Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine ampullen geschikt voor neus spray flesje?

Ketamine ampullen geschikt voor neus spray flesje?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik vroeg mij het volgende af: mijn dealer heeft ook vloeibare ketamine dit zijn buisjes van 5 ml (Mg per ml weet ik niet dit zou ik even moeten vragen) ik wil graag een neus spray flesje vullen met deze vloeistof. Is dit geschikt?

Of is het beter om gewoon 2 gram ketamine op te lossen in 10ml gedistilleerd water en dit in het flesje te doen?

Ik zie graag jullie reacties tegemoet, alvast bedankt.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeer verdacht als je het aan mij vraagt. Waarom zou je de moeite doen om ketamine in buisjes te steken als het in poedervorm makkelijker te gebruiken is?

Zou vloeibaar sowieso alleen vertrouwen als het in een origineel flesje zit van de apotheek of het ziekenhuis. Kan je gelijk aflezen hoe sterk het is en mogelijk ook spuiten als je ervaring hebt.

Als het aan mij ligt plug je ketamine voor de beste ervaring. Geen vieze drip en je hebt minder nodig voor hetzelfde effect. Dit komt omdat je endeldarm de vloeibare ketamine direct opneemt in het bloed.

Veel succes.
Q
QuaerereLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doemaarlekker zei:
Beste mensen,

Ik vroeg mij het volgende af: mijn dealer heeft ook vloeibare ketamine dit zijn buisjes van 5 ml (Mg per ml weet ik niet dit zou ik even moeten vragen) ik wil graag een neus spray flesje vullen met deze vloeistof. Is dit geschikt?

Of is het beter om gewoon 2 gram ketamine op te lossen in 10ml gedistilleerd water en dit in het flesje te doen?

Ik zie graag jullie reacties tegemoet, alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Hoi, waren dat officiële medicatie ampullen? en weet je of die gangbaar zijn “op straat”? Ofwel makkel8k te krijgen?
ik weet niet waar te zoeken maar ik zoek deze voor de behandeling van depressieve klachten en vind verschillende interviews van artsen die het zelf gebruikten om hun depressie het hoofd te bieden maar ik kan de genoemde injectievloeistof nergens vinden..
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Quaerere zei:
Hoi, waren dat officiële medicatie ampullen? en weet je of die gangbaar zijn “op straat”? Ofwel makkel8k te krijgen?
ik weet niet waar te zoeken maar ik zoek deze voor de behandeling van depressieve klachten en vind verschillende interviews van artsen die het zelf gebruikten om hun depressie het hoofd te bieden maar ik kan de genoemde injectievloeistof nergens vinden..
Klik om te vergroten...
Let op: vragen naar verkooppunten is niet toegestaan. Suggestief vragen waar te vinden dus ook niet.

:)
Q
QuaerereLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Let op: vragen naar verkooppunten is niet toegestaan. Suggestief vragen waar te vinden dus ook niet.

:)
Klik om te vergroten...
Oké, bedankt,
H
Hansvanteeuwen1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De doosjes ketamine in ampulverpakking gebruik ik al een aantal jaar en werken in mijn geval erg goed tegen depressie en angst ik kan ook meer stress hebben, het is natuurlijk geen wondermiddel dat niet. Maar het werkt het beste van wat ik ooit heb geprobeerd heb het via een apotheek gekregen als iemand geinteresseerd is stuur mij een persoonlijk bericht, wellicht kan er wat worden geregeld!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Doe mij maar een zeecontainer vol.

Joking van forumregel 1 wordt hier wel behoorlijk de grens van opgezocht.
Klik om te vergroten...
Naaaaaah dat opzoeken valt wel mee. Met een aanloopje dr overheen!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hansvanteeuwen1 zei:
De doosjes ketamine in ampulverpakking gebruik ik al een aantal jaar en werken in mijn geval erg goed tegen depressie en angst ik kan ook meer stress hebben, het is natuurlijk geen wondermiddel dat niet. Maar het werkt het beste van wat ik ooit heb geprobeerd heb het via een apotheek gekregen als iemand geinteresseerd is stuur mij een persoonlijk bericht, wellicht kan er wat worden geregeld!
Klik om te vergroten...
Doe mij 80liter ketamine met zaad.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
Doe mij 80liter ketamine met zaad.
Klik om te vergroten...
Doe mij maar een zeecontainer vol.

Joking van forumregel 1 wordt hier wel behoorlijk de grens van opgezocht.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Joking van forumregel 1 wordt hier wel behoorlijk de grens van opgezocht.
Klik om te vergroten...
Mevrouw Pløp zei:
Naaaaaah dat opzoeken valt wel mee. Met een aanloopje dr overheen!
Klik om te vergroten...
Soms is het inderdaad allemaal niet zo zwart-wit. Maar hier wordt naar mijn idee toch iets te makkelijk gewoon keta aangeboden…

Deze cabaretier krijgt een ban.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
Soms is het inderdaad allemaal niet zo zwart-wit. Maar hier wordt naar mijn idee toch iets te makkelijk gewoon keta aangeboden…

Deze cabaretier krijgt een ban.
Klik om te vergroten...
Ik vond hansje er de laaste tijd al zo slecht uit zien, blijkt die liters ketamine in zijn anus te spuiten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."