Bedankt voor alle tips en de moeite die jullie nemen om mij van informatie te voorzien!
Voor mij is het gekke dat ik geen cravings heb naar de pillen of naar wiet. Het enige dat ik ervaar is die extreme vermoeidheid.
Ik zou inderdaad wat meer kunnen gaan sporten, dat ga ik dus vanaf morgen ook maar doen.
Maar wederom terugkerend naar de vraag: ervoeren jullie die vermoeidheid ook?
Ja , ik ervaar die overdreve moeheid zelf in men taper, dus ja dat is normaal , en duurt nog enkele weken.
Probeer zo min mogelijk kofie en energie drank/boosters te nemen , dat gaat even werken en krijg je dubbel zo hard een dip.
Wat bvb wel kan werken voor jouw , is een keto dieet gaan volgen. Door de extreem lage carbs en hoge proteine en hoge vetten , ga je minder vermoeid zijn.
Voor mij is dit geen optie aangezien ik niet verzadigd geraak zonder koolhydraten te eten , wat uitslaat in constant chagrijnig zond lopen.
Edit.
Zoals je al aangeeft en terug meer gaat sporten , ga je meer endorfine aanmaken.
Wat een natuurlijke rush/boost geeft en de moeheid ook voor een stuk weghaalt.
Maar , heb geduld en paniekeer niet , maar je zal echt nog wel 4 tot ... weken last hebben van de "afkick".