#1
Dat is wel heel veel… ooit van 1 dikke lijn 3 nachten wakker gebleven.
Ja ik heb nou echt geen idee. Ik kan er wel van uit gaan dat het speed is met andere zooi maar je weet het maar nooit.Zoals ik je begrijp niet getest èn niet gewassen. Dus als het al pep is, dan zitten mengstoffen zoals cafeïne er nog in. Zou de volgende keer testen en wassen in watervrije aceton.
Daarom laten testen, dan weet je wat je doet. Dat scheelt enorm.Ja ik heb nou echt geen idee. Ik kan er wel van uit gaan dat het speed is met andere zooi maar je weet het maar nooit.
Helemaal mee eens. Kletsen, seksen, een essay schrijven, nieuwe tuinlampjes installeren, paardrijden, gamen....Ik gebruik al 10 jaar speed. Een jaar zelfs onverantwoord dagelijks gebruik.
Gelukkig nu gemiddeld 3 keer per maand.
Maar wat ik je kan meegeven om wel een leuke ervaring met speed te hebben; ga nooit niet niets doen. Speed maakt je enorm productief en wilt in je lichaam bewegen. Stilzitten op speed is gewoon a waste of time and drugs en heel onaangenaam. Neem ook geen speed als je eigenlijk al moe bent. Kan ook de ongemakken aanwakkeren.
Plan van te voren een activiteit in waar je lang mee kunt bezig zijn en dan ga je een heel andere ervaring hebben. Doe iets creatief, of ga lekker feesten, seks hebben, Whatever.
Het noemt niet voor niets speed, daar ga je niet slow op gaan doen hé haha.
Als je wat te veel hebt genomen drink gwn even een pintje, shortje g, kwartje benzo fzo om de edge er wat af te krijgen.
Zwz is speed altijd in combo met een downer even more gold. Als je de ideale balans weet te behouden tussen die 2 kan je echt onvermoeid blijven doorgaan. 😅
Absoluut mijn favoriet, meest veelzijdige en veilige drug in mijn menig
En nog een laatste tip: was je speed altijd! In natte pep zit er idd vaak nog wat versnijding van cafeïne in. Wassen doe je heel makkelijk met aceton en zo krijg je 100% zuivere parel amphetamine haha
Je kan op YouTube vinden hoe je pep moet 'wassenn'
Als ik jouw verhaal zo lees lijkt mij dat geen lage dosering (naar jouw gewicht), echter geen extreme dosering. Ik lees wel dat je erg moe was. Gek bij deze dosering lijkt me, ik weet echter je voorbereiding niet. Was je uitgerust voordat je aan de drugs ging? Daarnaast lees ik dat je niet hebt getest, je kunt dus eigenlijk vanalles gehad hebben (RC?).Ik heb uiteindelijk een paar uurtjes kunnen slapen omdat ik echt heel erg moe was en mijn lichaam echt rust nodig had.
Ja die conclusie heb ik wel getrokken.Klinkt heftig. Misschien volgende keer gewoon rustig 2 lijntjes snuiven is al genoeg bij speed.
Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel werkzame stof erin zit en het was mijn 2e keer pep dus ik heb ook geen tolerantie. Het was in ieder geval te veel voor mij, de pep is zelfs nu nog niet helemaal uitgewerkt. Ik heb de dag zelf goed geslapen en ik heb ontbeten, maar ik zat de dagen er voor niet slecht maar ook niet goed in mijn vel dat kan er ook mee te maken hebben. Ik en mijn vriend hebben gisteren de pep opgemaakt we hadden ongeveer 800mg hij weegt 110kg en is 1,93. Hij heeft net als mij veel last van een kater maar hij is minder duizelig. We voelen ons in ieder geval erg lusteloos en gaan zo proberen te slapen.Als ik jouw verhaal zo lees lijkt mij dat geen lage dosering (naar jouw gewicht), echter geen extreme dosering. Ik lees wel dat je erg moe was. Gek bij deze dosering lijkt me, ik weet echter je voorbereiding niet. Was je uitgerust voordat je aan de drugs ging? Daarnaast lees ik dat je niet hebt getest, je kunt dus eigenlijk vanalles gehad hebben (RC?).
Op zich goed om alsnog te laten testen als dat mogelijk is. Mocht het wel goeie pep zijn geweest, dan is jezelf eens laten controleren bij de huisarts wel aan te raden.
Zoals ik je begrijp niet getest èn niet gewassen. Dus als het al pep is, dan zitten mengstoffen zoals cafeïne er nog in. Zou de volgende keer testen en wassen in watervrije aceton.Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel werkzame stof erin zit en het was mijn 2e keer pep dus ik heb ook geen tolerantie. Het was in ieder geval te veel voor mij, de pep is zelfs nu nog niet helemaal uitgewerkt. Ik heb de dag zelf goed geslapen en ik heb ontbeten, maar ik zat de dagen er voor niet slecht maar ook niet goed in mijn vel dat kan er ook mee te maken hebben. Ik en mijn vriend hebben gisteren de pep opgemaakt we hadden ongeveer 800mg hij weegt 110kg en is 1,93. Hij heeft net als mij veel last van een kater maar hij is minder duizelig. We voelen ons in ieder geval erg lusteloos en gaan zo proberen te slapen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."