Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-cmc moeilijk slikken

3-cmc moeilijk slikken

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DjuitieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Ik wil deze forum vragen of er mensen door gebruik van 3cmc opeen moeilijk kunnen slikken.
Na een maand nuchter te zijn heb ik weet 3cmc geprobeerd. ik merk dat ik mij de 2de keer snuiven dat ik het moeilijk vind om water door te slikken. Het is niet dat ik nietmeer kan drinken maar ik merk dat het moeilijker gaat.
voor de 3cmc gebruikers hebben jullie dit ook?
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik?
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moeilijk slikken is groot woord. Wel heb ik, als ik te « hard » snuif, dat het precies recht m’ keel ingaat, en dat durft wel eens branden met gevoeligheid als gevolg… is snel over tho..
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
PinkFluffyUnicorn zei:
Moeilijk slikken is groot woord. Wel heb ik, als ik te « hard » snuif, dat het precies recht m’ keel ingaat, en dat durft wel eens branden met gevoeligheid als gevolg… is snel over tho..
Klik om te vergroten...
🤢🤮
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Djuitie zei:
Hallo

Ik wil deze forum vragen of er mensen door gebruik van 3cmc opeen moeilijk kunnen slikken.
Na een maand nuchter te zijn heb ik weet 3cmc geprobeerd. ik merk dat ik mij de 2de keer snuiven dat ik het moeilijk vind om water door te slikken. Het is niet dat ik nietmeer kan drinken maar ik merk dat het moeilijker gaat.
voor de 3cmc gebruikers hebben jullie dit ook?
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik?
Klik om te vergroten...
Hoe houd je je nek en hoofd? Doe je het naar achteren of juist je kin naar beneden of een beetje horizontaal?
D
DjuitieLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyMind zei:
Hoe houd je je nek en hoofd? Doe je het naar achteren of juist je kin naar beneden of een beetje horizontaal?
Klik om te vergroten...
ik drink gewoon. mijn hoofd staat normaal (recht) ik zit op mijn bureaustoel. en als ik drink gaat men kin naar omhoog.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slikken is moeilijker als je snuift, daarom is droog eten ook geen aanrader. Je moey je er even mentaal over heen zegten en denken dat je het wel kan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."