Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste paddo kweek

Eerste paddo kweek

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CrybabybLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi hoi,

ik heb sinds 11 dagen geleden een mc kennaii paddo kweekset. Nu is hij de laatste dagen echt super snel gegroeid alleen ben ik erg onzeker over wanneer het tijd zal zijn om te gaan oogsten.

ze groeien erg snel en ben bang net te laag te zijn en dat de sporen al los komen.

dit zijn mijn paddos nu na 11 dagen:
image.jpg

zijn ze al bijna klaar om te oogsten of moet ik zeker nog even wachten? Op de site waar ik ze vandaan heb staat dat het wel 20 tot 22 dagen kan duren tot ze geoost moeten worden. Maar denk dat ze dan al hun sporen hebben los gelaten.

ik hoop dat iemand mij kan helpen!

met vriendelijke groet,

Crybaby
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
holy shit. wat een massa zeg.

Ik oogst ze ongeveer zoals ze nu zijn. Misschien nog een halve dag wachten.
Je moet niet te veel op de dagen letten. Maar kijken hoe ze er uit zien. Als de vliesjes onder de hoedjes scheuren is het na mijn weten tijd voor oogst. En ik zie op de foto vliesjes breken dus.

Ik weet niet wat andere mensen doen, maar dat doe ik.
C
CrybabybLid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
holy shit. wat een massa zeg.

Ik oogst ze ongeveer zoals ze nu zijn. Misschien nog een halve dag wachten.
Je moet niet te veel op de dagen letten. Maar kijken hoe ze er uit zien. Als de vliesjes onder de hoedjes scheuren is het na mijn weten tijd voor oogst. En ik zie op de foto vliesjes breken dus.

Ik weet niet wat andere mensen doen, maar dat doe ik.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de reactie ! Ik heb gewoon de knoop door gehakt en de paddos geoogst! Nu nog in discussie met mezelf of ik ze vandaag nog ga gebruiken of niet (morgen lekker vrij).

Maar bedankt !!
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yup, die mogen asap eruit. Even de bak weer vullen met water, in de koelkast en 24 uur later het water afgieten. Dan heb je over 5 - 7 dagen weer zo'n oogst. Ik zou zeggen, proost!
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vliesjes is idd een goede indicator.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."