Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ketakoekjes zei: Klopt, maar ik wijs er gewoon eventjes op dat hoofdpijn misschien een bijwerking is van Ritalin bij hem. Bij mij is dat in ieder geval wel en dat moet je niet gaan bestrijden met nog andere middelen. Klik om te vergroten... Klopt ik kreeg er ook hoofdpijn van, en nog wel wat meer bijwerkingen. Ik krijg gelukkig nu dexamfetamine en dat werkt wel voor mij. Maar ik hoor trouwens veel mensen die ik ken dat ze hoofdpijn krijgen van ritalin. T is denk ik wel 1 van de meest voorkomende bijwerkingen."
"Bij ons hebben ze nu cathinonen urine testen... slaan pyros zoals a-pihp of a-pvp daar ook positief op uit?"
"Dus score ik dan niet positief op cathinonen?? Met a-pihp en a-pvp??"
"Heeft iemand enig ervaring met 5-DBFPV? En zie je het in de standaard urine test? Hetzij ook als vals-positieve uitslag?? Ben benieuwd, want kreeg gisteren van iemand een grammetje ofzo mee van dat spul"
"Dollie_13 zei: Ik denk ook wel dat dat de reden is. Klik om te vergroten... Casrus zei: Helaas niet. Van rare psychedelica wordt ik 'normaal', net zoals ADHD-ers van amfetamines rustig worden. Klik om te vergroten... Herkenbaar. Als ik een x niks heb (wat bijna nooit voorkomt trouwens) word me gevraagd of ik onder invloed ben met als gevolg ook nog ff in een potje piesen voor urine controle. Denk wel dat het meer over die mensen zegt, als over mij.... of nou ik denk het niet, het is gewoon zo😅 tenminste, het zegt best veel over hun zogenaamde expertise🙈l"
"ILoveRCs zei: https://www.dailytelegraph.com.au/n...spital/video/1076928520b2b350a23b30ab383892b3 Klik om te vergroten... Ik geloof wel dat deze guy wel echt geweldig goed zou zijn in Limbodansen.. ik bedoel, dat mag ook wel eens gezegt worden!😂"
"MR_CHIP zei: dat kan ik volmondig beamen Klik om te vergroten... Ik ook maar met die uitspraak moet ik altijd weer doordenken... ik denk dat ik er nog maar ff een ga roken en wijs me mond maar ff probeer te houden. Me gedachten maken echt overuren weer. Lang leve ADD, die overigens laatste tijd steeds vaker naar buiten explodeert als ADHD🙈🙈🤣🤣 Mijn hersenen en gedachtengang zijn net zo'n overvolle Bangladesh bus... beter kan ik het echt niet omschrijven"
"Ik weet pas sinds een paar maanden dat ik ADD heb en dat het ook soms naar buiten slaat en dat ik super druk ook kan zijn... Ik kan er vrij weinig mee, maar weet in ieder geval wel bepaald gebruik te kunnen verklaren omdat het rustgevend in mn hoofd werkte. Niet dat ik het wil goed praten ofzo hoor. Vroeger was je gewoon wat drukker dan de rest in de klas. Toen was het allemaal nog niet zo bekend... eigenlijk dan best wel een valse start gehad in vergelijking met de kinderen die het niet hadden. Ik kon nooit goed mee doen in de klas vroeger..."
"Ikzelf had er een tijd terug wel "last" van. Mijn omgeving vond het erger dan ikzelf, geloof ik. Maar goed, bij mij ging het gebruik samen met een flinke dosis stress en had mede daardoor geen trek en weinig slaap... Ik vond het wel apart hoe hard het ineens ging met afvallen, ook al nam ik wel af en toe wat vets of zoets, het leek wel het ideale dieet whaha. Nee, ij vond het zelf geen aanrader, want je valt niet mooi af omdat het TE snel gaat. Probeer regelmatig te eten (en gezond) en op tijd af en toe pauze houden voor voldoende slaap en je hoofd weer op orde te krijgen..."
"Nee hoor, nu is het JUIST volop in trek, want dingen doen of nemen wat niet mag volgens de wet... dat blijft toch voor meeste mensen stiekem wel leuk. Nou moet ik zeggen, er zijn een paar vendors gestopt met de verkoop, maa ik zeg het je eerlijk, ik rook het nog steeds, zoveel moeilijker is het niet geworden. En als je blijft zoeken naar dingen, vind je het toch wel. Weet je wat ze eigenlijk verboden zouden moeten maken? Altijd maar dat gezeik en ge-etter op bepaalde drugs. En als antwoord uiteindelijk op je stelling: de verkoop gaat volop door en is nog net zoals voor het verbod in ging. Neem gewoon andere als het je smaak niet is of als je het niet aan kan. . ZO MOEILIJK HOEFT HET ALLEMAAL NIET TE ZIJN, MENSEN!!"