Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu nog niks maar later op de avond even 2 wietjointjes delen met nog iemand"
"Ik was vannacht naar Gui Boratto in Club Trouw. Was echt epic! Forumlid: Matheson stuurde een smsje naar me: Ik heb water nodig!! Yoo waar ben je?? Ik wou ook al bijna antwoorden op dat smsje van hem , maar toen zag ik hem dus voor me staan. Haha stond ik al dus de hele tijd achter hem te dansen. Hij zei tegen mij dat ie om zich heen had gekeken ,maar dat ie mij niet zag."
"Alcohol , Wiet,spacecake,Ritalin."
"Als je staat te dansen , omdat je een beetje te veel alcohol op hebt en je wordt uitgelachen door een oude vrouw. Dit heb ik nu echt met moeite getypt :P"
"Gewoon in m'n kledingkast in een t-shirt die ik niet draag."
"Bacardi razz + Sinas."
"Twee joints delen met nog iemand. Er zal vanavond / vannacht ook wel gla asje alcohol in gaan.Morgen lekker vrij altijd op maandag."
"Einstein zei: Niet verkeerd Veel plezier OT: Kratom, voel me lekker warm en erg relaxed. Lekker spul, maar wat te duur voor het milde effect. Klik om te vergroten... Thanks!"
"Niks gister toch maar xtc genomen en de mdma lekker thuis gelaten."
"Bewild zei: Dlaor zei: Niks gister toch maar xtc genomen en de mdma lekker thuis gelaten. Klik om te vergroten... En wa is het verschil dan :P? Klik om te vergroten... Ik was eerst van plan om de mdma mee te nemen , maar ja ik had ook nog xtc dus had ik dat gewoon maar ff meegenomen en bewaar ik de mdma voor een andere keer."