aan het feit dat ik ADHD heb? Ik zou het niet weten
Moet je aan Marvin vragen, die weet heel veel.
Coke is best leuk, tenminste als je goeie kwaliteit hebt. Dat je met een goeie punt anderhalf uur vooruit kan en die dan langzaam uitwerkt zonder problemen als je er mee stopt.
Om het half uur bijscheppen om elke keer die harde crash te vermijden die zich dan onvermijdelijk toch aandient als het op is/of je er mee stopt heb ik een broertje dood aan.
@Helpende Fries
In de eerste instantie moet je natuurlijk wel precies de kwaliteit weten van drugs om echt te kunnen beoordelen hoe je er op reageert. Als je slechte kwaliteit hebt of desnoods nep of het is misschien toch iets anders weet je ook niks. Daarom ook testen.
Voor de rest weet ik het ook niet. Alcohol is alcohol dus maakt niet zo heel veel uit in welke vorm, Ketamine is verdovend en ook voor jou is er een hoeveelheid van waar je in een k-hole komt of waarvan je out gaat. Wiet snap ik dan weer wel, want je noemt echt goeie wietsoorten op die je wel voelt.
Je reactie op coke is nogal a-typisch, ik heb geen idee.
Zelf heb ik dat met GHB. daar voel ik nauwelijks iets van terwijl anderen het zowat de beste drug ooit vinden.
Moet je aan Marvin vragen, die weet heel veel.
Hey Prison ik heb ook wel is coke gebruikt maar de effect die ik heb gehad is wel heftig zou je een leuk gesprek met me erover willen voeren voeg met toe op kik: *modknip: contactgegevens verwijderd*Ik heb wel goede ervaringen met coke. In combinatie met een borreltje erg lekker. Het duurde wel even voordat ik het effect volledig kon waarderen maar vanaf dat moment kreeg ik ook meer inzicht in de kwaliteit van die coke die ik kocht.
Vandaag de dag is er qua coke niet veel soeps te vinden, ik gebruik al sinds 1991 , vroeger was er lekkere flakes of cristal.
Met een lijntje cristal was je een dik uur zoet en lekker langzaam naar beneden.
Colombiaanse was de beste en natuurlijk was er toen ook verschil naargelang met wat ie gewassen was/ aceton, ether, kerosine. Ether had de beste smaak en die andere was echt bah.
Smaak die je der nog niet uitkreeg met hem op te schonen in ammoniak en amoinium nitraat plus meervuldig koken in schoon water erna.
Maar dat zijn de good old days voor de SosA.
Ook de xtc was toen WoW, lekker MDMA - EVA tabletjes van 110~130 ~180 Mg daar was je een dag zoet mee, gaan met die banaan. Die dingen stonden niet op de lijst met verboden stoffen .
Nu vandaag de dag ben ik heel sceptisch want iedereen zegt ja wij hebben goed dit en dat en zus en zo maar als puntje bij paaltje komt is het allemaal weggegooid geld.
Beter zelf een trip maken naar Z-amerika, daar heb je voor het kiezen en allemaal even goed.
Tis alleen het transport he, maar goed , hier in België of Nederland zou ik graag eens iemand tegen komen en een trip
Door memory lane maken met die spullen van vroeger!!
Daar zou ik pas geld voor geven wat die dingen waren het nog waard, puur en onversneden door iedere peewee die liever
een snelle euro verdiend , ik speel liever de long game.
Ach ja,post maar he lol
Groetjes JunkieXL , werkend voor Apple lol.
Persoonlijk vindt ik coke niks, ik heb het een lange tijd gebruikt, ik wou steeds meer en meer omdat ik er bijna niks van voelde. Ik werd alleen maar opgefokt, voelde me onvolledig tijdens gebruik en wou alleen maar meer, het was ook nog eens duur en ik voelde me teleurgesteld de dag erna.. meestal dacht ik, Wat is er nou zo speciaal aan coke... ligt dat aan mij of ligt dat aan het feit dat ik ADHD heb? Ik zou het niet weten, ben nou al een aantal jaren fanatiek pepper, wat mij prima bevalt. Hoe kijken jullie tegen coke aan?
Ben benieuwd!
-Groetjes
Het béste mar wer![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."