Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat nu ?

Wat nu ?

42 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#1
@AT - Dat is ook een manier maar...

Je moet gewoon eerlijk wezen... De manier waarop het gaat kan niet, zeg gewoon tegen haar dat het beter is als jullie elkaar niet meer spreken. Als ze zegt van waarom dit dat, zeg je je kiest niet voor mij..klaar.. En als ze zegt ja maar ik kies wel voor jou blabla...zeg je dat doe je niet, en wanneer je moedig genoeg bent om dat te doen hoor ik wel van je..finito... Als ze het bij die jongen doet, flikt ze het ook bij jou wanneer jullie wat hebben.... Fok haar.
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#2
dzN zei:
- Denkt ze nog aan mij ?

- Komt ze terug? ( zeker als die gast weer de oude word )

- Als ze mij dan toch liever zag: wrm koos ze dan niet voor mij ?

ppffff.. Graag jullie raad/mening!

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Mijn gedachte:
1. Ja, vast wel.
2. Uiteindelijk wel, die gast kan moeilijk zijn karakter en persoonlijkheid veranderen.
3. Omdat ze die gast gewend is, en daardoor heeft ze moeite hem te verlaten.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doktor zei:
dzN zei:
- Denkt ze nog aan mij ?

- Komt ze terug? ( zeker als die gast weer de oude word )

- Als ze mij dan toch liever zag: wrm koos ze dan niet voor mij ?

ppffff.. Graag jullie raad/mening!

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Mijn gedachte:
1. Ja, vast wel.
2. Uiteindelijk wel, die gast kan moeilijk zijn karakter en persoonlijkheid veranderen.
3. Omdat ze die gast gewend is, en daardoor heeft ze moeite hem te verlaten.
Klik om te vergroten...

Heej dokter. Bedankt, dit waren zowat de antwooorden die ik zocht!

Normaal zou ik ook denken dat ze zou terug komen, maar ik heb ruzie met haar gemaakt hé..

Dus daarom twijfel ik.

Nou nog 1 vraagje voor jou. Wat zou jij in mijn plaats doen als ze terug komt?
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#4
dzN zei:
Doktor zei:
dzN zei:
- Denkt ze nog aan mij ?

- Komt ze terug? ( zeker als die gast weer de oude word )

- Als ze mij dan toch liever zag: wrm koos ze dan niet voor mij ?

ppffff.. Graag jullie raad/mening!

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Mijn gedachte:
1. Ja, vast wel.
2. Uiteindelijk wel, die gast kan moeilijk zijn karakter en persoonlijkheid veranderen.
3. Omdat ze die gast gewend is, en daardoor heeft ze moeite hem te verlaten.
Klik om te vergroten...

Heej dokter. Bedankt, dit waren zowat de antwooorden die ik zocht!

Normaal zou ik ook denken dat ze zou terug komen, maar ik heb ruzie met haar gemaakt hé..

Dus daarom twijfel ik.

Nou nog 1 vraagje voor jou. Wat zou jij in mijn plaats doen als ze terug komt?
Klik om te vergroten...

hahah.. ok, dat maakt niks uit ze komt wel wanneer ze ECHT genoeg heeft van hem..

Ten eerste zou ik een gesprek aangaan om er zeker van te zijn dat ze alle contact met die gast verbreekt, dus dat het echt UIT is... daarna een gesprek aangaan van lieverd ok dit dat mara hoe kan ik er zeker van zijn dat jij hetzelfde niet bij mij doet? En dan haar laten beloven dat als ze ooit verliefd op een ander wordt ze het meteen zegt etc. dat verhoogt je credibility.. en dan proberen een relatie aan te gaan hè... :hearteyes:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bent zeker dat ze terug komt ? :grin: ja, ze was al hem beu op het eind van hun relatie. En nu zitten ze in de ardennen :wink:

Al men vrienden zeggen dat ik ze niet moet terug pakken, want dan kom ik zwak over.

Maar wat je zegt lijkt zeer goed!

Alles lijkt nu wat duidelijker!

Bedaaankt ! :wink:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik niet snap is dat je eerst geen gevoelens voor haar had, en nu enorm veel moeite hebt om zonder haar verder te kunnen. Obviously she's not worthy of your time. Zoek afleiding, misschien een nieuwe relatie? Niet om haar jaloers te maken, maar om het hoofdstuk af te sluiten. Move on.

You can do it.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, anders stel je mij eens voor aan haar.
Ik weet wel te handelen met zulke vrouwen :)



:hearteyes: :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Stop gewoon 25000 lsd zegels in haar poesje
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lastige situatie. Twee mannen, een vrouw! :(
Succes ermee, en hou je koppie boven water want alles komt goed
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Wat ik niet snap is dat je eerst geen gevoelens voor haar had, en nu enorm veel moeite hebt om zonder haar verder te kunnen. Obviously she's not worthy of your time. Zoek afleiding, misschien een nieuwe relatie? Niet om haar jaloers te maken, maar om het hoofdstuk af te sluiten. Move on.

You can do it.
Klik om te vergroten...


Ik zat elke dag met haar op msn, we vertelde elkaar alles :) , kende haar dan ook al zo'n 3 jaar.

en je beseft pas wat iemand betekend voor jou , als je het kwijt bent. ( vind ik )
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
dzN zei:
Solidius zei:
Wat ik niet snap is dat je eerst geen gevoelens voor haar had, en nu enorm veel moeite hebt om zonder haar verder te kunnen. Obviously she's not worthy of your time. Zoek afleiding, misschien een nieuwe relatie? Niet om haar jaloers te maken, maar om het hoofdstuk af te sluiten. Move on.

You can do it.
Klik om te vergroten...


Ik zat elke dag met haar op msn, we vertelde elkaar alles :) , kende haar dan ook al zo'n 3 jaar.

en je beseft pas wat iemand betekend voor jou , als je het kwijt bent. ( vind ik )
Klik om te vergroten...
Je kunt toch ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om blijven gaan?
Omdat je nu 'meer' hebt gehad met haar voelt het aan als verlies?
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
dzN zei:
Solidius zei:
Wat ik niet snap is dat je eerst geen gevoelens voor haar had, en nu enorm veel moeite hebt om zonder haar verder te kunnen. Obviously she's not worthy of your time. Zoek afleiding, misschien een nieuwe relatie? Niet om haar jaloers te maken, maar om het hoofdstuk af te sluiten. Move on.

You can do it.
Klik om te vergroten...


Ik zat elke dag met haar op msn, we vertelde elkaar alles :) , kende haar dan ook al zo'n 3 jaar.

en je beseft pas wat iemand betekend voor jou , als je het kwijt bent. ( vind ik )
Klik om te vergroten...
Je kunt toch ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om blijven gaan?
Omdat je nu 'meer' hebt gehad met haar voelt het aan als verlies?
Klik om te vergroten...

Dit hebben we geprobeert. Maar zo ik hier boven vermeld heb, zei ze dat ze me niet kon missen, als ze me zag wou ze me kussen. Daarom zei ze: We kunnen elkaar een tijdje niet zien.

Haar vriend heeft mij verwijderd vn haar msn. En ik ga haar geen sms sturen als ze nog in de ardennen zit alleen met haar vriend..

Ja het voelt meer aan als een verlies, omdat ik meer met haar heb gehad, ik heb gevoelens voor haar...Ik mis haar als luisterend oor, maar ook haar liefde.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
dzN zei:
Dit hebben we geprobeert. Maar zo ik hier boven vermeld heb, zei ze dat ze me niet kon missen, als ze me zag wou ze me kussen. Daarom zei ze: We kunnen elkaar een tijdje niet zien.

Haar vriend heeft mij verwijderd vn haar msn. En ik ga haar geen sms sturen als ze nog in de ardennen zit alleen met haar vriend..

Ja het voelt meer aan als een verlies, omdat ik meer met haar heb gehad, ik heb gevoelens voor haar...Ik mis haar als luisterend oor, maar ook haar liefde.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk, maar besef wel dat het op deze manier ook niet door kan gaan. Ze kwetst je op emotioneel gebied door met die andere gozert het bed te delen / een relatie te hebben, en als ze van nature al polygamistisch is kun je er misschien beter een punt achter zetten, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Tenzij je er totaal geen probleem mee hebt dat ze van 'twee walletjes' wil eten, maar je berichen duiden daar niet op.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#14
Solidius zei:
dzN zei:
Dit hebben we geprobeert. Maar zo ik hier boven vermeld heb, zei ze dat ze me niet kon missen, als ze me zag wou ze me kussen. Daarom zei ze: We kunnen elkaar een tijdje niet zien.

Haar vriend heeft mij verwijderd vn haar msn. En ik ga haar geen sms sturen als ze nog in de ardennen zit alleen met haar vriend..

Ja het voelt meer aan als een verlies, omdat ik meer met haar heb gehad, ik heb gevoelens voor haar...Ik mis haar als luisterend oor, maar ook haar liefde.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk, maar besef wel dat het op deze manier ook niet door kan gaan. Ze kwetst je op emotioneel gebied door met die andere gozert het bed te delen / een relatie te hebben, en als ze van nature al polygamistisch is kun je er misschien beter een punt achter zetten, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Tenzij je er totaal geen probleem mee hebt dat ze van 'twee walletjes' wil eten, maar je berichen duiden daar niet op.
Klik om te vergroten...

Daar geef ik je gelijk Solidius. Als ze het 1 x doet zal ze het nog doen.

Maar :
...daarna een gesprek aangaan van lieverd ok dit dat maar hoe kan ik er zeker van zijn dat jij hetzelfde niet bij mij doet? En dan haar laten beloven dat als ze ooit verliefd op een ander wordt ze het meteen zegt etc. dat verhoogt je credibility.. en dan proberen een relatie aan te gaan hè... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar zie ik ook mogelijkheid in.

Ik heb nog wel wat tijd voor er over na te denken. Maar dit meisje heeft zoveel voor mij betekend, en ze heeft me gekwets. Maar ze heeft het het er waarschijnlijk ook wel beetje moeilijk mee...

Wie zegt trouwens dat ze nog terug komt?! Is niet zeker hé ... Nou ja! Wie weet leer ik ondertussen geen nieuwe meid kennen :).
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit soort meiden moet je gewoon van afblijven, of gevoelens wegdenken en erop los geilpompen. Jammer voor ze, maar dit soort valt gewoon niet te redden.
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Dit soort meiden moet je gewoon van afblijven, of gevoelens wegdenken en erop los geilpompen. Jammer voor ze, maar dit soort valt gewoon niet te redden.
Klik om te vergroten...

geilpompen?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, hun visbak spoelen met zaad.
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindgamer zei:
Ja, hun visbak spoelen met zaad.
Klik om te vergroten...

rrright, was dat een poging tot grappig zijn, of gewoon een infantiel karakter dat naar boven komt?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, ik heb last van een diepgewortelde haat voor vrouwen i think..

Nee, hoor. Alle vrouwen zijn schatjes, net als dat alle mannen schatjes zijn :)

En dat was geen humor, maar gewoon de waarheid.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Wat je ook kunt doen, is die gast aan de spuit krijgen. Dan is die binnen een jaartje of dood of aan het afkicken, en ben je van hem af :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

niet zo grappig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."