Zelf al heel lang eigenaar en fan van de Böse QCâs 35, maar het is wel een âgeluidsprofielâ wat je moet liggen.
Spijtig met de Lockdown dat ik nix fisiek kan testen in de winkel.Zelf al heel lang eigenaar en fan van de Böse QCâs 35, maar het is wel een âgeluidsprofielâ wat je moet liggen.
www.bax-shop.nl
Idd ik wil een over ear, geen on ear (doet snel pijn een men oorschelpen.ik weet niets van bluetooth hoofdtelefoons..
maar je wil wel een open of half open versie als ik het zo hoor..
rustiger voor de oren.. ze krijgen minder klappen te verduren.
beter voor langdurig gebruik.
![]()
Beyerdynamic DT 880 Pro 250 Ohm
De DT880 Pro 250 is een bijzonder comfortabele referentiehoofdtelefoon. Met een frequentierespons van 5 - 35000 Hz en een impedantie van 250 ohm ideaal voor studiowerk, zoals mixage en mastering.www.bax-shop.nl
of
Ik gebruik de Sony WH1000XM3. Nu voor 189 bij de mediamarkt. Is volgens veel sites een van de beste. Zeker voor deze prijs.
![]()
Sony WH-1000XM3 review
What Hi-Fi? Awards 2020 winner. Analogue amplification ups the ante for these wireless noise-cancelling headphoneswww.whathifi.com
![]()
SONY WH-1000XM3 Zwart kopen? | MediaMarkt
Bestel de SONY WH-1000XM3 Zwart nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te vwww.mediamarkt.nl
Dicht?zijn wel allebei dicht.
Ja snap het het concept open of dicht ook niet echt ? Kan je hier wat meer info over geven aub.zijn wel allebei dicht.
Thx man , apprecieer je hulp đLMGTFY
en er is ook nog semi-open.. ertussen in dus
Wat is het verschil tussen een open en gesloten koptelefoon? - Coolblue - alles voor een glimlach
Op deze pagina lees je wat het verschil is tussen een open en gesloten klankkast bij koptelefoons.www.coolblue.nl
Thx voor de reply's.Ik gebruik de Sony WH1000XM3. Nu voor 189 bij de mediamarkt. Is volgens veel sites een van de beste. Zeker voor deze prijs.
![]()
Sony WH-1000XM3 review
What Hi-Fi? Awards 2020 winner. Analogue amplification ups the ante for these wireless noise-cancelling headphoneswww.whathifi.com
![]()
SONY WH-1000XM3 Zwart kopen? | MediaMarkt
Bestel de SONY WH-1000XM3 Zwart nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te vwww.mediamarkt.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."