Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol Thc Thc olie (eigen maak) Coke Keta (raar spul) Mdma (mitsubishi’s waren in die tijd de ‘bom’) Speed 2cb Mushrooms (nooit weer) Paar keer yaba in Thailand Morgen sinds jaren weer eens een goede pepp...."
"Top hoor! Zo hoort het ook."
"Kijk je weleens broodje gezond of de keuringsdiens van waarde? Al dat geneuzel over dat e nummer zo slecht zouden zijn, is gewoon niet waar! Kijk de programma’s maar eens terug. Ook dat ‘bio’ eten is helemaal niet zo bio als dat je zou denken. Mensen slaan echt helemaal door. We zijn nog nooit zo oud geworden als mensen nu worden... ra ra hoe dat zou komen? Gedeminiraliseerd water drinken??? Daar vul je accu’s mee bij. Dat is echt niet heel best voor je lichaam, en met name de cellen. Ik denk dat je juist jezelf eerder ‘kapot eet en drinkt’ dan dat je het goed doet."
"Revolutionair zei: En dit ook nog even.. Een beetje ondoordachte reactie! Als je een druggebruiker bent dan moet je juist zorgen dat je gezond ernaast leeft. Sommige mensen kijken ook neer op supplementen die drugs gebruiken. Met vaak de argumenten dat ze wel gezond genoeg eten. Tuurlijk ik ook! Eet super goed en gezond. Maar wat kan het kwaad om af en toe wat pillen te slikken als aanvulling tot je dieet? Mensen slikken allerlei pillen om te spacen maar willen geen pillen slikken wat gezond is. Ik begrijp dat niet Klik om te vergroten... Zeker niet ondoordacht. Ook ik neem voedingssupplementen, maar dat staat helemaal los van mijn drugs gebruik hoor. Ik vind alleen de 2 ‘werelden’ niet samen rijmen. Het (over) gezonde eten en drinken, en dan tóch dat pilletje of biertje nemen. What the hell doe je dan op een drugs/drank forum vraag ik me dan af, en waarom zou je dan uberhaupt nog aan drugs of drank denken als je zo bezig bent met wat je tot je neemt. Dit is enkel hoe ik erover denk, zonder het goed of slecht te praten. Iedereen moet lekker doen wat hij of zij vind, maar ben wel benieuwd naar hoe mensen daar dan toch tot komen."
"Ik herken dat paranoia gedoe wel. Echt een teken dat je gewoon veelste veel gebruikt. Probeer eens een derde tot een half grammetje per avond met zulke pure coke. Moet echt ruim voldoende zijn. Maar het blijft moeilijk niet dat enne extra lijntje te nemen, wat het hele ‘dingetje’ zoals fijn maken lijn leggen en je buisje pakken om het op te snuiven heeft echt iets zalig makends en spannends. Daarbij ga je ook gewoon meer plassen van coke, dat is nu eenmaal een reactie ervan. Ook de grote boodschap hoort erbij. Mijn vaste dealer heeft ook een nieuwe batch. Dit keer een redelijk vettige coke, die zelfs wat gelig in eerste instantie leek. Wel erg mooi kristal vorming. Brok moet je goed uit elkaar halen en even laten drogen, liefst wat uurtjes. Gekke is, daarna is het spierwit en heel goed fijn te maken. Niet getest, maar heeft de typische sterke coke geur, en werking is subliem, heel, heel weinig van nodig. Enige gekke bii deze is dat het niet zo erg verdooft als wat ik gewend ben. Btw ik snap dit topic wel, ik vind het ook altijd interessant hoe de coke eruit ziet, hoe die verwerkt en hoe het ruikt."
"Thuis heb ik geen magnetron. Mis hem ook niet eigenlijk. Vraag me ook af of de kwaliteit niet minder word als je m verwarmd? Doe nu al bijna 2 volle dagen met 1.5gr van deze batch, echt bizar hoe hoog de kwaliteit is. 2 kleine lijntjes is echt zat voor 45-60min, en ik ben inmiddels wel wat gewend (weekend gebruiker) Het wil maar niet op. Slapen gaat ook echt prima met deze. Zoals gewoonlijk, wel weer die hele vervelende verkoudheid. Wat een nare bijwerking is dat zeg. Tips buiten neusspray om? Spoel mn neus regelmatig met gewoon water, maar het helpt eigenlijk 0.0"
"Gister had mijn vaste dealer weer een nieuwe batch. Heel klein beetje vettig, geen extreme ‘coke’ geur. Wel heerlijk over de neus, bijna wat zoetig. De rush is niet zo intens als de vorige, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, en mijn hart ook..... niet steeds bij nemen is lastig aangezien het een heerlijk spulletje is"
"Ik heb deze tip ook van babbanem gehad, werkt erg goed bij vettige coke. Alleen heb ik geen magnetron thuis, dus ik zet mijn bordje even op de verwarming (die is alweer aan geweest helaas dit jaar...) Werkt ook goed. Coke die ik nu heb, is ook best wel vettig. Zga reukloos, heel mooie crystal vorming ook. Deze leg ik ook op een verwarmd bordje, goed tot poeder te maken dan. Word alleen wel weer vettig na en x aantal uren, er lijkt dus niet daad werkelijk wat te verdampen? Hebben jullie dit ook met vettige coke? Ik moet hem dus meerdere keren verwarmen, of alles in 1x tot poeder maken (en dat vind ik niet leuk, leuker in etappes )"
"Ik heb ook hele goede ervaringen met coco. Zeker als je goeie kwaliteit hebt is het een zeer relaxte drug. Ik word er juist helemaal niet opgefokt van, maar heel vrolijk en actief. Uren lekker babbelen, biertje erbij (niet teveel) Het fijne van coke is dat ik er bijna geen kater van krijg. Ik werk zon 60-70u in de week, dus een keertje xtc ofzo zit er dan echt niet in met die nare kater. Dat coke verslavend is, is een feit. Vele malen meer dan xtc bijv. Na een goed pakje heb ik echt weken last van cravings. Ik ga dan gewoon wat meer werken en vroeg naar bed."
"Bij mij verdoven mn bovenste tanden best wel, als ik voor mijn gevoel hele fijne/goede C heb. Enkel mn hoektanden en 2 voorste. In het begin krijg ik dan ook zon brok in de keel omdat die dan ook verdooft. Dat is redelijk snel weg, maar mn tanden blijven continu verdooft, ook als ik bijv een half uur niet bij gepakt heb. Verder verdoofd het niet, niet mn tandvlees en tong ook niet. Is dat dan perse lidocaine? Of kan het ook gewoon van de C komen?"