Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat zijn jullie ervaringen met bijvoorbeeld za 3 mmc en zo mdma?"
"SneeuwStorm zei: Omdat Beau ook graag twee dagen achterelkaar drugs wenst te gebruiken. Mijn tip: eerste dag 1 gram Phenibut (lekker rustig aan) en op de tweede dag 130 mg 6-APB. Alcohol gewoon niet doen. Scheelt ook een hoop geld. Klik om te vergroten... Die drugs heb ik niet eerder gebruikt en doe liever een drug voor het eerst thuis. Want iedereen reageert anders. Maar dit vind ik wel een goeie tip. Die Phenibut lijkt me niet zo heftig en die andere lijkt op m dus ik ga het gw proberen. Mijn andere optie is Mdma en speed maar dan kan ik ook een helse kater verwachten en die combinatie heeft altijd risico’s. Moet alleen wel het geluk hebben dat mijn dealer die midellen ook verkoopt. Het geld maakt niet uit want we gaan toch al te veel betalen voor eten en drinken. Koop gw 1 drankje ofs vind het wel leuk om me een beetje tipsy te voelen."
"SneeuwStorm zei: Omdat Beau ook graag twee dagen achterelkaar drugs wenst te gebruiken. Mijn tip: eerste dag 1 gram Phenibut (lekker rustig aan) en op de tweede dag 130 mg 6-APB. Alcohol gewoon niet doen. Scheelt ook een hoop geld. Klik om te vergroten... Ik weeg 50kg en ben 1,62cm lang is 130 dan nog steeds een goede dosering?"
"DjYella zei: Je serotonine bron kun je maar 1x leeg pompen en dan zorgt de xtc of 3-mmc dat het niet weer her opgenomen wordt. Het is een re-uptake inhibitor, daarom geniet je er zo lang van, de serotonine komt vrij en blijft vrij. Maar het herstel duurt gewoon lang. De dag erna zul je dus andere effecten merken ipv het gelukzalige gevoel. Mijn methode is de eerste dag speed en de tweede dag xtc/3-mmc of 4-fma. Niet mixen. Dat werkt prima voor mij. Maar het is wel een aanslag op je lichaam wees daar bewust van. Meerdere dagen bingen op 3-MMC geeft een enorme stress op je hart! Lees hier op het forum alsjeblieft veel over wat je wil gaan gebruiken zodat je goed geinformeerd eraan begint. Dat is een van de doelen hier, informeren en bewustwording creëren bij nieuwe gebruikers. Je kunt nooit te veel info opzoeken. Have fun en stay safe! Klik om te vergroten... Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in de do’s en don’ts van drugs. Ik heb een aantal zomers geleden alle video’s van drugslab gekeken dus heb daardoor een algemene basis kennis. Nu ben ik wat ouder en gebruik ik af en toe op een feestje of thuis samen met mijn vriend. Maar je gaat al zo snel de mist in je moet je echt goed aan “regels” houden anders gaat het mis. Heb helaas zelf ook fouten gemaakt met doseren. Nou gaat het met een pilletje xtc nog niet zo snel mis maar je moet echt goed op jezelf en je dosering letten. Ik loop op elk feestje wel voorbij iemand die is flauwgevallen. Misschien als er niet zo’n taboe op drugs was zouden die situaties minder voorkomen. Je komt het veel tegen mensen die eigenlijk niet weten wat ze aan het doen zijn en dat heeft altijd risico’s. Gelukkig zijn er sites zoals deze waar je je goed kan informeren. Doe mijn best om er voor te zorgen dat er niets mis gaat. Maar met een gebrek aan informatie gaat het al snel mis helaas."
"SneeuwStorm zei: Tegenwoordig wordt bijna overal de succinaatzout variant verkocht. 130 mg 6-APB succinaat is een prima dosering. Alle info is hier te vinden: Link Klik om te vergroten... Dankjewel!"
"Gelato43 zei: Hai, Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic. Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc. Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at. Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen. Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water. Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien. Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden! Klik om te vergroten... Het enige wat ik naar binnen krijg zijn ijsjes, smoothies en een stuk fruit."
"Zaterdag ben ik samen met mijn vriend en mijn broertje naar moh geweest en het was een keileuk feestje. Echter is dit niet waar de report over gaat ik heb besloten om er eentje te schrijven omdat ik achteraf best wel een grote fout heb gemaakt! Ik heb de dag van te voren capsules gemaakt tussen de 90 en 120 milligram (inclusief capsule) ik ga gewoon goed op deze dosering. Ik ben om half 4 begonnen en heb ongeveer 8 capsules geslikt op masters. Ik heb me eigenlijk de hele avond lekker in mijn vel gevoeld en heb het heel erg naar mijn zin gehad. Daarna zijn we nog met mijn broertje en kenissen gaan afteren bij mij en mijn vriend thuis. Was allemaal heel gezellig we hebben spelletjes gedaan sigaretjes gerookt etc… ik heb thuis ook nog een aantal keer capsules bijgenomen dit zal ongeveer 4 keer zijn geweest en dit ging allemaal goed wel begon ik om 5 uur moe te worden maarja dat is logisch. Toen wou ik tegen de vermoeidheid nog een capsule miauw innemen maar hier ging het mis. Ik heb per ongeluk mdma in plaats van miauw in mijn capsule gestopt! Want ja ik zat nou eenmaal aan de drugs en dan ben je minder scherp. Na ongeveer 3 kwartier kreeg ik het benauwd mede door een lichte druk op mijn borst. Door de benauwdheid ben ik de hele m trip angstig en paniekerig geweest, en had ik dus door de vermoeidheid, combi gebruik en angst helaas een bad trip. Aan het begin van die trip rond half 6 was iedereen wel weer naar huis. Mijn vriend heeft mij zoveel mogelijk gerust gesteld tijdens mijn trip, wat erg knap is van hem want hij was zelf ook niet nuchter. Ik denk dat ik anders erg in paniek was geraakt. Maar goed ik heb nu de trip moeten uitzitten en alles is nu weer goed. 1 ding weet ik zeker die fout maak ik niet nog een keer! kleine disclaimer: Ik heb mijn drugs niet laten testen en weet dus niet precies welk middel het is. De dealer verkoopt het als miauw/3-mmc maar of dat dan ook klopt is maar de vraag."
"Raver zei: Soms is het ook beter om gewoon te beseffen, nu is het genoeg geweest. Dan had je die MDMA capsule nooit genomen. Ah fijn, heb je nu misschien ook niet veel aan. Ik lees ongeveer 8 en ongeveer 4 capsules, miauw kan 4mmc zijn, 2mmc en 3mmc? Of zelfs 2cmc, 3cmc enzovoort. Je hebt dus geen idee wat je nu precies gebruikt én dan zo'n hoge dosering. En vergeet niet , forse dosering. Less = more met drugs. Klik om te vergroten... Ik vind de dosering niet hoog zeker niet als het wel 3 mmc is. Als je bedoelt in totaal omdat ik veel bijpak ja okay een beetje dan. Maar ja er is met designer drugs sowieso geen exacte richt lijn hoeveel je moet gebruiken. Van wat ik heb gelezen gebruiken de meeste mensen 100-200mg per dosering ik gebruik 40 tot 70mg dus dat is echt wel een stukje minder. De capsule is namelijk ook nog 40/50mg."
"Neo-Shulginist zei: Er zit een tare-knop op je weegschaal zodat je automatisch het gewicht van de capsule eraf kunt halen. Klik om te vergroten... Helemaal niet aan gedacht thanks man."
"Neo-Shulginist zei: Huh? Okee.. Da's dan de eerste weegschaal die ik ken die het niet heeft. Maar maakt niet uit. Wat je ook kunt doen is de capsule alvast op de weegschaal leggen voordat je 'm aan zet. Dan taret de weegschaal automatisch Klik om te vergroten... Heb ik geprobeerd dan doet die het helaas niet. Maar goed ik reken de capsule er bij op."