Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Akkabouz zei: Hallo allemaal. Ik gebruik af en toe drugs, meestal op een festival of feestje, dat is altijd met gezelschap. De laatste tijd gebruik ik vaker een avond/nachtje lekker thuis met muziek aan, en ik merk dat ik dat erg chill vind. Sommige vrienden van me vinden dat raar. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie reactie. Gebruiken jullie liever in gezelschap of liever alleen ? En waarom Klik om te vergroten... begin 2023 ben ik in aanraking gekomen met 3-cmc ofziets. Ik kan mee spreken wat Shikantaza heeft geantwoord. _shikantaza zei: Alleen thuis gebruiken was voor mij het begin van een hardnekkige verslaving aan coke+porno+masturberen. Pas er mee op. Klik om te vergroten... Ik dacht dat ik prima alleen kon wonen omdat ik altijd mezelf in men kamer opsluiten. dus voor mensen die dit ooit lezen. wees der effe bewust van. Hoe hard ik ook tegen drug gebruik was en waarvan ik dacht dat mensen alleen dood wouwen die drugs gebruikte. Plot twist. Viel heel hard tegen Wereld ging open op het moment. ik had alleen aan mijn ouders verteld wat dat deed. Voor de rest heb ik dat maar 1 keer laten vallen bij mijn vrienden. Ik denk dat mijn innerlijke kind of bewustheid meer boos is geweest op de momenten dat ik thuis alleen was en toch weer had gesnoven. Ik ga ook eerlijk zijn met mezelf dat ik zins dit jaar alleen maar onder invvloed was onder 4mpd. wat ge onder invloed kunt noemen. soms wouw ik gwn nog is die pijn in men neus en keel in plaats van het effect. Natuurlijk is iedereen anders op het reageren van alchohol of andere meuk. Als ik elke keer te veel heb gesnoven. (2 lijnen) dan wilk me altijd zelf helpen. of zelf verminken door weer een lijn te pakken. Nu zins deze maand heb ik eindelijk de stap gezet om gewoon terug naar buiten te gaan. Dus conclusie: ik gebruik liever alleen.En als int gezelschap is mogen de rest gebruiken en zal ik wel de arogante zak zijn dat denkt 'schamen jullie je niet'. Ik zou da nooit zeggen trouwens hoor Er zijn genoeg mensen die beter nuchter blijven als ze alleen zijn en sommige als ze bij vrienden zijn. zoals ik. Over en uit. Alles is positief bedoelt. Mijn bedoeling is om niemand te kwetsen."
"Halloo Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen 2fma en 4fma. Ik lees veel dat mensen 4fma met etc vergelijken? Wat zijn jullie goede/slechte ervaringen met 4fma?"
"Hallo Ik wil deze forum vragen of er mensen door gebruik van 3cmc opeen moeilijk kunnen slikken. Na een maand nuchter te zijn heb ik weet 3cmc geprobeerd. ik merk dat ik mij de 2de keer snuiven dat ik het moeilijk vind om water door te slikken. Het is niet dat ik nietmeer kan drinken maar ik merk dat het moeilijker gaat. voor de 3cmc gebruikers hebben jullie dit ook? Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik?"
"HappyMind zei: Hoe houd je je nek en hoofd? Doe je het naar achteren of juist je kin naar beneden of een beetje horizontaal? Klik om te vergroten... ik drink gewoon. mijn hoofd staat normaal (recht) ik zit op mijn bureaustoel. en als ik drink gaat men kin naar omhoog."
"ik lees dat 2cmc vergelijk baar is met 3cmc? Is het niet zo hoe hoger een getal in een RC hoe heftiger het effect? op wat baseren ze dan dat het vergelijkbaar is?"
"ik vond geen forum over '3,4-dmmc'. aangezien ik wel wek graag wil weten wat de ervaringen van andere mensen zijn. Ik ben zelf 3-cmc gebruiker en 2fma. Wil niet zo inpulsief zijn om dingens uit te proberen. Mensen die zelf deze drug '3.4dmmc' al heeft geprobeerd? wat zijn jullie ervaringen?"
"ikneemdrugs zei: Iemand ervaring met 3cec, ik heb 5gram besteld, het is redelijk goedkoop, en vind op internet er niet zoveel van terug. Word het gesnoven? Ik heb al 3cmc gedaan ma na een tijdje voelde ik niet echt het effect nog. Ben nu benieuwd naar dit, laat maar jullie ervaringen weten. Klik om te vergroten... ik ben ook benieuwd wat mensen hun ervaring zijn. zelf heb ik dit nog niet geprobeerd. '3cec'"
"hallo ik heb te horen gekregen dat het Research Chemical '3cmc' op de verboden lijst staat. Zou hier een vervang product van komen? want 3cmc was toch het vervang product van 3mmc? Wat denken jullie er van?"