Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw trip report masters of hardcore

Miauw trip report masters of hardcore

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Dominatin2089Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag ben ik samen met mijn vriend en mijn broertje naar moh geweest en het was een keileuk feestje. Echter is dit niet waar de report over gaat ik heb besloten om er eentje te schrijven omdat ik achteraf best wel een grote fout heb gemaakt!

Ik heb de dag van te voren capsules gemaakt tussen de 90 en 120 milligram (inclusief capsule) ik ga gewoon goed op deze dosering. Ik ben om half 4 begonnen en heb ongeveer 8 capsules geslikt op masters. Ik heb me eigenlijk de hele avond lekker in mijn vel gevoeld en heb het heel erg naar mijn zin gehad.

Daarna zijn we nog met mijn broertje en kenissen gaan afteren bij mij en mijn vriend thuis. Was allemaal heel gezellig we hebben spelletjes gedaan sigaretjes gerookt etc… ik heb thuis ook nog een aantal keer capsules bijgenomen dit zal ongeveer 4 keer zijn geweest en dit ging allemaal goed wel begon ik om 5 uur moe te worden maarja dat is logisch. Toen wou ik tegen de vermoeidheid nog een capsule miauw innemen maar hier ging het mis.

Ik heb per ongeluk mdma in plaats van miauw in mijn capsule gestopt! Want ja ik zat nou eenmaal aan de drugs en dan ben je minder scherp. Na ongeveer 3 kwartier kreeg ik het benauwd mede door een lichte druk op mijn borst. Door de benauwdheid ben ik de hele m trip angstig en paniekerig geweest, en had ik dus door de vermoeidheid, combi gebruik en angst helaas een bad trip. Aan het begin van die trip rond half 6 was iedereen wel weer naar huis. Mijn vriend heeft mij zoveel mogelijk gerust gesteld tijdens mijn trip, wat erg knap is van hem want hij was zelf ook niet nuchter. Ik denk dat ik anders erg in paniek was geraakt. Maar goed ik heb nu de trip moeten uitzitten en alles is nu weer goed. 1 ding weet ik zeker die fout maak ik niet nog een keer!

kleine disclaimer:
Ik heb mijn drugs niet laten testen en weet dus niet precies welk middel het is. De dealer verkoopt het als miauw/3-mmc maar of dat dan ook klopt is maar de vraag.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soms is het ook beter om gewoon te beseffen, nu is het genoeg geweest. Dan had je die MDMA capsule nooit genomen. Ah fijn, heb je nu misschien ook niet veel aan.

Ik lees ongeveer 8 en ongeveer 4 capsules, miauw kan 4mmc zijn, 2mmc en 3mmc? Of zelfs 2cmc, 3cmc enzovoort. Je hebt dus geen idee wat je nu precies gebruikt én dan zo'n hoge dosering.

Dominatin2089 zei:
en had ik dus door de vermoeidheid, combi gebruik en angst helaas een bad trip.
Klik om te vergroten...

En vergeet niet , forse dosering. Less = more met drugs.
D
Dominatin2089Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Soms is het ook beter om gewoon te beseffen, nu is het genoeg geweest. Dan had je die MDMA capsule nooit genomen. Ah fijn, heb je nu misschien ook niet veel aan.

Ik lees ongeveer 8 en ongeveer 4 capsules, miauw kan 4mmc zijn, 2mmc en 3mmc? Of zelfs 2cmc, 3cmc enzovoort. Je hebt dus geen idee wat je nu precies gebruikt én dan zo'n hoge dosering.



En vergeet niet , forse dosering. Less = more met drugs.
Klik om te vergroten...
Ik vind de dosering niet hoog zeker niet als het wel 3 mmc is. Als je bedoelt in totaal omdat ik veel bijpak ja okay een beetje dan. Maar ja er is met designer drugs sowieso geen exacte richt lijn hoeveel je moet gebruiken. Van wat ik heb gelezen gebruiken de meeste mensen 100-200mg per dosering ik gebruik 40 tot 70mg dus dat is echt wel een stukje minder. De capsule is namelijk ook nog 40/50mg.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dominatin2089 zei:
De capsule is namelijk ook nog 40/50mg.
Klik om te vergroten...
Er zit een tare-knop op je weegschaal zodat je automatisch het gewicht van de capsule eraf kunt halen.
D
Dominatin2089Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Er zit een tare-knop op je weegschaal zodat je automatisch het gewicht van de capsule eraf kunt halen.
Klik om te vergroten...
Helemaal niet aan gedacht thanks man.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dominatin2089 zei:
Heb even gekeken en die van mij heeft helaas geen tare knop.
Klik om te vergroten...
Huh? Okee.. Da's dan de eerste weegschaal die ik ken die het niet heeft. Maar maakt niet uit. Wat je ook kunt doen is de capsule alvast op de weegschaal leggen voordat je 'm aan zet. Dan taret de weegschaal automatisch :nerd:
D
Dominatin2089Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Huh? Okee.. Da's dan de eerste weegschaal die ik ken die het niet heeft. Maar maakt niet uit. Wat je ook kunt doen is de capsule alvast op de weegschaal leggen voordat je 'm aan zet. Dan taret de weegschaal automatisch :nerd:
Klik om te vergroten...
Heb ik geprobeerd dan doet die het helaas niet. Maar goed ik reken de capsule er bij op.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dominatin2089 zei:
Heb ik geprobeerd dan doet die het helaas niet. Maar goed ik reken de capsule er bij op.
Klik om te vergroten...
Oh da's jammer. Dan moet je het inderdaad maar op de ouderwetse manier doen. Sorry voor mijn aanname!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Oh da's jammer. Dan moet je het inderdaad maar op de ouderwetse manier doen. Sorry voor mijn aanname!
Klik om te vergroten...

Wel een gekke weegschaal dan zeg.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zou je de capsule erbij wegen?
Waarom weeg je niet gewoon 50 mg poeder en stop je dat in de capsule. Niet iedere lege capsule weegt precies hetzelfde.

Label je je zakjes? Staat erop wat erin zit, zodat je je niet meer vergist?

Het is waarschijnlijk geen 3mmc want dat is bijna niet meer te krijgen. Ik heb van verschillende dealers '3mmc' laten testen en twee keer was het 2mmc en 1 keer was het 4cmc.

Een drugstest is anoniem en gratis bij de GGD. Je kan bellen voor een afspraak. Vaak kan je binnen een week terecht.
Je krijgt daar een kort gesprekje waarin ze vragen waar je het gekocht hebt (via een dealer of online bijvoorbeeld), hoeveel je ervoor betaald hebt, in wat voor setting je het gebruikt, of je deze batch al gebruikt hebt en wat je ervaring ermee was. Ze willen 100 mg om te testen, dit krijg je niet terug.
Je krijgt geen preek. Wel bieden ze voorlichting aan.
Na ongeveer 10 dagen krijg je de uitslag.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dominatin2089 zei:
Zaterdag ben ik samen met mijn vriend en mijn broertje naar moh geweest en het was een keileuk feestje. Echter is dit niet waar de report over gaat ik heb besloten om er eentje te schrijven omdat ik achteraf best wel een grote fout heb gemaakt!

Ik heb de dag van te voren capsules gemaakt tussen de 90 en 120 milligram (inclusief capsule) ik ga gewoon goed op deze dosering. Ik ben om half 4 begonnen en heb ongeveer 8 capsules geslikt op masters. Ik heb me eigenlijk de hele avond lekker in mijn vel gevoeld en heb het heel erg naar mijn zin gehad.

Daarna zijn we nog met mijn broertje en kenissen gaan afteren bij mij en mijn vriend thuis. Was allemaal heel gezellig we hebben spelletjes gedaan sigaretjes gerookt etc… ik heb thuis ook nog een aantal keer capsules bijgenomen dit zal ongeveer 4 keer zijn geweest en dit ging allemaal goed wel begon ik om 5 uur moe te worden maarja dat is logisch. Toen wou ik tegen de vermoeidheid nog een capsule miauw innemen maar hier ging het mis.

Ik heb per ongeluk mdma in plaats van miauw in mijn capsule gestopt! Want ja ik zat nou eenmaal aan de drugs en dan ben je minder scherp. Na ongeveer 3 kwartier kreeg ik het benauwd mede door een lichte druk op mijn borst. Door de benauwdheid ben ik de hele m trip angstig en paniekerig geweest, en had ik dus door de vermoeidheid, combi gebruik en angst helaas een bad trip. Aan het begin van die trip rond half 6 was iedereen wel weer naar huis. Mijn vriend heeft mij zoveel mogelijk gerust gesteld tijdens mijn trip, wat erg knap is van hem want hij was zelf ook niet nuchter. Ik denk dat ik anders erg in paniek was geraakt. Maar goed ik heb nu de trip moeten uitzitten en alles is nu weer goed. 1 ding weet ik zeker die fout maak ik niet nog een keer!

kleine disclaimer:
Ik heb mijn drugs niet laten testen en weet dus niet precies welk middel het is. De dealer verkoopt het als miauw/3-mmc maar of dat dan ook klopt is maar de vraag.
Klik om te vergroten...
Hoeveel zat er in die capsule "miauw"? En wat zat er in die andere capsules?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raver zei:
Soms is het ook beter om gewoon te beseffen, nu is het genoeg geweest. Dan had je die MDMA capsule nooit genomen. Ah fijn, heb je nu misschien ook niet veel aan.

Ik lees ongeveer 8 en ongeveer 4 capsules, miauw kan 4mmc zijn, 2mmc en 3mmc? Of zelfs 2cmc, 3cmc enzovoort. Je hebt dus geen idee wat je nu precies gebruikt én dan zo'n hoge dosering.



En vergeet niet , forse dosering. Less = more met drugs.
Klik om te vergroten...
Hoge dosering? Voor 3mmc, oraal? Wij deden standaard 250, met miauw van zeer hoge kwaliteit. Daar ging ik 4-5 uur geweldig op! Vooral samen met een stickie leek je te vliege'!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
geflipt zei:
Hoge dosering? Voor 3mmc, oraal? Wij deden standaard 250, met miauw van zeer hoge kwaliteit. Daar ging ik 4-5 uur geweldig op! Vooral samen met een stickie leek je te vliege'!
Klik om te vergroten...

Ze weet niet eens welke drug het is. En ik vind constant oraal bijnemen best intens. En het is nou niet bepaald goed gegaan aan het einde van de avond voor ts.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Ze weet niet eens welke drug het is. En ik vind constant oraal bijnemen best intens. En het is nou niet bepaald goed gegaan aan het einde van de avond voor ts.
Klik om te vergroten...
Nee, precies. Maar tientallen capsules nemen met een substantie die je niet kent?? Niet heel slim, lijkt mij...

Maar goed, ik heb gisteren ook een avontuur beleefd met dingen die ik niet kende... Kan de beste overkomen...
D
Dominatin2089Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dominatin2089 zei:
Helemaal niet aan gedacht thanks man.
Klik om te vergroten...
Heb even gekeken en die van mij heeft helaas geen tare knop.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."