Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Citrulline heeft geen effect incombinatie met 4mmc. Zou je beter oral jelly kunnen nemen. Let op: combineren van middelen niet aan te raden. Deze combo is belastend op het hart."
"Arrie zei: Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen? Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen? Alvast bedankt voor de reactie Klik om te vergroten... En hoe was het?"
"Gebruik jij liever speed of 3mmc en waarom? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening en/of ervaring."
"inner_search zei: Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk. In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde. Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte... Maar het is een drugforum. Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.) En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.) Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen. En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746 Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd ! . Klik om te vergroten... Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkort"
"Manu76 zei: Ik zelf neem gewoon mijn water uit de kraan (ik heb wel een anti kalk filter trouwens) dan mix ik die met voeding vanaf dag 12 ongeveer. Eerste weken drinkt plantje ook zeer weinig. Zorg dat het niet kurkdroog wordt, maar ook niet teveel water geven. En mixed water geef ik vervolgens na meting een waarde pH+ of pH- om rond PH 6 te komen. Ik kijk niet naar de Ec moet ik bekennen. Voor autoflowers wordt over het algemeen aangeraden ze direct in de grote pot te doen. Herpotten vraagt veel energie voor ze en belemmert de groei in principe. Succes en doe maar een 2de zaadje erbij in eigen pot, het is nu beste tijd van het jaar toch? Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht. Inderdaad las Ik dat het beter is om gelijk in de definitieve pot te kweken om stress te voorkomen. Zag wel dat de meningen hier over verdeeld zijn. Ik ga niet te lang wachten met de zaailing in de grotere pot doen dan moet het wel goedkomen."
"Beste kwekers, Dit is mijn eerste kweekje buiten, 1 autoflower hybride zaadje laten ontkiemen in een koffie filter. Gelukt! Nu in een klein potje met kokos/potgrond in de vensterbank. Hier laat ik hem een weekje in staan. Daarna voorzichtig overpotten op plagron lightmix met perliet in een 18L pot. Ik gebruik de terra lijn van plagron, grow & bloom als voeding. Hieronder een schema hoe ik het voeden ga aanpakken. Ik heb besloten om de ongeveer de helft van de voeding te geven die op de gebruiksaanwijzing van plagron staat omdat het om een auto flower gaat. Het schema is een schatting en ik pas dit aan indien nodig. De PH en EC waarden van het voedingswater wil ik controleren. Ik wil mikken op een ph van 6-6.5. Ik heb Ph- en ph+ aangeschaft om het water op het juiste niveau te krijgen. Groei periode: Voeding per liter Week 1 in lightmix: Nog geen voeding, lightmix is volgens plagron voor een week voorbemest Week 2: 2ML grow Week 3: 2ML grow Week 4: 2ML grow Bloei periode voeding per liter Week 5 2.5ML Bloom Week 6 2.5ML bloom Week 7 2.5ML bloom Week 8: 2ML bloom per liter Week 9: 3ML bloom per liter Week 10: 3ML bloom per liter Week 11-12: Oogst of Bekijken of ze nog langer moeten evt bloom bij voeden. Ik mik op de volgende Ec waarden per week. Week 1 en 2 1.1 Week 3 en 4 1.7 Week 5 tot 7 1.6 Week 8 1.8 Week.9 1.9 Week 10-12 2 Vragen: Ec waarde controleer ik van het voedingswater en regelmatig controle van het overtollige water dat onderuit de pot vloeit. Ik controleer dit door water van ph 6-6.5 in de pot te gieten tot er genoeg vloeistof opgevangen kan worden. Ec waarden zijn mij nog niet zo duidelijk, meet ik het voedingswater elke keer? Of alleen het opgevangen spul uit de pot, en dan als het te laag / hoog is meer of minder voeding gebruiken? Als ik 1 liter water met groei of bloei mix meng, en de PH is te laag of te hoog doe ik er ph+ of min bij? Heel erg bedankt. Groet, Doemaarlekker"
"Update: Gaat lekker met de autoflowers, heb een kasje gemaakt om ze droog te houden zodat de voeding er niet uitspoelt In de regen. Ook mooi voor in de bloei om toprot te voorkomen. Hopelijk is de kas groot genoeg voor twee volgroeide planten. Moet goed komen denk ik. Ik las overal dat je voor autoflowers de helft van de voeding aan moet houden. Gewoon maximaal voeding gegeven in overleg met plagron grow expert. Gaat prima. Plagron Grow. Straks basis bloom & green sensation bloom booster. Ook moest ik een behandeling met neemolie toepassen. Spint, bladmineer, bladluis geconstateerd. Werkt tot nu toe goed."
"Guapo Temudgin zei: Je meet hoeveel voedingstoffen in het water overblijven nadat het door je plant is geweest. Dan kan je zien of je te veel of te weinig voedingstoffen gebruikt. Te hoge waarde betekend dat je planten het niet opnemen dus geef je teveel. Te lage waarde betekend dat je te weinig voeding geeft. Check de Canna producten eens dan is voeding geven makkelijker dan je ooit had kunnen voorstellen. growguide: https://www.canna-uk.com/growguide Je kan hier makkelijk je eigen waardes in typen voor wat voor jou van toepassing is. De EC waarde kun je verlagen door extra water toe te voegen. EC meter is wel handig om dan te hebben. Alhoewel je snel door zal krijgen dat als je exact doet wat die guide zegt het ook tussen de marge blijft. Ph waarde is heel simpel als je het water altijd uit dezelfde kraan haalt. Dan kun je namelijk dat ph gehalte meten (ph7 is gemiddeld) en steeds klein beetje ph- in het water doen tot je op PH6 uit komt. Moet je wel even onthouden hoeveel ml ph- je hebt gegeven, dan kun je dat mits je continu dezelfde hoeveelheid maakt steeds standaard toevoegen. Voorbeeld setup Canna coca: (Zak kokos) -fles canna coco a (voeding) -fles canna coco b (voeding) (waarom A en B? Ze kunnen de voedingstoffen niet samenvoegen omdat bepaalde voedingstoffen niet gemixt kunnen worden dus als je water maakt eerst altijd A daarna de rest van de vloeistoffen en aan het einde pas B) -Canna coco rhizotonic (Dit zorgt voor goede wortels waardoor de plant niet zo snel ziek wordt en stimuleert de groei van de rest van de plant) -canna coco Cannazym (Dit zorgt ervoor dat alles wat sterft zoals wortels omgezet worden in opneembare voeding) -Canna coco Boost (Dit zorgt er voor dat de plan zijn metabolisme drastisch verbeterd waardoor je dus minder voeding hoeft te geven) -Canna coco PK (Dit geef je maar 1 week in de groei en stimuleert de groei van de wiettoppen drastisch mits op de juiste moment gegeven) Dit is de schema specifiek voor Canna Coco als je in 1 keer 30 liter maakt.: Bekijk bijlage 61031 Dus 30liter water in een watervat of speciekuip. Canna A toevoegen overige vloeistoffen toevoegen Canna B toevoegen ph- toevoegen EC meten -EC te laag? Meer coca A of B toevoegen -EC te hoog? Meer water toevoegen Elke plant heeft ongeveer 750/1000ml per dag nodig. Beste is dan 2 keer per dag water geven. 1 uur nadat ze wakker zijn geworden en 1 uur voordat ze gaan slapen. Klik om te vergroten... Hey bedankt voor je reactie, inmiddels staat er een autoflower van 140cm in mijn tuin. De plant doet het perfect. Ik meet alleen de Ec waarde van het voedingswater. Ec meten door een monster te nemen van de aarde is mij toch te omslachtig. De Ec meten van de 'runoff' is nooit accuraat (aldus grow expert van plagron) Ik voed vanaf het begin maximaal bij en daar doet ze het goed op ondanks de verhalen dat een autoflower de helft van de voeding zou moeten krijgen. Ben tot nu toe erg tevreden over de plagron terra lijn. Ik gebruik alleen grow & bloom + green sensation nu voor de bloei. Met water geven kijk ik nu gewoon hoe droog de bovenkant er uit ziet / voelt, ook kijk ik hoe zwaar te pot voelt. Werkt perfect. Zal de canna producten eens bekijken!"
"Hoi, Graag ook een DM hier!"
"Beste mensen, Ik vroeg mij het volgende af: mijn dealer heeft ook vloeibare ketamine dit zijn buisjes van 5 ml (Mg per ml weet ik niet dit zou ik even moeten vragen) ik wil graag een neus spray flesje vullen met deze vloeistof. Is dit geschikt? Of is het beter om gewoon 2 gram ketamine op te lossen in 10ml gedistilleerd water en dit in het flesje te doen? Ik zie graag jullie reacties tegemoet, alvast bedankt."