Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iedereen is anders, dus neem nog maar een dag extra als wat beschreven staat."
"Op dit moment spreek ik wel uit eigen ervaring, maar als ik een lijn ketamine leg van de afmetingen die jij zojuist benoemde kan ik beter gelijk de ambulance bellen. Het kan zo zijn dat de kwaliteit niet 'helemaal in orde' is natuurlijk waardoor zo een grote hoeveelheid benodigd was of was de 'hoogte' van de lijn dermate laag dat het alsnog niet heel veel was? Maar dat even terzijde. Bobsacamano heeft de verschillende 'niveau's' hier duidelijk in woorden gezet. Niveau 1 is vooral heel relaxt en ontspannend que effect. Je voelt dat je een stof in je lijf hebt maar je waarneming en zintuigen veranderen niet veel. Je gedachtes worden wat trager. Het gevoel kan je bekruipen dat je aan helemaal niks denkt dit kan erg lekker zijn. Niveau 2 heeft voor mij een hele lichamelijke uitwerking. Ik voel me een soort robot en een beetje houterig in mijn beweging. Als ik mijn armen omhoog steek blijven die hangen zonder enige moeite, sterker nog je vergeet gewoon stomweg dat je ze omhoog hebt gestoken en ze blijven gewoon hangen. Ook beginnen mijn gedachten wat rare sprongetjes te maken. Je neemt je wereld ook anders waar. Je diepte gevoel klopt niet helemaal je zit een beetje in een droomwereld en voor mij worden ruimtes altijd ineens een stuk groter. (dus heb je een kleine kamer en heb je er genoeg van neem een lijn keta :P) Als ik in deze staat met iemand bel dan ben ik voor mijn gevoel bij diegene of diegene is bij mij. De tijd lijkt stil te staan. Als je steeds maar een heel klein beetje bijneemt niet genoeg om je naar het volgende niveau te tillen maar wat je op Niveau 2 houd kan het lijken alsof je hier al dagen mee bezig bent. Je bent behoorlijk vergeetachtig maar kan ook nog prima een gesprek voeren. De gesprekken worden vaak wel een beetje raar. Mensen kunnen uit het niks totaal ongerelateerde dingen roepen. Erg hilarisch. Niveau 3 Nu begint het een beetje weird te worden. Ik denk aan de ene kant aan helemaal niks aan de andere kant aan heel veel, als ik mijn ogen dicht heb hallucineer ik in vooral geometrische patronen, deze patronen kan ik ook sturen. Ik heb ook erg weinig grip op mijn lijf liggen is het fijnst. Muziek luisteren is chill maar ik vind drukke muziek super kut op dit moment. Niveau 4 is de K-Hole, dit betekend niet zoals veel mensen denken out gaan van een hoge hoeveelheid Keta en je als je bij komt niks meer herinneren, dit is namelijk gewoon een narcose/overdosis. De K-Hole is een stadium vlak voor die totale narcose je krijgt een out of body experience je kan je lijf niet meer bewegen en schiet voor je gevoel de kosmos in. Mijn gedachten werden exponentieel groter en mijn brein leek oneindig. Dit heb ik 1 keer meegemaakt en was voor mij een hele belangrijke ervaring in mijn leven en vooral een hele positieve. Klik om te vergroten..."
"Koffiemolen of een grinder geschikt voor poeders."
"Het is inderdaad een koosnaampje voor de combinatie die jij net noemt, maar het effect van deze combo is ook heel erg anders dan alleen coke. Mocht het gewoon hebben aangevoeld als hele goede coke, dan neem ik aan dat het of hele goede coke was of versneden met een andere upper. Ik heb bijvoorbeeld laatst uit een batch mogen proberen wat versneden was met HEX en dit zal een onervaren gebruiker zeker laten denken dat het zeer goede coke was, omdat het 'oppepende en zelfverzekerde' effect vele malen groter was. Echter is dit soort combinatie gebruik sterk af te raden door de extra schade aan het lichaam. Ik zou als ik jou was het laten testen. Mocht het wel met een downer zijn versneden kan alcohol heel gevaarlijk zijn en een andere upper is ook niet wenselijk i.v.m. de gezondheid."
"daniel1313 zei: Euhm ja dat wel. Het verschil met toen en nu is dat ik toen een vast aantal uur in de week aan het werk was, en nu op oproepbasis werk. Maak nu een stuk minder uren waardoor ik ook wat meer thuis ben. Zou het kunnen dat structuur een belangrijke rol speelt? Klik om te vergroten... Dit zou inderdaad invloed hebben kunnen gehad tot. Ook kan het in die zin een fase zijn. Als ik bijvoorbeeld naar mijn levenstijl van de afgelopen jaren kijk zit daar ook een significant verschil in. Waarbij ik vroeger 5x per week in de kroeg te vinden was, is dat op dit moment maar 1x per 2 weken. Het verschil tussen ons daarin is denk ik dat ik er zelf voor kies en het bij jou meer lijkt dat je wel graag wilt maar de lusteloosheid de overhand heeft."
"Beste, Ik moet helaas binnenkort een operatie aan mijn neus ondergaan ( niet door drugsgebruik ), maar ik heb nog een x aantal gram cocaine van behoorlijk hoge zuiverheid liggen. Het is zonde om dit weg te gooien, maar zal de kwaliteit nog achteruit gaan als deze een maand of twee in de kast blijft liggen. Ik heb het op dit moment in een packie zitten en die weer in een hersluitbaar zakje. Weet iemand hier iets van of eventueel nog tips?"
"carlala zei: deze pagina had ik inderdaad ook gevonden, maar daar staat niet hoeveel je nodig hebt voor een hele cake. 3 gram lijkt mij weinig voor een hele cake aangezien mijn vriend met 1 gram 2 muffins maakt. Anders is het te licht voor hem. Klik om te vergroten... Hier geef je al een beetje zelf antwoord op de vraag. Het is er lastig voor ons om in te schatten wat de tolerantie van hem is, hoeveel hij wilt eten per sessie en hoe stoned hij wilt worden. Ik zou zeggen probeer het uit. Begin met iets minder ( meer eten kan altijd, minder niet ). en probeer zo de goldilock zone voor hem te vinden."
"Zo blijkt maar weer dat ieder mens anders op bepaalde middelen reageert. Ik ben juist razend positief over dit goedje ( op de smaak na )."
"joetsie zei: Weet jij nog een adres? of mag dat niet? Klik om te vergroten... Dit mag inderdaad niet. Lees de huisregels nog een keer goed door, voordat je misschien wel onbedoeld een ban krijgt."
"Laat die clonazolam maar voor wat het is. Probeer je lichaam op een normale manier moe te krijgen ( sporten, geen beeldschermen meer een uur voor dat je wilt gaan slapen etc ) inplaats van het op de chemische manier te proberen. mocht je dit advies negeren kan ik je vertellen dan staat je nog een hoop ellende te wachten."