#1
Allemaal maar off topic, nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. ![:(]()
Of te weinig coke gesnoven. (S)Ik vind persoonlijk de combi van drank en coke niet lekker, maar dat kan ook zijn omdat ik toen IETS te ver in het glaasje had gekeken.
Ik zie het niet?Heb je bericht even verbeterd 😉
😇Ik zie het niet?
Gekotst?Ik vond het net iets te lekker. 🤷
Heeft me al een mooie BMW gekost.
En ik heb ze er express niet bijgezet in mijn reply 😝Ik heb de (s) weggehaald
Dan heb je te weinig coke gesnoven..Ik zie het niet?
Zie hierboven 😜Dan heb je te weinig coke gesnoven..
Zie hierboven 😜
Ik zou je er wel antwoord op willen geven, maar ik weet hier helaas niks van...Allemaal maar off topic, nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.![]()
Kan er ook totaal niks over vinden op het inter'etIk zou je er wel antwoord op willen geven, maar ik weet hier helaas niks van...
Ik heb de (s) weggehaaldIk zie het niet?
Ik denk dat je iemand moet hebben die er verstand van heeft, die zijn er hier niet veel volgensmij.. misschien dat @Dirkjan hier verstand van heeft? Ik heb geen idee hoor..Heb zo het gevoel dat degene die de informatie hebben, dit voor zichzelf houden zodat ze paar cent / gram RC coke aan normale prijzen verkopen 😔
Heb zo het gevoel dat degene die de informatie hebben, dit voor zichzelf houden zodat ze paar cent / gram RC coke aan normale prijzen verkopen 😔
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."