Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil tussen 2fma en 4fma

verschil tussen 2fma en 4fma

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DjuitieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halloo

Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen 2fma en 4fma.
Ik lees veel dat mensen 4fma met etc vergelijken?
Wat zijn jullie goede/slechte ervaringen met 4fma?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
2-FMA is veel meer een functionele stimulant vergeleken met 4-FMA. 2-FMA geeft relatief weinig euforie. 4-FMA lijkt ook (meer) je serotonine aan te spreken en zal je meer euforie geven en iets meer in de buurt komen van het gevoel van MDMA. 2-FMA komt daar totaal niet in de buurt. Verder is er weinig onderzoek nog naar deze middelen gedaan.

Via de zoekfunctie kun je wel al wat topics hierover vinden eventueel.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
2-FMA is vooral functioneel. Een beetje vergelijkbaar met lisdexamfetamine.

4-FMA is vooral recreatief. In de zin van een serotonineslurper, bijvoorbeeld MDMA.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
4-FMA duurt relatief kort. In totaal een uurtje of vier, maar de meest plezierige piekeffecten zijn na 1,5 uur alweer weg. Bij herdoseren komt die plezierige roes steeds minder terug, en in plaats daarvan verandert het effect langzaamaan in een gematigd stimulerend.

Ik zou overigens niet te veel verwachten van vergelijkingen met MDMA. 4-FMA heeft niet dat lieve en geest openbarende effect. Eerder word je er wat warm en rozig van; meer in jezelf gekeerd.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
4-FMA duurt relatief kort. In totaal een uurtje of vier, maar de meest plezierige piekeffecten zijn na 1,5 uur alweer weg. Bij herdoseren komt die plezierige roes steeds minder terug, en in plaats daarvan verandert het effect langzaamaan in een gematigd stimulerend.

Ik zou overigens niet te veel verwachten van vergelijkingen met MDMA. 4-FMA heeft niet dat lieve en geest openbarende effect. Eerder word je er wat warm en rozig van; meer in jezelf gekeerd.
Klik om te vergroten...
Thanks! Dat is de juiste omschrijving inderdaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."