#1
Nou eerste sos vrije weekend is een feit. Gewoon thuis gebleven met vriendin en fris gedronken ipv bier . Mis er niet zo veel aan, kan hier wel aan wennen. En zoals hierboven ook wordt gezegd, 1/2 x in de maand drinken en sos is beter voor gezondheid en je geniet er ook meer van