Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat van die fles limonade klinkt goed, wel te goed... zit er geen addertje onder het gras?.. Is het iemand hier wel eens gelukt?"
"Sinds paar dagen gebruik ik het antidepressiva Paroxetin. Ik heb laatst wat leuks ontdekt; Paroxetin zorgt voor betere afgifte van serotonine in alle delen van de hersenen, ik slikte 50mg 5-htp vanaf de eerste dag dat ik Paroxetin gebruikte. Na 30-45 minuten begon ik een effect te krijgen dat vergelijkbaar is met die van XTC. Natuurlijk ging ik muziek luisteren tijdens dat gevoel en dansen . Dit was natuurlijk te goed om waar te zijn, dus ging ik maar even op het web zoeken naar documentatie over het gebruik van antidepressiva i.c.m. 5-HTP. Deze combinatie wordt afgeraden, omdat het mogelijk[theoretisch gezien] zou kunnen leiden tot het serotonine-syndroom. Zijn er hier mensen die wat meer weten over deze combinatie, of hun ervaringen wil delen?"
"(licht)blauwe driehoek mitsu... keihard gedrukt brokkelt moeilijk af 160mg+ per pil.. Volgens mij zit er meer dan MDMA alleen in, deze pillen gaven ook veel energie...pep?.."
"Oom Klaas zei: SperSIZEboon zei: te vaag bestaat niet als je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel Klik om te vergroten... Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag. Klik om te vergroten... De laatste keer dat ik XTC had gebruikt, deed ik dat in mijn eentje. Ik had er eerst eentje achterover gedrukt, vervolgens toen het effect begon, gooide ik er nog 3 achteraan (90mg p.s.). Ik begon ruis te zien, zag m'n poes die er niet was de hele tijd rondrennen, zag vreemde gedaantes in het donker, werd ubergeil maar kon geen stijve krijgen, kreeg ademnood/kon moeilijk ademen...Frisse lucht hielp een klein beetje, maar ik raakte weer snel gestressed..De muziek klonk niet zoals het hoorde te klinken.. De trip duurde van 22.00 tot 08.00, om 8u was het nog niet helemaal afgelopen.. Besloot om te gaan slapen, ik hoorde de hele tijd superhard hoog gepiep.. Ik werd na 2 uurtjes wakker, moest pissen. Na het plassen, deed ik één stap achteruit.. Viel vervolgens volop mn rug, ik voelde niet dat ik aan het vallen was.. pas nadat ik de grond had geraakt keek ik om me heen en besefde dat ik was gevallen. Ging weer slapen, werd paar uurtjes later wakker, nog steeds gepiep.. De dag erop voelde ik het nog steeds vaagjes..."
"Ik heb afgelopen donderdag 4 pillen genomen om 1 uur 's nachts, eerste anderhalf na 1 uur nog een halfje erbij... en de rest na 3 uur.. ging door tot 8 uur snachts.. de trip was in het begin lekker, voelde me supergeil.. Begon hallucinaties te krijgen, niet leuke maar ook niet supereng, maar na een tijdje begin je gewoon de vermoeidheid te voelen, je lichaam wilt niet meer door. Ik kreeg na de trip heel erg last van gepiep in mijn oren, halverwege het slapen stond ik op om te gaan plassen. Na het plassen deed ik 1 stap achteruit, struikelde over de drempel en kwam volop mn rug neer op het beton. Ik had het pas een paar seconden later door. Dus: MDMA leuk, maar wel met mate..."
"Petrovic zei: Ik zou eerder 5-htp nemen omdat dit gelijk wordt omgezet in serotonine. L-tryptofaan wordt eerst omgezet in 5-htp en dan pas in serotonine. 5-htp is dus effectiefer. Daarnaast kan je ook Rhodiola extract kopen. Dit verbeterd namelijk het transsport van 5-htp naar de hersenen. Klik om te vergroten... Bovendien is er meer concurrentie als je L-tryptofaan neemt, want het enzym dat L-tryptofaan omzet tot 5-HTP heeft ook een functie bij het omzetten van andere aminozuren. Als gevolg kan dit hebben dat er bv. een hele kleine hoeveelheid 5-htp wordt gecreëerd. Uit onderzoek is ook gebleken dat rhodiola en vit b6 etc. niet echt veel invloed hebben op transport, er wordt altijd 1 à 2% opgenomen door de hersenen. Ook zijn extra's zoals rhodiola en b6 vaak bij de meeste 5-htp supplementen inbegrepen. Dus gewoon lekker 5-htp, max 200mg per dag en niet langer dan een jaar(onderzoeken tonen aan dat er dan geen gevaar is voro ser.syn. etc.). Niet i.c.m. anti-depressiva etc. raadpleeg een arts ps. vergeet ook niet je andere vitamientjes in te nemen en een gezonde levensstijl te lijden."
"Sinds een aantal jaren wordt er schema-therapie toegepast bij borderline patiënten. In 3 jaar herstelt meer dan 50% volledig en de rest verbeterd aanzienlijk. Dus het is redelijk behandelbaar en bovendien worden de verschijnselen rond het 40e levensjaar veel minder. Het kan in verschillende vormen en formaten voorkomen meestal komt het tot uiting vanaf het 16e levensjaar en wordt 4 tot 5 keer meer vastgesteld bij vrouwen dan bij mannen. Borderline sucks, I know. Maar ik hoop dat deze gegevens je meer moed geven.. Mijn tip is: Probeer de persoon zoveel mogelijk te begrijpen."
"Re: Wat zijn goeie GHB drankjes? AA drink..."
"Hier kan ook sprake zijn van het serotonine-syndroom, want zoals jij het beschrijft lijkt het hier erg op... Bezoek eens een arts..."
"2 jaar relatie, 1 jaar samengewoond.. uit sinds 3 maanden.... Single again"